مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت مناسب نخود کرمانشاه فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت بالای نخود کرمانشاه فلهشرکت تولیدی نخود کرمانشاه فله
صادرات نخود دو خان و سه خان

نخود کرمانشاه فله از بهترین و با کیفیت ترین انواع نخود تولیدی در داخل کشور است و به دلیل ویژگی‌های برتری که در این نخود وجود دارد صادرات آن به بسیاری از کشورها انجام می شود. این محصول دارای مشخصات منحصر به فردی است که خصوصیات صادراتی ویژه ای به آن بخشیده است. نخود کرمانشاه فله یکی از اشکال عرضه این محصول به بازار است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد و مراکز بسته بندی حبوبات و صادرکنندگان می ‌توانند این محصول را با قیمت مناسب از فروشنده آن به طور مستقیم خریداری کنند.

قیمت مناسب نخود کرمانشاه فله

کیفیت بالای نخود کرمانشاه فله

کیفیت بالای نخود کرمانشاه فله

بهترین نخود کرمانشاه فله دارای کیفیت بسیار بالایی است و به همین دلیل قیمت آن نسبت به انواع نخود های دیگر اندکی بالاتر می باشد.

از جمله ویژگی ‌های کیفی این محصول می ‌توان به زمان پخت آن اشاره کرد؛ این نخود جهت پخت خوب نسبت به انواع نخود های دیگر به حرارت کمتری نیاز دارد و نیاز بسیار کمتری به قرار دادن آن در آب قبل از پخت وجود دارد.

قابلیت جذب آب توسط این نخود بسیار بالا می باشد و این خصوصیت باعث می شود که حجم و اندازه نخود پس از پختن بسیار بزرگ تر از اندازه اولیه آن باشد و در عین حال بافت ترد و نرمی در نخود ایجاد ‌شود.

نخود کرمانشاه دارای کمترین میزان دانه های ریز و سیاه بوده و یکنواختی در همه دانه های آن به خوبی قابل مشاهده است.

این نوع خود فاقد هر گونه علامت آفت زدگی و کرم خوردگی می باشد و درصد سلامت دانه های آن بسیار بالا است همچنین درصد دانه های شکسته در این نوع نخود بسیار کم است که از ویژگی های مهم این نخود به شمار می ‌رود.

شرکت تولیدی نخود کرمانشاه فله

شرکت تولیدی نخود کرمانشاه فله

شرکت تولیدی نخود کرمانشاه فله اقدام به عرضه این نخود با کیفیت عالی و قیمت مناسب در سراسر کشور کرده است. در این شرکت نخود کرمانشاه به صورت فله ارائه می ‌شود و ارسال آن با استفاده از ماشین های نقلیه مناسب صورت می ‌گیرد.

خریداران نخود فله مرغوب کرمانشاه می توانند در هر ساعت شبانه روز با مسئول فروش این شرکت تماس برقرار کنند و نسبت به کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت و کیفیت این محصول اقدام نمایند همچنین می ‌توانند به همین وب سایت مراجعه کرده و مشخصات این نخود، قیمت و نحوه خرید و ارسال آن را جویا شوند سپس به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهند.

این شرکت سفارشات خریداران را در کوتاه ترین زمان بعد از نهایی شدن سفارش آنها به آدرس مورد نظرشان با حداقل هزینه ارسال خواهد کرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.