مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشنده نخود بسته بندی شده درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین دلایل بسته بندی نخود حبوباتی مرکز فروش نخود بسته بندی شده در کشور

حبوبات از منابع غذایی مهم به شمار می رود. حبوبات اسید آمینه ی گیاهی زیادی دارند به همین دلیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر هستند. از میان تمامی حبوبات نخود نقش مهمی را در سبد غذایی خانوارها ایفا می کند همچنین با تمامی طبعها سازگار است. نخود بسته بندی به دلیل استانداردهایی که دارد با کیفیت تر از نخود فله ای است.

فروشنده نخود بسته بندی شده درجه یک

مهمترین دلایل بسته بندی نخود حبوباتی

مهمترین دلایل بسته بندی نخود حبوباتی قبل از اینکه به دلایل بسته بندی نخود بپردازیم می خواهیم کمی از مراحل بسته بندی را برای شما بازگو کنیم.

به طور کلی بسته بندی نخود چند مرحله دارد که اولین مرحله آن بسته بندی اولیه است. پس از اینکه نخود را از زمین برداشت و تمیز کردند وقت آن می رسد که به صورت فله ای راهی کارخانه ها کنند که در کارخانه ها نخودها فرآوری شده و بسته بندی آن شروع می شود. در بسته بندی ابتدا مقدار مشخصی از نخودها را وزن می کنند در یک بسته مشخص می ریزند.

در بسته بندی اولیه چاپ تاریخ انقضاء، تاریخ تولید، قیمت نهایی مصرف کننده و… باید رعایت شود. معمولا بسته بندی به صورت پلاستیکی است و به طور کامل پلمپ می کنند که با اینکار از نفوذ رطوبت و هوا به داخل بسته بندی جلوگیری می شود. پس از بسته بندی اولیه نوبت به بسته بندی ثانویه می رسد. این مرحله به این گونه است که هر چند تا از بسته ها با وزن مشخص را درون کارتن های مناسبی و ضخیم قرار می دهند و روانه بازار می کنند.

چرا نخود را به صورت بسته بندی تهیه کنیم؟ زیرا در صورت بسته بندی رطوبت به داخل بسته نفوذ نمی کند و همچنین نخودها در صورت بسته بندی در معرض نور آفتاب قرار نمی گیرند. بسته بندی نخود عاری از هر گونه موریانه و مورچه است. در بسته بندی تمامی نکات بهداشتی رعایت شده است. برای بسته بندی، نخودهای با کیفیت را از بقیه ی نخودها سوا می کنند بنابراین نخودهای بسته بندی از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

مرکز فروش نخود بسته بندی شده در کشور

مرکز فروش نخود بسته بندی شده در کشورشما می توانید نخود را به صورت فله ای یا به صورت بسته بندی تهیه کنید انتخاب با شماست. اما نخود بسته بندی شده از کیفیت خاصی برخوردار است. اگر تصمیم به خرید نخود به صورت بسته بندی را دارید می توانید از مراکز فروش نخود بسته بندی در سراسر کشور استفاده کنید هم چنین اگر به خاطر نبود مرکز فروش معتبر یا به هر دلیل دیگر برایتان خرید نخود بسته بندی کرمانشاه مقدور نیست می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از مراکز فروش معتبر سفارش دهید تا بدون هیچ دردسری دم در خانه به شما تحویل دهند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.