مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشگاه نخود درجه ۱ صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت مرغوب نخود درجه ۱ صادراتیخرید انواع نخود درجه ۱ صادراتی
قیمت نخود محلی درجه یک کرمانشاه

نخود درجه ۱ صادراتی اغلب به کشورهای همسایه صادر می شوند که برای افزایش میزان فروش، آشنایی با بازار هدف و میزان تقاضای سالیانه آنها اهمیت زیادی دارد. کیفیت نخود نقش مهمی در ترغیب بازرگانان خارجی به ثبت سفارش و خرید مجدد دارد. از این رو در این مطلب به معرفی چند مورد از پرفروش ترین انواع این محصول در بازار می پردازیم. همچنین فروشگاه های فعال و نمایندگان پخش را برای سفارشات عمده معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه نخود درجه 1 صادراتی

کیفیت مرغوب نخود درجه ۱ صادراتی

کیفیت مرغوب نخود درجه 1 صادراتی نخود از پرمصرف ترین انواع حبوبات در سراسر جهان است که با استفاده از آن می توان انواع خوراکی ها را تهیه کرد. این دانه گیاهی به علت داشتن مقادیر قابل توجه ای فیبر و پروتئین جایگزین مناسبی برای انواع گوشت نیز به شمار می رود. گیاهخواران و افرادی که قصد کاهش وزن دارند، می توانند به راحتی مصرف روزانه نخود را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

طی آمارها مصرف سرانه نخود در کشور بعد از عدس در رتبه دوم قرار دارد. این امر سبب شده علاوه بر تولیدات داخلی، حجم قابل توجه ای از تقاضای بازار به وسیله واردات تامین شود. با این وجود سالیانه، انواع نخود کرمانشاه علاوه بر خرید و فروش در بازار داخلی به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، سوریه و حتی روسیه نیز صادر می شود. در این میان تضمین کیفیت نخود و بهره گیری از شیوه های نوین بوجاری، نقش مهمی در ترغیب خریداران خارجی به خرید خواهد داشت.

نخود درجه یک کرمانشاه از نظر سایز بندی در گروه های مختلفی قرار می گیرند که چند رقم آن که برای صادرات نیز مناسب هستند عبارتند از:

  • نخود دو خان: ابعاد آن حدود ۸ تا ۹ میلی متر است.
  • نخود سه خان: سایز این رقم نخود حدود ۷ تا ۸ میلی متر است.
  • نخود چهار خان: اندازه ای حدود ۶ میلی متر دارد.

خرید انواع نخود درجه ۱ صادراتی

خرید انواع نخود درجه 1 صادراتی برای خرید نخود با هدف صادرات علاوه بر توجه به درجه کیفی و سایز آن، در نظر گرفتن سورت و بوجاری کردن آن نیز اهمیت زیادی دارد. یکدست بودن نخود و تمیز بودن آن عاملی در ترغیب خریدار به ثبت سفارش است. دلیل این امر وجود انواع نخود وارداتی از کشورهای اروپایی آسیایی در بازار بین المللی است که سبب افزایش رقابت در کیفیت این محصولات شده است. از این فعالین بازار و شرکت های صادراتی همواره باید تامین کنندگان معتبر را برای خرید انواع حبوبات انتخاب کنند تا از نظر کیفی و حتی قیمت بتوانند محصولی در خور و رقابتی به بازار عرضه کنند.
برای این منظور نمایندگان فروش این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز پخش و فروشگاه نخود آنلاین، با هدف تامین تازه ترین نخود کرمانشاه درجه ۱ صادراتی آماده همکاری با کلیه خریداران و فعالین بازار هستند.

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

اینستاگرام:bazargani-asyall

جیمیل: nokhodchio@gmail.com

همچنین می توانید فرم سایت را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.