مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود صادراتی فله ای و بسته بندی شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

به چه نخودی، نخود صادراتی می گویند؟عوامل تاثیر گذار بر قیمت نخود صادراتیتفاوت نخود فله ای با بسته بندی شده
قیمت نخود صادراتی فله ای و بسته بندی شده

قیمت نخود صادراتی در بازار داخل و بازار خارج چگونه است؟ چه عواملی بر قیمت نخود صادراتی تاثیر گذار است؟ برای صادرات از کدام عمده فروشی نخود مرغوب و با کیفیت سفارش دهیم؟ نخود صادراتی فله ای با بسته بندی چه تفاوتی دارد؟

به چه نخودی، نخود صادراتی می گویند؟

به چه نخودی نخود صادراتی می گویند؟

بهترین نوع نخود که در بازارهای خارجی از فروش خوبی برخوردار باشد را نخود صادراتی می گویند. نخود صادراتی ایرانی از انواع نخود تولید شده در استانهای کرمانشاه و لرستان می باشد و به دلیل آب و هوای مناسب، مطلوب تر از نوع خارجی خود است. نخود روس، نخود هند، نخود کانادا، نخود اتیوپی همگی از رقبای نخود ایرانی هستند.

انواع نخود صادراتی ایرانی عبارتند از:

  • نخود سایز ده یا نخود تک خان
  • نخود دوخان 
  • نخود سه خان
  • نخود فلافلی

هر کدام از این نوع نخودها بازار هدف و صادراتی خود را دارند. از کشورهای اروپایی گرفته تا آسیای شرقی هدف صادراتی نخود ایرانی هستند. اما بیشترین میزان صادرات نخود کرمانشاه به کشورهای همسایه مخصوصا کشورهای

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • سوریه
  • عمان
  • عربستان …

می باشد. کشورهای عربی به کیفیت نخود بیشتر از قیمت آن اهمیت می دهند. نخود کرمانشاه یکی از بهترین محصولات انتخابی این کشور هاست.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نخود صادراتی

  1. خشکسالی
  2. کیفیت نخود
  3. فله ای و یا بسته بندی کردن نخود
  4. ریز و یا درشت بودن نخود
  5. میزان تولید نخود در کشور
  6. قیمت ارز و…

از آنجا که تولید نخود در کشور از میزان مصرف آن بیشتر است زمینه صادرات مازاد این محصول به کشورهای خارجی امکان پذیر است. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نخود ، صادرات نخود می باشد. در سالهای اخیر با افزایش نرخ ارز قیمت حبوبات از ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است اما نخود تنها ۲۰ درصد افزایش داشته، یکی از علتهای رشد کم قیمت نخود، تولید فراوان این محصول و صادرات کم آن می باشد.

قیمت نخود صادراتی بر اساس سایز، کیفیت، و نوع بسته بندی متفاوت است. خریداران در زمان سفارش جهت قیمت نهایی ،نوع نخود صادراتی را تعیین نمایند

بازرگانی آسیال آماده ارائه نخود صادراتی با درجه کیفی مختلف به تجار و مشتریان گرامی می باشد. لذا جهت سفارش این محصول با تیم فروش حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

تفاوت نخود فله ای با بسته بندی شده

 

تفاوت نخود صادراتی فله ای با بسته بندی شده

نخود فله ای نسبت به نخود بسته بندی شده قیمت کمتری دارد. بیشتر مصرف کنندگان خواهان نخود فله ای در بازار هستند، به این دلیل هزینه بسته بندی را ندارد. اما از آنجا که عوامل محیطی مانند آلودگی هوا ممکن است که محصولات غذایی را تحت تاثیر قرار دهد، نوع بسته بندی آن بهتر است. نخود بسته بندی در کیسه های ۳۰ کیلویی مخصوص صادرات عرضه می شود.

اما  آن دسته از فعالان بازار حبوبات که خریدار نخود فله ای هستند می توانند نخود فله ای که بوجار و سورت شده هم می باشد را با هزینه کمتر تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که خرید نخود فله ای و نخود بسته بندی با حجم بالا شامل تخفیف از سوی این شرکت فروش نخود می باشد.

نخود فله ای و نخود بسته بندی در شرکت حبوبات آسیال را با قیمت کف بازار خریداری نمایید. بهترین نخود صادراتی با نازلترین قیمت و با کیفیت بالا از این مرکز فروش خریداری نمایید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.