مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشنده بذر نخود آبی در کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

عملکرد بذر نخود آبی کرمانشاهفروشنده انواع نخود بذری
فروشنده بذر نخود آبی در کرمانشاه

بذر نخود آبی در بازار فروش نخود بذری بسیار فراوان یافت می شود. بذر نخود آبی که به آن بذر نخود محلی و بهاره هم گفته می شود در اوایل اسفند توسط کشاورزان و تولید کنندگان نخود کاشته می شود.

عملکرد بذر نخود آبی کرمانشاه

فروشنده بذر نخود آبی در کرمانشاه

نخود آبی به دلیل بهره بردن از باران های بهاری، دانه درشتی دارد. همچنین عملکرد بذر نخود آبی در هکتار در حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلو  در شرایط مطلوب می باشد. جهت عملکرد بهتر نخود آبی نیاز به توجه زمان کاشت این محصول می باشد که معمولا از اواسط اسفند ماه کشت بذر نخود آبی در مزارع شروع می شود و تا اواسط فروردین ادامه دارد.

ازجمله عوامل تاثیر گذار در عملکرد مطلوب این محصول، خاک حاصلخیز مزارع است. خاک شنی رسی (لومی) مناسبترین خاک برای کشت و تولید انواع نخود می باشد. همچنین دمای هوا هم تاثیر بسزایی در پرورش نخود دارد. دمای هوا در کشت نخود آبی باید در حدود ۷ درجه بالای صفر باشد تا جوانه زنی را آغاز کند.

از استانهایی که شرایط ذکر شده در بالا را دارند می توان به کرمانشاه و لرستان اشاره کرد که به قطب تولید نخود معروف هستند. با اطمینان می توان گفت بذر نخود آبی این مناطق بی شک از بهترین انواع نخود بذری هستند.

فروشنده انواع نخود بذری

فروش نخود بذری

مراکز فروش بهترین انواع نخود بذری در استان کرمانشاه قرار دارند. این مراکز بهترین نخود بذری را در اختیار کشاورزان می گذارند.انواع نخود بذری تولید شده در این مرکز فروش عبارتند از:

  1. نخود منصور
  2. نخود عادل
  3. نخود هاشم
  4. نخود محلی بهاره
  5. نخود دیم
  6. نخود آبی و…
انواع نخود پایه بلند و پایه کوتاه، اصلاح شده و محلی ارگانیک، بهاره، دیم، آبی را با تناژ بالا می توانید از این مرکز فروش سفارش دهید و در کمترین زمان و در محل مورد نظر تحویل بگیرید

فروش نخود بذری هم به صورت جزئی و هم عمده و کلی در این مرکز فروش عرضه می گردد. فروش نخود بذری در صورت امکان سم زده و یا همراه با سم مورد نیاز ارسال می گردد.

تولید نخود باکیفیت ملزم به داشتن آب و هوای مطلوب و خاک حاصلخیز می باشد. در مناطقی که خاک آن مناسب نیست مثلا شور باشد و یا آهک کافی نداشته باشد برداشت خوبی را نمی توان انتظار داشت. تولید نخود آبی نیاز به آب کافی دارد این آب می تواند از طرف باران تامین شود و اگر به دلیل خشکسالی باران کافی نبارد باید کشت را آبیاری نمود.

مشتریان گرامی جهت سفارش و کسب اطلاعات از قیمت نخود امسال در کرمانشاه  می توانید با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند.

 

 

 

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.