مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش لوبیا سفید دانه درشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش اینترنتی لوبیا سفید دانه درشتقیمت لوبیا سفید خمینصادرات انواع حبوبات
قیمت لوبیا سفید خمین

لوبیا سفید دانه درشت که در آبگوشت و آشهای مختلف کاربرد دارد یکی از پر مصرف ترین حبوبات است.لوبیا سفید دانه درشت به زمان پخت کمتری نسبت به انواع دیگر لوبیا نیز دارد. این محصول که در شهرهای ازنا و خمین و الیگودرز بیشترین تولید را دارد با حجم بالا و مقدار زیاد قابل خرید و فروش است.لوبیا سفید در بین انواع دیگر لوبیا قیمت بسیار مناسبتری دارد

فروش اینترنتی لوبیا سفید دانه درشت

لوبیا سفید دانه درشت

فروشگاههای اینترنتی فروش انواع لوبیا بسیار زیاد می باشند و خریدار برای تهیه محصول خود همواره در تردید است که از کدام مرکز خرید سفارش محصول دهد. از مراکز فروش اینترنتی انواع لوبیا می توان به این سایت اشاره کرد. این مرکز فروش با چندین سال سابقه در خرید و فروش انواع حبوبات توانسته است رضایت مشتریان داخلی و خارجی را همواره حفظ کند و تمام انتظارات آنها را برآورده کند.

خرید از این مرکز فروش با تناژ بالا شامل تخفیف هایی از سوی فروشنده می شوید. همچنین اگر از محصول سفارش داده نا راضی بودید می توانید آنرا عودت دهید.

قیمت لوبیا سفید خمین

قیمت لوبیا سفید خمین

قیمت لوبیا سفید به نسبت لوبیا قرمز، لوبیا چیتی و لوبیا چشم بلبلی مناسب تر است. این محصول توسط کشاورزان خبره و ماهر شهر خمین در استان اراک و ازنا و الیگودرز در استان لرستان که در کاشت و برداشت محصول تخصص کامل دارند تولید شده است. دو نوع لوبیا سفید در بازار وجود دارد.

۱ لوبیا سفید ایرانی. ۲ لوبیا سفید قرقیز

لوبیا سفید ایرانی بو جار شده و دستچین هر دو قیمتهای مختلفی دارند اما این تفاوت زیاد نمی باشد.این محصول به دو نوع لوبیا ریز و لوبیا درشت به بازار عرضه می شود.
لوبیا سفید قرقیز از محصولات وارداتی است که معمولا دانه درشتتر می باشد.ولی از لحاظ قیمت با لوبیای ایرانی تفاوت چندانی ندارد. عوامل مختلف دیگری در قیمت لوبیا تاثیر گذار است مانند:

  1. واردات و صادرات لوبیا
  2. دیر پز بودن و یا زود پز بودن لوبیا
  3. شرایط اقتصادی بازار
  4. محل تولید آن
  5. سایز و اندازه آن
  6. ضایعات موجود در بار و….

این عوامل باعث تغییر در قیمت گذاری این محصول می شود.

صادرات انواع حبوبات

صادرات حبوبات به کشور های همسایه از جمله عراق،ترکیه،عمان، کویت امارات از رونق خوبی برخوردار است.صادرات نخود و لوبیا به این کشورها می تواند سود خوبی را به همراه داشته باشد. زیرا این کشورها شرایط جوی مناسبی برای کشت و تولید این محصول ندارند. از آن رو هم مصرف این نوع از حبوبات هم در میان آنها زیاد می باشد.برای صادرات حبوبات را در بسته بندی های صادراتی قرار می دهند و در بسته بندی های ۳۰ کیلویی قابل ارسال است.

بازرگانی آسیال عرضه کننده بهترین حبوبات از جمله انواع نخود کرمانشاه و انواع لوبیا به سراسر ایران می باشد. لذا برای سفارش محصول خود با مشاورین بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.