مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود سه خان ممتاز کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود کرمانشاهقیمت نخود سه خان ممتاز
قیمت نخود سه خان ممتاز کرمانشاه

قیمت نخود سه خان ممتاز کرمانشاه را چگونه به دست می آورید؟ از قیمت انواع نخود کرمانشاه مطلع هستید؟ به چه نخودی ممتاز می گویند؟ بهترین انواع نخود کرمانشاه را در شرکت حبوبات آسیال با قیمت مناسب تهیه کنید. کرمانشاه قطب تولید انواع نخود مرغوب است، و همچنین تولید کننده بهترین نخود صادراتی هم می باشد. در این مطلب در مورد انواع نخود کرمانشاه و قیمت نخود سه خان و قیمت دیگر انواع نخود توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید

انواع نخود کرمانشاه

قیمت عمده نخود سایز بندی شده

 

نخود کرمانشاه دارای تنوع زیادی است که هر نوع آن در غذاهای ایرانی کاربرد مخصوصی دارد.جدای از کیفیت و مرغوبیت نخود باید به سایز و اندازه آن هم توجه داشت، و طبق نیاز مصرف کننده این محصول را تهیه کرد.

انواع نخود کرمانشاه عبارتند از:

  1. نخود تک خان با سایز ۱۰
  2. نخود دو خان با سایزهای ۸و۹ و یا ۹و۱۰
  3. نخود سه خان با سایزهای ۷و۸و۹ و یا ۶و۷و۸
  4. نخود فلافلی با سایزهای ۵و۶ و یا ۴و۵
  5. نخود لشگری یا نخود درهم
  6. نخود لپه ای
  7. نخود دیم
  8. نخود آبی و ….

البته بیشتر مشتریان از کلمه نخود آبگوشتی و نخود آشی و نخود صادراتی بیشتر استفاده می کنند. البته ارقام مختلفی هم در این استان کشت می شود مانند عادل و منصور، که به نخود پاییزه هم معروف هستند و بیشتر در صنعت فلافل استفاده زیادی دارد.

قیمت نخود سه خان ممتاز

انواع نخود سه خان

قیمت نخود سه خان ممتاز کرمانشاه با دیگر انواع نخود کرمانشاه مقداری متفاوت است. این نوع از نخود از نخود تک خان و نخود دو خان درجه۱ ارزانتر و از نخود فلافلی گرانتر است. اما همین نخود سه خان دارای تنوع است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

نخود سه خان به چند نوع دسته بندی می شود.

  • نخود سه خان معمولی
  • نخود سه خان واقعی و یا ممتاز
به دلیل نوسانات به وجود آمده در قیمت حبوبات در بازار، قیمت حبوبات از جمله انواع نخود هر روز بروزرسانی می شود. لذا جهت قیمت روز انواع نخود با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

نخود سه خان معمولی که از سایزهای ۶و۷و۸ تشکیل شده است دارای دانه ریز می باشد. قیمت این سایز از نخود تحت تاثیر سایز ۶ در آن می باشد. قیمت نخود سه خان ممتاز از نخود سه خان معمولی مقداری بیشتر است . به این دلیل که سایز ۹ این محصول بیشتر در آن یافت می شود.

قیمت دیگر انواع نخود هم به همین روش است . نخود هر چه دانه درشتتری داشته باشد قیمت آن هم بیشتر است. ارزانترین قیمت نخود متعلق به نخود فلافلی می باشد. لازم به ذکر می باشد که خرید نخود با حجم بالا تاثیر زیادی در قیمت گذاری این محصول دارد.

مشتریان گرامی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید با واحد فروش شرکت حبوبات آسیال از طریق شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.