مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش نخود مرغوب با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین ویژگی های نخود مرغوبخرید مستقیم نخود مرغوب از تولید کننده
انواع نخود فلافلی

امروزه بسیاری از کشاورزان و تولید کنندگان، به دنبال این هستند که بتوانند تخصصی در زمینه ی فروش نخود مرغوب با بهترین قیمت کسب کنند تا راهی برای فروش محصول خود داشته باشند. بسیاری از خریداران و بازاریها برای به دست آوردن نخود باکیفیت و درجه یک به دنبال کشاورزان حرفه ای هستند که با بهترین و جدیدترین روش های موجود نخود کشت می کنند.

نخود با توجه به نوع، کیفیت، اندازه، بسته بندی و… قیمت های مختلفی دارند که شما می توانید بهترین محصول را از سایت ما با کمترین هزینه خریداری کنید.

فروش نخود مرغوب با بهترین قیمت

مهمترین ویژگی های نخود مرغوب

مهمترین ویژگی های نخود مرغوب نخود از جمله حبوباتی است که در انواع غذاهای ایرانی همانند: انواع آش، آبگوشت، فلافل و… مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص بی نظیری می باشد. نخود مرغوب علاوه بر خاصیت های خوراکی، خاصیت های درمانی و زیبایی دارد که می توان به تقویت پوست، مو،عفونت و… اشاره کرد.

نخود سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین و کربوهیدرات ها است. دو نوع نخود وجود دارد که می توان، نخود سیاه و نخود زرد را نام برد. مرغوب بودن نخود به نوع کاشت، بذر، روش آبیاری و… بستگی دارد که اگر هر کدام از این عوامل به بهترین شکل ممکن انجام شود، محصول باکیفیتی به دست خواهیم آورد.

مهمترین ویژگی نخود مرغوب عبارت است از:

  • از بین بردن موهای زائد
  • بهبود و تقویت کننده قلب و عروق
  • جلوگیری از سرطان
  • کاهش سریع وزن
  • درمان سنگ کلیه
  • کاهش کلسترول

خرید مستقیم نخود مرغوب از تولید کننده

خرید مستقیم نخود مرغوب از تولید کنندهدر ایران سایتها و فروشگاه های آنلاین بسیار زیادی در زمینه ی خرید و فروش نخود فعالیت می کنند . یکی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه ها خرید مستقیم نخود مرغوب از تولید کننده است تا بتوانند بهترین محصول را به مشتریان خود ارائه دهند.

نخودها دارای انواع مختلفی هستند که می توان نخود دو خان، سه خان و فلافلی را نام برد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و برای مصرف های متعرد به کار می رود. در ایران شهرهای زیادی به تولید نخود مرغوب مشغول هستند که می توان به شهر کرمانشاه، کردستان،لرستان و… اشاره کرد . البته کرمانشاه یکی از مهمترین شهرهای عرضه کننده ی نخود در ایران است.

برای خریداری بهترین و مرغوبترین نخود از تولید کننده می بایست در گام اول شرایط لازم مانند: شهر، نوع کشت و روش آبیاری و بذر نخود، بسته بندی و… را بررسی کرد تا بتوانیم با صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی محصول مورد نظر خود را خریداری کنیم.
در ادامه برخی از ویژگی های نخود ایرانی را ذکر می کنیم:

  • همسان بودن
  • پخت سریع
  • اندازه های مختلف نخود

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

تلگرام:t.me/bazarganiasyall

پذیرای تماس شما هستیم

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.