مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش نخود به قیمت درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود کرمانشاه به صورت آنلاینمشخصات نخود درجه یکانواع نخود سایز بندی شده
فروش نخود به قیمت درب کارخانه

آیا می دانید فروش نخود توسط واسطه ها باعث رشد قیمت این محصول شده است.؟ اگر بخواهیم نخود را به قیمت درب کارخانه خریداری نماییم، از طریق چه مراکزی محصول مورد نظر را تهیه کنیم؟ یکی از دغدغه های امروزی مشتریان خرید محصول با قیمت مناسب است. این امر باعث شده که عده ای زیادی برای اطلاع از قیمت محصولاتشان هر روز به سایتهای خرید و فروش مراجعه کنند. یکی از راههای خرید ارزان قیمت، سفارش محصول با حجم بالاست که این حجم بالای محصول اکثرا در کارخانه ها قابل عرضه می باشد.

فروش نخود کرمانشاه به صورت آنلاین

روزانه تعداد زیادی از مشتریان جهت خرید نخود به مراکز فروش مراجعه می کنند. اگر تمامی این مشتریان خرید حضوری داشته باشند، مراکز فروش و کارخانه های بسته بندی نخود، جایی برای عرضه محصولات ندارند و توزیع محصول با مشکل روبرو خواهد شد. بهترین انتخاب برای خرید، سفارش آن از طریق فضای مجازی و سایتهای خرید و فروش می باشد. این روش که به سرعت در حال گسترش است، از مطمئن ترین روشها به حساب می آید.

تقریبا همه شرکتهای فروش حبوبات  مجهز به سیستم آنلاین خرید و فروش شده اند، این روش علاوه بر هزینه کمتر ، به شما در خرید یک محصول درجه یک و مستقیم از فروشنده کمک می کند.خرید و فروش نخود در این مرکز فروش از درب کارخانه به صورت عمده باعث شکسته شدن قیمت بازاری این محصول می شود.

مشتریان گرامی می توانید جهت خرید و قیمت محصول خود از طریق همین سایت اقدام کنید.

مشخصات نخود درجه یک

مشخصات نخود درجه یک

برای اینکه بتوان خرید غیر حضوری انجام داد، ملزم به دانستن اطلاعاتی در مورد آن محصول می باشید. اگر خریدار نخود درجه یک هستید باید به این نکات توجه داشته باشید.

  1. نخود امساله و تازه باشد. به این صورت که سوراخ و حشره زده نباشد
  2. رنگ روشنی داشته باشد
  3. دانه درشت و یکدست باشد
  4. به تاریخ بسته بندی دقت شود و…

از دیگر مشخصات نخود درجه یک زودپز بودن این محصول است، اگر دانه های نخود درشت باشد قطعا این محصول از نوع درجه یک و مرغوب است به این دلیل که دانه درشت بودن نخود رابطه مستقیم با زودپز شدن آن دارد.

انواع نخود سایز بندی شده

یکی از پارامترهای قیمت نخود، نوع سایز آن است. قیمت نخود علاوه بر کیفیت، به سایز آن هم گره خورده و دانه درشتترین این محصول گرانترین آن است. قیمت نخود سایز بندی شده به قرار زیر است.

  • نخود تک خان با سایز ۱۰ (۲۸۰۰۰)
  • نخود دوخان با سایز ۹-۸ (۲۶۰۰۰)
  • نخود سه خان با سایز۹-۸-۷ (۲۴۰۰۰)
  • نخود فلافلی با سایز ۶-۵ (۲۰۰۰۰)
  • نخود فلافلی با سایز۵-۴(۱۸۰۰۰)

البته لازم به ذکر است قیمت نخود همانند سالهای گذشته مقداری نوسان دارد و این در قیمت ثابت و نهایی این محصول تاثیر گذار است. لذا خواهشمندیم در صورت خرید و قیمت انواع نخود با مشاورین این مرکز فروش ارتباط بگیرید .

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.