مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود سفید عمده در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود سفید عمدهنمایندگیهای فروش انواع نخود
نخود فله ای ممتاز

قیمت نخود سفید عمده در بازار تهران را از نمایندگی فروش عمده نخود در بازار تهران پیگیری کنید.نمایندگیهایی از مجموعه بازرگانی آسیال در تهران در حال فعالیت می‌باشد که برای رفاه حال شهروندان تهرانی بهترین انواع نخود سفید را در کمترین زمان ممکن به مصرف کننده می‌رساند.

 

قیمت نخود سفید عمده

 

قیمت نخود سفید

معمولا نخود سفید از مرغوبترین انواع نخود در بازار است واین نوع نخود به دانه درشت بودن معروف است.طبیعتا هرچه نخود درشتتر باشد رنگ سفیدتری دارد و قیمت آن هم به مراتب بیشتر از نخود ریز می‌باشد.نخود سفید را می‌توان از ارقام مختلف نخود انتخاب کرد. آیا از ارقام نخود اطلاع دارید؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

  • نخود رقم منصور
  • نخود رقم عادل
  • نخود رقم سارال
  • نخود رقم سعید
  • نخود رقم آزاد
  • نخود رقم ثمین و…..

ارقام نخود بسیار زیاد می‌باشد اما برای آشنایی، به پرمصرفترین آنها اشاره کردیم.
نخود سفید از سایز ۸و۹و۱۰ این محصولات انتخاب می‌شوند که مرغوبترین و گرانترین سایز نخود هستند. قیمت نخود سفید در سال جاری مانند محصولات دیگر دست خوش نوسان زیادی شده ؛به همین دلیل  قیمتها در سایتهای اینترنتی حذف شدند.اما، ما جزئیاتی از قیمت نخود سفید عمده را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نخود سایز۷و۸و۹ در حدود ۱۸۰۰۰

نخود سایز۸و۹ در حدود ۱۹۰۰۰

نخود سایز ۱۰ در حدود ۲۰۰۰۰

برای اطلاع دقیق از قیمت نخود سفید عمده با مدیر مجموعه آسیال در ارتباط باشید تا به روزترین قیمتها را در اختیار شما قرار دهد

نخود سفید اگر عمده خریداری شود قیمت آن بسیار مناسبتر است. لذا برای خرید نخود عمده آنرا از مراکز فروش نخود که نشان تجاری الکترونیکی دارند تهیه کنید؛زیرا این مراکز طبق قیمت مصوب جهاد کشاورزی اقدام به فروش نخود عمده می‌کنند.

 

نمایندگیهای فروش انواع نخود

 

 نمایندگی فروش انواع نخود تعداد نمایندگیهای فروش انواع نخود بسیار زیاد است و تقریبا در هر شهر و استان مراکز فروش نخود وجود دارد .مجموعه بازرگانی آسیال هم نمایندگیهایی در شهرها و استانهای مختلف دارد و متقاضیان می‌توانند با این نمایندگیها برای سفارش محصول خود در تماس باشند.
اما این روزها به دلیل هزینه بالای رفت و آمد و خطرات ناشی از آن و بیماری که تازگی همه گیر شده کمتر کسی اقدام به خرید حضوری می‌کند و بهترین و بصرفه‌ترین راه خرید اینتر نتی می‌باشد چرا که هم هزینه رفت و آمد خیلی کم می‌شود وهم وقت گرانبها از دست نمی‌رود

مشتریان عزیز می‌توانند با پر کردن فرم سایت،اقدام به خرید اینترنتی کنند به این صورت که بعد از پر کردن فرم ،مشاوران بازرگانی آسیال با شما تماس می‌گیرند؛و یا اینکه  از طریق راههای زیر در ارتباط باشید

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

پذیرای تماس شما هستیم

 

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.