مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش انواع نخود همدان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی رقم جدید نخود همدانقیمت خرید انواع نخود همدان
ویژگیهای نخود درشت

مراکز بسیار اقدام به فروش انواع نخود همدان میکنند. اغلب این مراکز مجهز به سیستم های فروش غیر حضوری و آنلاین شده‌اند تا مشتریان در دیگر شهرها نیز بتوانند نخود همدان را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها تهیه نموده و مصرف نمایند.

فروش انواع نخود همدان

معرفی رقم جدید نخود همدان

معرفی رقم جدید نخود همدان نوع جدیدی از رقم نخود در همدان با نام ثمین مورد کشت و بهره برداری قرار گرفته است. این رقم جدید طی مطالعات ۱۲ ساله به دست آمده و قابلیت کشت در مناطق سردسیر را دارا می باشد.

از خصوصیات این رقم جدید می‌توان به تحمل خشکی بسیار بالای آن اشاره کرد. همچنین این رقم جدید بسیار پر محصول بوده و تقریبا ۳۲ درصد در هر هکتار افزایش عملکرد را دارا می باشد. رقم جدید با نام ثمین بسیار دانه درشت بوده و در برابر بیماری پژمردگی فوزاریومی دارای مقاومت می باشد.

از آنجایی که نخود جزو حبوبات پر مصرف مردم به شمار می‌رود، کشف رقم جدید نخود ممکن است دریچه های بسیاری را به روی کشاورزان بگشاید که موجب پرمحصول شدن و سودآوری چند برابری آنها خواهد شد.

به نحوی که با صادرات این محصول، علاوه بر اینکه سود بسیار زیادی عاید کشاورزان می‌شود، ارزآوری بسیار خوبی به کشور نیز به دنبال خواهد داشت. در حال حاضر نزدیک به ۳۶ هزار هکتار از مزارع استان همدان، این رقم جدید را به زیر کشت برده اند.

قیمت خرید انواع نخود همدان

قیمت خرید انواع نخود همدان قیمت انواع نخود در همدان متفاوت است و این به دلیل کیفیت ها و ابعاد مختلف این محصول می باشد. جهت خرید انواع مختلف نخود همدان در گذشته مردم با مراجعه به مغازه ها و مراکز فروش که در این شهر وجود داشت، اقدام به تهیه این حبوبات پرکاربرد می نمودند.

البته این کار بسیار سخت بود و برای همه مردم باید میسر تا این نوع نخود را تهیه نمایند چرا که می بایست فاصله زیادی را طی می کردند تا بتوانند به این نخود دست یابند و هزینه های جانبی مسافرت تا این شهر نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی داشت.

امروزه با گسترش پیشرفت و پیشرفت تکنولوژی اکثر مغازه داران و عرضه کنندگان نخود در همدان مجهز به سیستم های فروش غیر حضوری محصولاتشان شده‌اند تا بتوانند علاوه بر اینکه به صورت فروش حضوری و مستقیم کالاهایشان را به فروش برسانند، از طریق فروش اینترنتی و غیر حضوری به مردم سایر شهرها سودآوری دو چندانی را برای خود کسب نمایند.

به این ترتیب آن ها می توانند مشتریان بیشتری را به مجموعه خودشان جذب می‌کنند و با گسترش سودی که به دست می آورند، می توانند کسب و کار خود را نیز رونق بیشتری ببخشند. خوشبختانه تکنولوژی موجب تسهیل امور و افزایش دسترسی مردم به محصولات دیگر شهرها موجب شده تا مردم بتوانند خرید راحت‌تری را تجربه نمایند.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

1

یک پاسخ به “فروش انواع نخود همدان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.