مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت روز نخود کنگاور در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های منحصر بفرد نخود کنگاوربازار فروش نخود کنگاور با بهترین قیمت

قیمت روز نخود کنگاور در بازار هر ساله تغییرات جزئی دارد. زمانی که نخود در سرزمین های کنگاور کشت می شد. کشاورزان، صادرات نخود به بازارهای اروپا را تجربه موفقی توصیف می کردند که قصد توسعه آن را داشتند. با شروع بر طرف شدن ممنوعیت صادرات به کشاورزان این محصول امید نشستند که بازار نخود کنگاور رونق یابد.

قیمت روز نخود کنگاور در بازار

ویژگی های منحصر بفرد نخود کنگاور

ویژگی های منحصر بفرد نخود کنگاور

چه رازی دارد این نخود کنگاور که نیمی از بازار را تسخیر کرده است؟ کشت دیم دارد. در دو فصل پاییز و بهار کشت می شود. که فصل پاییز دو برابر فصل بهار محصول می دهد. کاشت و برداشت مکانیزه دارد. کشت پاییزه به برق زدگی مقاومتر است. رنگش سفید است. خیلی عمر می کند در شرایط مناسب چند سال قدرت ماندگاری دارد. گیاهی مقاوم است که نیاز به هوای سرد و خشک دارد.

ایده آل ترین ماده برای سلامتی قلب انسان به شمار می رود. سرشار از مواد معدنی، مواد مغذی و آنتی اکسیدان است. ویتامین ۶ که خود حاوی اسید فولیک، کلسیم، روی، ویتامین ث، فسفر و پتاسیم است. همه پارامترهای سلامتی را در خودش جمع کرده است.

گوارش را بهبود می دهد. یک چکیده از زیبایی هم دارد. جلوی چروک پوست را می گیرد. ماسکش پوست را روشن می کند. سلول های مرده پوست را دور می ریزد. و آن را مرطوب می کند. 

حالا نوبت عملکردهای آن می رسد: حاوی مقداری منگنز است که با استفاده از همین ماده چین های صورت را کم می کند. این ماده به حمایت از پوست بر می خیزد. تا توان مبارزه با رادیکالهای آزاد را داشته باشد.

یکی دیگر از مزیت های آن کم کردن وزن است. برای کسانی که از چاقی رنج می برند. دید چشم را هم بر می گرداند و خیلی کار دیگر هم انجام می دهد. 

بازار فروش نخود کنگاور با بهترین قیمت

بازار فروش نخود کنگاور با بهترین قیمت

 ممنوعیت صادرات نخود کنگاور سرچشمه شکست در زمینه جهش تولید محصول نخود به حساب می آید. قیمت نخود کنگاور به روز متغیر در بازار داخلی است. کلید فروش نخود کنگاور در بازارهای جهانی بایستی خیلی زود زده می شد تا اقتصاد کشور از این طریق رونق یابد. تولید مکانیزه محصول بازارهای خارجی را می طلبد. بسته بندی های با کیفیت ارزش محصول را دو چندان خواهد کرد. 

صادرات نخود کنگاور با بهترین قیمت به کشورهای زیادی انجام شده منجمله افعانستان، پاکستان و کشورهای حاشیه خاج فارس که در حال حاضر در حال انجام است. جایی خواندم که گفته شده بود با صادرات نخود کنگاور می توانیم ذرت وارد کنیم و از طرفی به صادرات آب مجازی کشور عزیزمان ایران هم کمک کنیم.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.