مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش عمده نخود خشک به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مناسب ترین روش های تولید نخود خشکبازار خرید نخود خشک باکیفیت بصورت عمده

فروش عمده نخود خشک به صورت عمده و بسته بندی شده و کیلویی در میان مردم بسیار افزایش داشته است. نخود خشک مصارف بسیاری در صنعت غذایی ما داشته و به همین خاطر خرید و فروش این‌ محصول غذایی رشد زیادی کرده است.

فروش عمده نخود خشک به صورت عمده

مناسب ترین روش های تولید نخود خشک

مناسب ترین روش های تولید نخود خشکروش های تولید نخود خشک در کارخانه های کشورمان بسیار زیاد بوده و در این کارخانه‌ها سعی می شود از دستگاه‌ها برای اینکار استفاده شود. مناسبترین روش های تولید نخود خشک، روش های طبیعی و ارگانیک می‌باشد‌. خواص نخود خشک در روش های ارگانیک‌ کاملا حفظ می شود.

نخود خشک به دلیل دارا بودن فیبر زیاد ، آنها را به عنوان میان وعده عالی مصرف می کنید ، زیرا با یک مصرف کوچک به ارضای میل ولع مصرف کمک می کنند. به دلیل کمبود چربی و سدیم برای کنترل کلسترول و تری گلیسیرید بسیار عالی هستند.ایده آل برای ورزشکاران به دلیل مقادیر زیاد فولات ، که به رشد و ترمیم بافتها کمک می کند ، از کم خونی و تقویت سیستم قلبی عروقی جلوگیری می کند.

آنها برای مبتلایان به دیابت بسیار عالی هستند ، زیرا در حفظ مقدار کافی قند خون کمکی هستند.  اگر آن را ندارید ، آنها برای جلوگیری از بروز این بیماری بسیار عالی هستند. آنها ماده گیاهی آنتی اکسیدانی را فراهم می کنند ، که بدن را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند و به تأخیر در اثر پیری کمک می کند.

بازار خرید نخود خشک باکیفیت بصورت عمده

بازار خرید نخود خشک باکیفیت بصورت عمدهبازار خرید نخود خشک شده باکیفیت به صورت عمده و جزئی در کشورمان بسیار رونق گرفته و تاجران زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

منشأ كشت آن می تواند در منطقه مدیترانه شرقی در كشورهایی مانند یونان ، ترکیه یا سوریه واقع شود و بعداً به ایران ، آسیای میانه و همچنین به شبه قاره هند منتقل شود. استعمارگران اسپانیایی پس از ورود به این سرزمینها ، آن را به آمریکا معرفی کردند.

متعلق به گروه حبوبات خشک است و سرشار از پروتئین های با منشاء گیاهی ، نشاسته و لیپیدهای مفید است.  به همین ترتیب ، نخود مقدار زیادی فیبر و کالری را تأمین می کند.  آنها بسیار متنوع هستند و به روش های مختلفی قابل تهیه هستند.

پروتئین های نخود:

نخود سرشار از پروتئین گیاهی است اگرچه اسیدهای آمینه ضروری را شامل نمی شود.  آنها ناتوان از سنتز بدن انسان هستند اما برای تغذیه مناسب ضروری هستند. بنابراین برای برطرف کردن این کمبود ، توصیه می شود مواد غذایی مانند:

  • پاستا
  • برنج
  • ترجیحا نان سبوس دار
  • گوشت
  • مرغ یا ماهی را به دستور العمل های نخود اضافه کنید ، ترکیب مناسبی برای شامل تمام اسیدهای آمینه ضروری در یک وعده غذایی است.

هیدراتهای کربن

  •  در ۱۰۰ گرم نخود پخته ۴۸٫۶ گرم کربوهیدرات جذب تأخیر وجود دارد.
  •  نخودها از کربوهیدراتهای جذب کند ، عمدتا نشاسته تشکیل می شوند.
  •  با توجه به این ویژگی می تواند توسط افراد دیابتی مصرف شود زیرا خطر افزایش سریع قند را ایجاد نمی کند.
  • به همین دلیل همچنین برای کسانی که به کمک انرژی طولانی مدت مانند ورزشکاران یا کسانی که کارهای فیزیکی با بزرگی خاصی انجام می دهند توصیه می شود.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

تلگرام:t.me/bazarganiasyall

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.