مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش کلی نخود خشک شده در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل استفاده از نخود خشک شدهتوزیع عمده نخود خشک شده در تهران

فروش کلی نخود خشک شده در کشورمان بسیار زیاد است‌. نخود های خشک شده ویتامین ها و عناصر خاصی برای بدن دارند و از آنها استفاده زیادی در صنایع غذایی می شود، در سال های خرید و فروش نخود خشک در کشورمان افزایش یافته است.

فروش کلی نخود خشک شده در کشور

دلایل استفاده از نخود خشک شده

دلایل استفاده از نخود خشک شدهبه دلیل خواص نخود خشک شده، استفاده از آن در کشورمان رشد زیادی داشته است.  نخود خشک، بذر گیاه “Cicer arietinum” از خانواده حبوبات است.  ترکیب آن شامل کربوهیدراتهای با جذب آرام، پروتئین های با ارزش بیولوژیکی بالا و فیبر بالای آن است که به این ترتیب می توان با یبوست، افزایش کلسترول و قند خون مقابله کرد.

این ماده همچنین حاوی ویتامین های گروه B1 ، B2 ، B3 و B6، اسید فولیک و ویتامین E است. از نظر مواد معدنی، این کلسیم شامل کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و فسفر است.

نخود خشک، مقاوم در برابر خشکسالی است در طول سال رشد می کند، منبع خوبی از پروتئین گیاهی است، از ترانزیت روده حمایت می کند، سرشار از فیبر، کم چربی است و به گفته جامعه علمی مصرف آن ضروری است.  به طور معمول کلسترول، تری گلیسیرید پایین، میزان ابتلا به برخی از انواع سرطان را کاهش داده و سلامت قلب و عروق را تقویت می کند.

یکی دیگر از جذابیت نخودها، پروفایل لیپیدی سالم آنهاست، زیرا چربی موجود در آنها اکثراً اشباع نشده است (اسیدهای غیر اشباع شده مانند اسید اویلئیک و اسیدهای غیر اشباع نشده مانند لینولئیک اسید، امگا ۶).  هر دو نوع چربی برای مراقبت های بهداشتی قلبی و عروقی بسیار مهم هستند.

به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می کند. سهم فیبر آن در بهبود ترانزیت روده و همچنین تنظیم قند خون نقش دارد، محتوای آن در ویتامین های گروه B از عملکرد مناسب سیستم عصبی حمایت می کند. تامین پتاسیم  کلسیم و منیزیم و همچنین تامین ویتامین C از طبیعت ادراری آن جلوگیری می کند و از احتباس مایعات جلوگیری می کند.

توزیع عمده نخود خشک شده در تهران

توزیع عمده نخود خشک شده در تهرانقیمت نخود خشک شده به نسبت سایر نخود ها، مناسب تر می باشد. توزیع عمده نخود خشک شده در تهران و سایر شهرها، در فروشگاه ها انجام می شود.

حبوبات باید خیس شوند زیرا آنها حاوی مواد مغذی هستند که می توانند در جذب سایر مواد مغذی اختلال ایجاد کنند.  به همین دلیل توصیه می شود نخودها را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت خیس کنید و سپس آب که در آن خیس شده اند را دور بریزید (برای استفاده از آن نباید برای پخت و پز استفاده شود).

این روش هم به از بین بردن مواد مغذی و هم در بهبود قابلیت هضم حبوبات و نیز کاهش اثر الیگوساکاریدهای نفخ آنها کمک می کند.

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.