مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش انواع نخود ایرانی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های منحصر بفرد نخود ایرانی صادراتیفروشنده نخود صادراتی در ایران

فروش انواع نخود ایرانی صادراتی در کشورمان زیاد تر شده است. این نخود های ایرانی صادراتی دارای قیمت خوبی هستند و خیلی زود هم می پزند، به همین خاطر از کشورمان به سایر کشورها با قیمت صادراتی ارسال می شوند. 

فروش انواع نخود ایرانی صادراتی

ویژگی های منحصر بفرد نخود ایرانی صادراتی

ویژگی های منحصر بفرد نخود ایرانی صادراتینخود های ایرانی صادراتی، ویژگی های منحصر به فرد فراوانی دارند که عبارت اند: دانه درشت بوده و مرغوبیت بالایی دارند، در غذاها بسیار استفاده می شوند، طعم دلپذیری دارند. 

 نخود منبع عالی پروتئین گیاهی است که می تواند از ابتلا به دیابت جلوگیری کند و به کاهش وزن کمک کند.  از مزایای باورنکردنی نخود می توان به بهبود هضم غذا ، جلوگیری از بیماری قلبی ، تثبیت فشار خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری ژنتیکی و سرطان اشاره کرد.  همچنین باعث افزایش سلامت استخوان ، پوست و مو می شوند.

امروزه نخودها به یک عنصر محبوب تهیه آشپزی در سراسر جهان تبدیل شده اند و در سوپها ، سالادها ، سس ها و ظروف مورد استفاده قرار می گیرند.  نخودها برای ساختن آرد نخود ، که به آن آرد گرم بنگال نیز معروف است ، زمین هستند. این ماده می تواند به عنوان جایگزین آرد گندم به عنوان آرد وگان و گلوتن یا در ترکیب با دیگران برای بهبود طعم و تغذیه استفاده شود.

 انواع نخود: تقریباً ۹۰ گونه نخود شناسایی شده وجود دارد.  اگرچه رایجترین انواع آن ، نخود قهوه ای روشن ، سیاه ، سبز و قرمز است. نخود یا نخود یک منبع انرژی با غذاهای مبتنی بر پروتئین گیاهی ، فیبر رژیم غذایی و کربوهیدرات است.  آنها منبع غنی از آنتی اکسیدانها و مواد معدنی مانند آهن ، روی ، منیزیم ، فولات و فسفر هستند.

حبوبات منبعی از پروتئین های گیاهی است که با چربیهایی مانند پروتئین های حیوانی همراه نیست.  با این حال ، این پروتیینها کیفیتی مشابه پروتئین های حیوانی ندارند.

 نخودها کربوهیدراتهایی را در اختیار ما قرار می دهند که باید بیش از نیمی از انرژی مصرفی روزانه را به خود اختصاص دهند ، بنابراین یک ماده مغذی اساسی و اکثر در هر رژیم متعادل ، حتی در رژیم غذایی افرادی که اضافه وزن دارند یا مبتلا به دیابت هستند.

 حبوبات برای هضم نشاسته به جویدن و بزاق خوب نیاز دارند ، زیرا اگر سریع آن را بخوریم هضم در معده سنگین و کند خواهد بود ، بعداً دچار مشکل گاز و درد شکم می شود.  به همین دلیل است که به آرامی جویدن حبوبات مهم است.

 نخودها حبوباتی هستند که دارای بیشترین چربی هستند اما چربی اشباع نشده است بنابراین یک ماده غذایی محافظت کننده قلبی و عروقی است.  علاقه حبوبات علاوه بر جلوگیری از یبوست ، وجود فیبر است که به تنظیم قند و کلسترول کمک می کند.  این جمله معروف را بخاطر بسیار: “عدس ، نخود و لوبیا روده را به روز می کند، طبق مطالعات اخیر ، فقط ۳۵٪ از اسپانیاییها توصیه های غذایی را برای مصرف حبوبات هفته ای ۲ بار رعایت می كنند.

فروشنده نخود صادراتی در ایران

فروشنده نخود صادراتی در ایرانصادرات نخود کرمانشاه به سایر کشور های خارجی در حال افزایش است. فروشنده ما بهترین نخود صادراتی در ایران را، در فروشگاه خود آماده کرده و به مشتریان عرضه می کند. قیمت نخود صادراتی اندکی از سایر قیمتها بیشتر است، زیرا در بسته بندی هایی ویژه و شیک قرار گرفته و بسیار باکیفیت و زود پز می باشند. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.