مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت روز نخود فله لرستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت نخود فله لرستانتفاوت قیمت نخود فله با قیمت نخود بسته بندیقیمت روز نخود فله لرستان
قیمت روز نخود فله لرستان

قیمت روز نخود فله لرستان را چگونه دریافت کنیم؟ قیمت نخود فله با نخود بسته بندی چه تفاوتی دارد؟ برای اطلاع از قیمت روز نخود فله لرستان به سایت فروش نخود مراجعه نمایید. مشاوران این مرکز فروش شما را برای خرید و اطلاع از قیمت نخود لرستان راهنمایی می کنند.

کیفیت نخود فله لرستان

کیفیت نخود فله لرستان

بیشتر نخود فله لرستان در شهرهای دلفان، الیگودرز،  الشتر و خرم آباد و …تولید می شود. نخود دلفان از بهترین نوع نخود تولید شده در لرستان است که از نظر کیفیت با نخود کرمانشاه برابر است. کیفیت نخود لرستان به گونه ای است که به کشورهای همسایه صادر می شود. اگر نخود از کیفیت پایینی برخوردار باشد، مناسب صادرات نیست ولی نخودی که برای صادرات استفاده می شود از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است. نخود فله لرستان مانند نخود کرمانشاه در بازار داخلی و بازارهای جهانی عرضه می شود. ویژگیهای نخود با کیفیت عبارتند از:

  • دانه درشت است
  • زودپز می باشد
  • رنگ روشن و طعم خوبی دارد
  • دارای پروتئین بالایی است

تفاوت قیمت نخود فله با قیمت نخود بسته بندی

 تفاوت قیمت نخود فله با قیمت نخود بسته بندی

نخود بسته بندی شده باعث بالا رفتن بعضی از هزینه های جانبی می شود. مخصوصا در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ شاهد افزایش قیمت چند مرحله ای نخود بوده ایم. افزایش قیمتهای اخیر به دلیل:

  •  بالا رفتن نرخ ارز
  • افزایش دستمزد کارگران
  • افزایش هزینه حمل و نقل
  • بالا رفتن هزینه تولید و بسته بندی

این عوامل تاثیر چشمگیری در قیمت نخود بسته بندی می گذارد. اما در قیمت نخود فله، این هزینه ها اعمال نمی شود، وبا قیمت پایینتری نسبت به نخود  بسته بندی به بازار عرضه می گردد. البته خرید از مراکز فروش معتبر ،باعث می شود که تخفیف های ویژه به مشتریان داده شود.

قیمت روز نخود فله لرستان

قیمت روز نخود فله بر اساس عرضه و تقاضا در بازار حبوبات اتفاق می افتد. هرچه تقاضا در بازار برای خرید محصولی بالا رود، به دنبال آن قیمتها افزایش پیدا می کند. در شهرهای تولید کننده قیمت نخود به نسبت دیگر شهرها پایین تر می باشد و این به دلیل فراوانی این محصول در این مناطق می باشد. پارامترهایی برای قیمت روز نخود فله وجود دارد مانند:

  1. وضعیت آب و هوایی برای تولید نخود در سال
  2. صادرات و واردات نخود
  3. کیفیت نخود
  4. نرخ ارز
  5. تازه و یا کهنه بودن نخود
  6. سایز بندی نخود
  7. دیر پز و یا زودپز بودن آن و …

در سال جاری به دو دلیل قیمتها متفاوت بود یکی خشکسالی و دیگری بالا رفتن ارز. به علت خشکسالی بعضی از کشاورزان دچار ضرر شدند و تولید نخود به تناسب زمینهای کشت شده ، کمتر بود. و دیگر عامل بالارفتن محسوس قیمت ارز بود که هزینه تولید را افزایش داد. بنابر این نمی توان قیمت ثابتی برای نخود و همچنین دیگر محصولات را در نظر گرفت.

تنها راه اطلاع از قیمت روز نخود فله در بازار مراجعه نمودن به سایتهای خرید و فروش نخود می باشند. برای دریافت قیمت ،خرید و یا فروش نخود فله و بسته بندی با مشاورین شرکت حبوبات آسیال در ارتباط باشید.

 

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.