مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود فله در بازار چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت نخود فله در شرکت حبوبات آسیالفروش انواع نخود فله به صورت کیسه ایقیمت نخود فله در نمایندگی فروش این محصول
قیمت نخود فله در بازار چند است؟

آیا از قیمت نخود فله در بازار اطلاع دارید؟ قیمت گذاری نخود فله به چه صورت است؟ قیمت نخود فله در این مرکز فروش بسیار مناسبتر از مراکز دیگر می باشد؛ چرا که بدون واسطه و مستقیم از تولید به مصرف می رسد. کیفیت نخود فله بر قیمت نخود فله تاثیر مستقیم دارد. نخود فله یکی از حبوبات پر فروش در بازار محسوب می شود. در ادامه این مطلب به کیفیت و قیمت نخود فله در این مرکز فروش بیشتر توضیح خواهیم داد.

کیفیت نخود فله در شرکت حبوبات آسیال

کیفیت نخود فله در شرکت حبوبات آسیال

در ابتدا به این موضوع می پردازیم که کیفیت نخود فله به چه عواملی بستگی دارد. کیفیت نخود فله از مزرعه آغاز می شود و در کارخانه سورتینگ نخود به پایان می رسد.برای محصولی ممتاز ابتدا باید آن را در مزرعه ای سر شار از خاک غنی کشت و پرورش داد. تاثیر آب و هوای منطقه که مناسب تولید محصول باشد یکی از پارامترهای موفق در پرورش این محصول است.

کشت با دستگاه مکانیزه و برداشت نیز به این روش، بهترین گزینه برای بالا بردن سطح کیفیت نخود فله است. بعد از برداشت نخود توسط دستگاه آن را به کارخانه حبوبات جهت گرفتن ضایعات و سورت کردن ارسال می کنند. در آنجا تمامی مراحل بدون دخالت دست و به روش مکانیزه ای انجام می شود.به این صورت کمترین میزان شکستگی در نخود فله وجود دارد.

از شهرهای تولید کننده نخود می توان به شهرهای استان کرمانشاه از جمله:

و شهرهای استان لرستان با نام:

خرید و فروش نخود فله با حجم بالا در شرکت حبوبات آسیال امکان پذیر است. لذا جهت سفارش خرید و قیمت نخود فله با مشاورین این شرکت تماس حاصل نمایید

فروش انواع نخود فله به صورت کیسه ای

نخود فله انواع مختلفی دارد،که علاوه بر آن در کیسه هایی با وزن های مختلف ۳۰،۴۰،۵۰، کیلویی و نیز طبق سفارش مشتری بارگیری و به فروش می رسد. انواع نخود فله شامل:

  • نخود تک خان
  • نخود دوخان
  • نخود سه خان یا نخود آبگوشتی
  • نخود فلافلی
  • نخود لشگری یا در هم

می باشد که طبق نوع مصرف و سفارش مشتری تحویل داده خواهد شد. یکی از مزیتهای فروش نخود فله در این شرکت حبوبات، خرید محصول به قیمت کف بازار می باشد.

قیمت نخود فله در نمایندگی فروش این محصول

قیمت نخود فله در نمایندگی فروش این محصول

قیمت نخود فله که هر ساله از سوی اصناف و مراکز تعیین کننده قیمت حبوبات ابلاغ می شود در بین فعالان بازار با نرخ مصوب خرید و فروش می شود. اما عوامل مختلف دیگر تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نهایی این محصول دارد. مانند:

  1. صادرات نخود فله
  2. واردات انواع نخود
  3. خشکسالی
  4. میزان تولید نخود فله در کشور
  5. تازه بودن و کیفیت نخود
  6. میزان ضایعات در آن
  7. نوسانات بازار ارز
  8. و فصل برداشت نخود

البته عوامل زیادی می توان نام برد اما این عوامل مهمترین و قوی ترین تاثیر بر قیمت نخود فله دارند.  همانطور که می دانید قیمت نخود فله هر روز در حال نوسان می باشد لذا برای اطلاع از قیمت روز نخود با این مجموعه تماس بگیرید.

نمایندگی فروش این محصول در شهرهای تولید کننده نخود فله در حال فعالیت می باشد. قیمت نخود فله به قیمت نمایندگی  فروش نخود عرضه می گردد .

شرکت حبوبات آسیال ارائه دهنده انواع نخود و لوبیا با قیمت مناسب آماده ارسال این محصولات با حجم بالا به سراسر ایران می باشد. لذا خواهشمندیم جهت خرید این محصول با تیم فروش این شرکت از طریق همین سایت ارتباط بگیرید
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.