مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود دو خان و سه خان کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت قیمت نخود دو خان و سه خان در بازارانواع نخود تولید شده در این مرکز فروشنخود دو خان بهتر است یا نخود سه خان؟
قیمت نخود دو خان و سه خان کرمانشاه

قیمت نخود دو خان و سه خان کرمانشاه در بازار داخلی به چه صورت است؟ نخود دو خان و سه خان کرمانشاه را با قیمت پایین از کجا تهیه کنیم؟ کدام مراکز فروش انواع نخود را با تناژ بالا و قیمت پایین بفروش می رسانند؟ قیمت نخود دو خان و سه خان کرمانشاه بین ۲۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ در حال نوسان است. اگر تمایل به خرید نخود دو خان و سه خان کرمانشاه دارید، از طریق همین سایت با مشاورین شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

تفاوت قیمت نخود دو خان و سه خان در بازار

ریز و درشتی نخود تاثیر بسزایی در قیمت نهایی این محصول دارد. به طور مثال قیمت نخود سه خان به دلیل دانه ریز و درشتی که دارد از نخود دو خان که دانه درشتتری دارد ارزانتر است. نخود سه خان متشکل از نخود با سایز های (۹-۸-۷) میلیمتر است که ریز و درشت نخود با هم است و قیمت مناسبتری دارد و در بازار حبوبات از پرفروشترین نوع نخود است. نخود دو خان هم با سایز های (۹-۸) می باشد که بیشتر در صادرات از این نوع نخود استفاده می شود و قیمت نسبتا بالاتری دارد.

انواع نخود کرمانشاه سایز بندی شده و بسته بندی شده در این مرکز فروش در حال عرضه به سراسر ایران می باشد. در این مرکز فروش نخود با حجم بالا با قیمت پایینتری به فروش می رسد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با تیم فروش شرکت آسیال ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

انواع نخود تولید شده در این مرکز فروش

  1. نخود تک خان
  2. نخود دو خان
  3. نخود سه خان
  4. نخود فلافلی
  5. نخود لپه ای

این نخودها به ترتیب  از بالا به پایین سایز آنها کوچکتر شده به این صورت که نخود تک خان درشتترین و نخود لپه ای کوچکترین سایز نخود می باشد.طبیعتا که بهترین نوع نخود در استان تولید کننده آن می توان پیدا کرد. نخود پس از تولید و برداشت به کارخانه رفته و در آنجا توسط دستگاه بوجاری شده و سایز بندی می کنند و در بسته بندی های ۳۰ کیلویی و ۴۰ کیلویی روانه بازار می نمایند.

بیشتر فروشندگان نخود در استان کرمانشاه و لرستان هستند. این مراکز فروش با آشنایی کاملی که از دیرباز با کشاورزان دارند ،می توانند در زمان خیلی کوتاهی نخود با حجم بالا را خریداری کنند و در کمترین زمان بسته بندی و به دست مشتریان برسانند.

نخود دو خان بهتر است یا نخود سه خان؟

هر محصولی بر اساس ویژگیهایی که دارد در غذاهای گوناگون کاربرد دارد. اغلب از نخود سه خان برای تهیه آبگوشت استفاده می کنند، و از نخود دو خان برای پخت غذاهایی مانند انواع آش استفاده می کنند، زیرا دانه درشتتری دارد و به آش جلوه بیشتری می دهد.

البته لازم به ذکر است که قیمت نخود دو خان و سه خان هم مد نظر آشپزها هم هست و بیشتر از نوع ارزانتر جهت پخت غذا استفاده می کنند. اگر هر روزه از حجم بالایی از نخود در غذا بکار می برند بهتر است که خرید این محصول را به صورت عمده انجام دهند که خیلی به صرفه تر است.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

2

2 پاسخ به “قیمت نخود دو خان و سه خان کرمانشاه”

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس آسیال ، نخود دوخانی که از شما تحویل گرفتم بسیارعالی ، درشت و زود پز بودند علاوه بر این ، قیمت بسیار مناسبی هم داشتن ممنون از لطف شما
    بنده برای چند روزه دیگه چند ماشین سفارش دارم . حتما مزاحم خواهم شد

    • سلام وقت شما دوست گرامی جناب آقای نقی پور بخیر
      آرزوی ما رضایت شما بزرگواران از شرکت ماست. امیدوارم در سفارشات بعدی، بتوانیم رضایت بیشتر شما را مورد توجه قرار دهیم. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.