مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشنده عمده نخود تک خان در بازار داخلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده نخود تک خاناعلام قیمت نخود تک خان در مراکز فروشسفارش آنلاین انواع نخود
فروش عمده نخود تک خان

فروشنده های زیادی در بازار داخلی به فروش نخود تک خان مشغول هستند.اکثر این فروشنده‌ها در شهرهای تولید کننده نخود در حال انجام فعالیت هستند و نخود تک خان را به صورت عمده به سراسر ایران عرضه می‌کنند. این مرکز فروش با سابقه چندین ساله در خرید و فروش انواع نخود کرمانشاه بهترین و بزرگترین عرضه کننده عمده نخود تک خان در غرب کشور است.

فروش عمده نخود تک خان

فروش عمده نخود تک خان

انواع نخود در مراکز فروش به صورت عمده خرید و فروش می‌شود که نخود تک خان از این قاعده مستثنی نیست. نخود تک خان بهترین و درشتترین سایز نخود است که در بازارهای داخلی و خارجی مشتریان زیادی دارد.

خرید و فروش عمده انواع نخود و همچنین نخود تک خان از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر است خرید نخود سایز بندی شده بهتر از نخود فله ای بوجاری نشده می‌باشد به این جهت که در نخود سایز بندی شده ضایعات و سنگریزه آن را جدا می‌کنند ویک نخود یکدست و پاک شده در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

نخود تک خان،نخودی با سایز ۱۰ میلیمتر، که ویژگیهای خاص خود را دارد، این نخود مخصوص صادرات است و عمده‌ی این محصول به خارج از کشور صادر می‌شود و در کشورهای همسایه عرضه می‌گردد.همچنین این محصول در بازار داخل هم به فروش می‌رود و خاص مشکل پسندان است.

به دلیل حجم بالای تولید نخود در کرمانشاه، نخود تک خان همواره در مراکز فروش و شرکتهای عرضه کننده نخود در تمام فصول سال تهیه شده به فروش می‌رود.

شرکت بازرگانی آسیال یکی از عرضه کنندگان انواع نخود و بخصوص نخود تک خان صادراتی در غرب کشور است لذا برای تهیه محصولات خود با مدیر مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

اعلام قیمت نخود تک خان در مراکز فروش

اعلام قیمت نخود تک خان در مراکز فروش قیمت نخود تک خان در مراکز فروش اعلام می‌گردد. به این دلیل که در این مراکز، نخود را از کشاورز خریداری می‌کنند و پس از سورتینگ و جدا سازی ضایعات و بسته بندی قیمت نهایی را محاسبه می‌کنند.نخود ضایعات فراوانی دارد مانند ‌سنگریزه،نخود شکسته شده، نخود کرم خورده،نخود سبز رنگ،و….
به همین علت اعلام قیمت در شرکتهای عرضه کننده نخود تعیین می‌گردد. خرید به صورت عمده وبا حجم زیاد شامل تخفیف از سوی فروشنده نخود می‌شود.

برای اطلاع دقیق قیمت نخود تک خان با ما در تماس باشید

سفارش آنلاین انواع نخود

امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت، خرید و فروش و کسب و کارها و انواع مختلف در آمدها در بستر اینترنت انجام می‌شود. خرید و فروش محصولات به صورت اینترنتی مزایای فراوانی دارد که به چند از این اشاره می‌کنیم:

  1. صرف هزینه و وقت کمتر
  2. پرهیز از رفت و آمد غیر ضروری
  3. انتقال محصول بدون زحمت
  4. سفارش محصول در منزل و یا محیط کار
  5. عودت محصول در صورت رضایت نداشتن از آن
خریداران و مشتریان گرامی می‌توانند برای سفارش محصول خود، ضمن پر کردن فرم، از طریق راههای ارتباطی که در زیر آمده با مشاورین شرکت بازرگانی آسیال ارتباط بگیرند

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

تلگرام:t.me/bazarganiasyall

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.