مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش نخود آشی ویژه رمضان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش ویژه نخود آشیقیمت نخود آشی
نخود آشی

نخود آشی شامل انواع نخود ریز و درشت می باشد.نخود آشی که در ماه رمضان فروش بیشتری دارد، از سایزهای ۷و ۸و ۹ (سه خان)، و یا ۸و۹ (دو خان) تشکیل می شود. اگر خریدار نخود آشی مرغوب با قیمت ارزان هستید با این مرکز فروش ارتباط بگیرید. نخود آشی به صورت عمده توسط مجموعه بازرگانی آسیال به سراسر ایران عرضه می گردد.

فروش ویژه نخود آشی

 نخود آشی

نخود آشی که از نخود ریز و درشت تشکیل شده در ایران از آن استقبال زیادی می شود. خصوصا که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، برای پخت انواع آشها باید از نخود آشی مرغوب و با کیفیت استفاده نمود. نخود آشی در بعضی از مناطق ایران با درجه کیفی متفاوت زیادی تولید می شود. اما بهترین نوع نخود، از مزارع استانهای کرمانشاه و لرستان به دست می آید.

نخود آشی کرمانشاه و لرستان با مدت زمان پخت کم و طعم عالی و بی نظیر و با قیمت مناسب را از این مرکز فروش سفارش دهید. بازرگانی آسیال بزرگترین عرضه کننده انواع نخود کرمانشاه با سابقه چندین ساله می باشد

به دلیل خواص شگفت انگیز نخود آشی، این محصول یکی از پر مصرف ترین حبوبات می باشد. مصرف این  محصول در ماه رمضان می تواند تا مدت زیادی باعث سیری در فرد روزه دار شود. به علت تقاضای فراوان، برای نخود آشی از سوی مصرف کنندگان در روزهای اول ماه رمضان، قیمت نخود آشی با افزایش محسوسی همراه خواهد بود.لذا جهت خرید محصولی مقرون به صرفه، آن را با حجم بالا و عمده خریداری نمایید.

قیمت نخود آشی

قیمت نخود آشی

عوامل زیادی می تواند در قیمت گذاری نخود آشی و حتی انواع دیگر نخود تاثیر گذار باشد. برای اطلاع از پارامترهای تعیین کننده نخود این مطلب را تا پایان بخوانید.

  1. صادرات و واردات نخود
  2. شرایط بازار ارز
  3. شرایط تولید محصول (تغییرات آب و هوایی و خشکسالی و غیره)
  4. درشتی و ریزی نخود
  5. دیر پز بودن و یا زودپز بودن آن
  6. میزان عرضه و تقاضا و…

البته عوامل دیگری در قیمت گذاری نخود دخالت دارند که در اینجا به چند مورد اشاره کردیم.لازم به ذکر می باشد که در فصل برداشت نخود به دلیل فراوانی این محصول در بازار می توان انواع نخود را با قیمت واقعی و کف بازار خریداری کرد. هر چه به پایان سال نزدیک شویم قیمت نخود هم افزایش می یابد و این به دلیل کمبود این محصول در بازار می باشد.

قیمت نخود کرمانشاه به دلیل اینکه در بازارهای خارجی شناخته شده می باشد و هم به دلیل کیفیت و مرغوبیت بی نظیرش، در کل بالاتر می باشد. با کمی دقت می فهمیم که قیمت نخود تولید شده در دیگر شهرها و استانهای کشور از لحاظ کیفیت ، در درجه دو  و یا درجه سه قرار دارند. لذا می تواند در طعم غذاها تاثیر گذار باشد.

همچنین در خرید محصولات اگر مستقیم و بی واسطه باشد قیمت واقعی دارند؛ ولی اگر دست دلالان در آن باشد بی شک با افزایش فروش مواجه می شوید و این باعث متضرر شدن شما می شود.

برای خریدی بی واسطه و با قیمت مناسب و کف بازار با مشاورین این مرکز فروش  از طریق شماره درج شده در سایت در ارتباط باشید و یا فرم را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود..

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.