مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود سه خان عمده اسفند ۹۹

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان چیست؟مناسبترین قیمت نخود سه خانانواع مختلف نخود سه خان
قیمت نخود سه خان عمده اسفند ۹۹

قیمت نخود سه خان عمده در اسفند ۹۹ بر اساس شاخصه های مختلف تعیین می شود. نخود سه خان درجه ۱ عمده در این مرکز فروش با قیمت واقعی و با قیمت کف بازار عرضه می گردد. قیمت نخود سه خان در اسفند ۹۹ در سایتهای خرید و فروش متفاوت است برای اطلاع از قیمت نخود سه خان با ما همراه شوید

نخود سه خان چیست؟

 

قیمت نخود سه خان عمده اسفند ۹۹

همانطور که میدانیم نخود انواع مختلفی دارد که بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود. بعد از بوجاری کردن نخود نوبت به سورت و اندازه گیری می رسد، این اندازه گیری های دقیق با دستگاه سورتینگ انجام می شود. در این دستگاه نخودها به سایزهای تک خان، دو خان، سه خان، فلافلی دسته بندی می شود که هر کدام طبق نیاز بازار بسته بندی و روانه بازارهای مصرف می شود. نخودهایی که در بالا ذکر کردیم به این میلیمتر می باشند:

  • نخود تک خان با سایز( ۱۰ ) میلیمتر
  • نخود دو خان با سایز (۸و۹) میلیمتر
  • نخود سه خان با سایز (۷و۸و۹) میلیمتر
  • نخود فلافلی با سایز (۵و۶) میلیمتر

حال به این می پردازیم که نخود سه خان چه ویژگی دارد؟ این نخود از پر مصرف ترین انواع نخود در کشور می باشد که تقریبا با تمام انواع غذاها طبخ می شود؛ مانند: آبگوشت، آش رشته و انواع آشها، حلیم بادمجان،فلافل، و غذاهای محلی دیگر،به این نخود، نخود آبگوشتی هم میگویند.

نخود سه خان از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از نخود تک خان و نخود دو خان می باشد و این به جهت دانه های ریز و درشت در آن هست. البته قیمت مناسب نخود سه خان به دلایل دیگری هم هست که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مناسبترین قیمت نخود سه خان

مناسبترین قیمت نخود سه خان

قیمت مناسب نخود سه خان به این دلیل است که:

  1. بیشترین نوع نخود و پر فروش ترین در بازار است
  2. به دلیل پر مصرف بودن زمان کمتری انبار می شود و کرم خورده و آفت نمی زند
  3. تولید بیشتری نسبت به انواع دیگر نخود دارد.
  4. در بازارهای داخلی و خارجی مشتریان زیادی دارد

قیمت نخود سه خان کمی بیشتر از نخود فلافلی است و کمی هم ارزانتر از نخود دو خان می باشد و متعادلترین قیمت را در میان نخودها دارد. البته این محصول اگر با حجم بالا خریداری شود قطعا تخفیف های بیشتری را شامل می شود.

به دلیل شرایط نا مساعد بازار، قیمتها از سایتهای خرید و فروش برای مدتی به تعلیق در آمده اند برای اطلاع از قیمت نخود سه خان و دیگر انواع نخود با این مرکز فروش ارتباط بگیرید 

انواع مختلف نخود سه خان

البته ناگفته نماند که نخود سه خان خود دارای انواع مختلفی است که قیمت گذاری آن متفاوت است.یک نوع نخود سه خان داریم که با سایزهای(۶و۷و۸) است که سایز ۶ که در آن وجود دارد و کمی در قیمت آن تاثیر می گذارد.

نوع دیگر نخود سه خان که سایز ۸ آن بیشتر است و نوع دیگر سایز ۷ آن، پس باید در انتخاب نخود سه خان دقت بیشتری شود تا در حق مشتری اجحافی نشود. تمام این موارد هر کدام قیمت متفاوتی دارند که البته فاصله این قیمتها زیاد نمی باشد اما بهتر است که در موقع خرید به سایز این نخودها دقت شود.

البته لازم به ذکر است که قیمت نخود در فصل برداشت بسیار مناسب تر  و ارزانتر است. هرچه به ماه های پایانی سال نزدیک تر شویم قیمتها به دلیل کمبود نخود در بازار افزایش می یابد. اگر خریدار نخود در اسفند ۹۹ با قیمت ارزان هستید با مجموعه بازرگانی آسیال در ارتباط باشید.

مشتریان گرامی برای سفارش محصول خود می توانید با مشاورین این مرکز از طریق شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا اینکه فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.