مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش عمده نخود صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود صادراتیصادرات نخود در سال ۹۸
قیمت نخود تک خان صادراتی کرمانشاه

انواع و اقسام نخود وجود دارند که دارای طرفدار زیادی در سراسر جهان می باشد و دارای خواص متنوع و درمان بسیاری از بیماری ها می باشد فروش عمده نخود صادراتی به قیمت های مناسب و مرقوم به صرفه صورت می گیرد یکی از روش های فروش عمده به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده نخود صادراتی

مشخصات نخود صادراتی

مشخصات نخود صادراتی نخود صادراتی دارای انواع مختلفی می باشد. انواع و اقسام نخود در کشورمان تولید و کشت می شود یکی از کشور هایی است که دارای بهترین و مرغوبترین نخود در جهان شناخته شده است  که با کیفیت ترین نوع نخود در آنجا کشت می شود در ایران نخود در سه سایز فلافلی (سایز ریز ) ، سه خان(سایز متوسط ) ، دو خان (سایز درشت) موجود است که صادراتی می باشد.

نخود صادراتی دارای ویژگی هایی چون :

  • بهبود سطح آهن در بدن
  • خاصیت ضد سرطانی
  • پایین آوردن سطح کلسترول خون
  •  پایین آوردن سطح قند خون
  • سلامت پوست ، سلامت مو
  • ضد عفونت و … می باشد.

نخودی که یکدست باشد ،کپک زده نباشد ، مزه، طعم و بوی خوبی داشته باشد نخود مرغوبی است که این نوع نخود صادرات می شود.

نخود دارای خواص بسیاری می باشد که یکی از خاصیت های نخود آرامش بخش بودن و نشاط اورد بودن آن می باشد و برای رشد کودکان نیز مناسب است و خوردن آن به همه ی اقشار جامعه توصیه شده و ضروری می باشد.

مشخصات نخود ها دارای سایز هایی مختلفی می باشند کی از مرغوب ترین نخود ها نخود دو خان می باشد. نخود دو خان دارای سایز های ترکیبی ۹ و ۸  میلی متر است که اعلا ترین و بزرگترین سایز نخود به شمار می رود و بیشترین صادرات نخود مخصوص این نخود می باشد

صادرات نخود در سال ۹۸

صادرات نخود در سال 98

فروش و خرید  و صادرات مواد غذایی نسبت به دیگر کالاها دارای سود دهی بیشتری می باشند . امروزه تولید کننده هایی زیادی وجود دارند که در حال تولید مواد غذایی هستند ، ایران جز برترین تولید کنندگان نخود در جهان محسوب می شود به دلیل  کیفیت بالایی در تولید نخود  و همه ساله در حال صادرات انواع نخود می باشد.

صادرات نخود هر ساله در حال انجام می باشد در سال ۹۸ نیز صادرات نخود صورت پذیرفته و نیم بیشتری از نخود به کشور های همسایه و خارجی صادر می شود که صادرات نخود باعث سود دهی بالایی شده و باعث چرخش اقتصادی نیز می شود‌ صادرات نخود دارای مزایای زیادی برای کشور می باشد که همانطور که گفته شد یکی از این مزایا سود اقتصادی می باشد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.