مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشنده نخود سایز هفت و هشت (۸-۷)

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سایز هفت و هشت (۸-۷) چه نوع نخودی است؟نخود سایز هفت و هشت چه مصرفی دارد؟فروشنده نخود سایز هفت و هشتقیمت انواع نخود کرمانشاه از این مرکز فروش
فروشنده نخود سایز هفت و هشت (8-7)

نخود سایز هفت و هشت (۸-۷) را از کجا تهیه کنیم؟ کدام شرکت حبوبات نخود سایز هفت و هشت (۸-۷) را به صورت عمده عرضه می کند؟ نخود دوخان سایز هفت و هشت مناسب چه مصارفی است؟ فعالان بازار حبوبات، نخود دوخان سایز هفت و هشت در بازرگانی آسیال ،به صورت عمده و با حجم بالا، آماده ارسال به تمام نقاط کشور می باشد.

نخود سایز هفت و هشت (۸-۷) چه نوع نخودی است؟

فروشنده نخود سایز هفت و هشت (8-7)

تکنولوژی در زندگی ما ، نه تنها زندگی شخصی ما را از لحاظ آسایش تأمین می کند بلکه در کارهای تخصصی و غیره هم از این تکنولوژی بهره مند می شویم. در سالهای گذشته نخود پس از پنکه و یا بوجاری کردن مورد مصرف قرار می گرفت، اما امروزه با ورود دستگاههای جدید به بازار حبوبات، ریز و درشت نخود از هم جدا شده و هر کدام طبق اندازه ای مشخص در بسته بندیهای مخصوص قرار می گیرند. دستگاه سورت کردن نخود و دستگاه لیزر نخود هر دو در جهت اندازه گیری و سایز بندی کردن نخود،استفاده می شود.

سایز بندی نخود بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود. نخود سایز هفت و هشت به نخودی گفته می شود که سایزهای نخود هفت و هشت میلیمتر باشند. این نوع از نخود که دو سایز با هم ترکیب می شوند را نخود دوخان هفت و هشت هم می گویند. البته نوع دیگری از نخود دوخان در بازار وجود دارد که علاوه در بازار داخل در بازار خارج طرفداران زیادی هم دارد. با نام نخود دوخان (۱۰-۹) و یا (۹-۸) شناخته شده است.

نخود سایز هفت و هشت چه مصرفی دارد؟

نخود سایز هفت و هشت چه مصرفی دارد

اغلب از این نخود در غذاهایی مانند آبگوشت و آش استفاده می کنند. البته برای تهیه فلافل هم بسیار مناسب است زیرا رگه تلخی در غذا را ندارد. از این محصول هوموس که یک پیش غذا و میان وعده مقوی است را می توان تهیه کرد. کشورهای همسایه از انواع نخود ایرانی استقبال گرمی می کنند. زیرا چه از نظر طعم و چه ازنظر پخت یکی از بهترین نخودهای تولید شده در جهان است.

تجار و بازرگانان زیادی در خرید و فروش نخود سایز هفت و هشت فعالیت دارند. این محصول را می توان به افغانستان و عراق صادر کرد و ارز آوری خوبی برای کشور به ارمغان آورد.

بازرگانان محترم این شرکت فروش آماده ارائه بهترین نخود سایز هفت و هشت جهت صادرات می باشد. برای تامین محصول مورد نیاز خود می توانید با تیم فروش حبوبات آسیال از طریق شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید

فروشنده نخود سایز هفت و هشت

فروشنده نخود سایز هفت و هشت

همه می دانیم که کرمانشاه قطب تولید نخود در کشور می باشد. پس قاعدتا باید نخود را از شهر تولید کننده خریداری کرد. اما اکثر خریداران در خرید نخود انتخابی خود دچار تردید هستند زیرا برخی از عمده فروشان نخود فلافلی (۶-۵) را با نام نخود سایز هفت و هشت  در بازار عرضه می کنند. تشخیص نخود فلافلی سایز ۶-۵ از نخود دوخان سایز هفت و هشت ، کار بسیار سختی می باشد.

پس راهکار چیست و چگونه عمده فروش واقعی را پیدا کنیم؟ این کار بسیار ساده است .مراکز فروش معتبر هیچگاه برای سود اندک اعتماد مشتریان را نسبت به خود از بین نمی برند. این فروشندگان سابقه طولانی در خرید و فروش انواع نخود دارند و حضوری و غیر حضوری اقدام به فروش محصول خود می کنند.

بازرگانی آسیال با سابقه چند ساله خود، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. انواع نخود کرمانشاه ، تک خان، دوخان، سه خان و فلافلی را در بسته بندی های ۳۰ و ۵۰ کیلویی در این مرکز فروش با قیمت مناسب و کف بازار عرضه می گردد

قیمت انواع نخود کرمانشاه از این مرکز فروش

به دلیل نوسانات بازار حبوبات،قیمت انواع نخود در بازار نامشخص می باشد. لذا از مشتریان گرامی تقاضا می شود جهت اطلاع دقیق از قیمت روز انواع نخود با مشاورین شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.