مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت و خرید نخود سفید کرمانشاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درجه کیفی نخود سفید کرمانشاهی از این مرکز فروشبازار هدف نخود سفید کرمانشاهی کجاست؟قیمت خرید نخود سفید کرمانشاهی در بازار حبوبات
قیمت خرید نخود سفید کرمانشاهی

نخود سفید کرمانشاهی از چه درجه کیفی برخوردار است؟ آیا برای صادرات نخود سفید کرمانشاهی مناسب است؟ برای اطلاع از قیمت و خرید نخود سفید کرمانشاهی  با کارشناسان ما در شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

درجه کیفی نخود سفید کرمانشاهی از این مرکز فروش

قیمت خرید نخود سفید کرمانشاهی

برای اینکه نخود با کیفیت بالایی تولید شود، آب و هوا و خاک حاصلخیز از مهمترین فاکتورها می باشند. البته تجربه کشاورزان خبره در تولید و کشت این محصول را نباید نادیده گرفت. نخود سفید معمولا در نخود درشت با سایزهای ۱۰-۹-۸ می باشد. این سایز از نخود به رنگ نخودی روشن، و زودپز و خوش طعم است.

علاوه بر زودپز بودن و خوش طعم بودن، این محصول از خواص درمانی بالاتری نسبت به دیگر انواع نخود داراست. مانند:

  • دارای پروتئین بالاتری است
  • آهن
  • روی
  • کلسیم موجود در نخود سفید برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است
  • منیزیم، پتاسیم، فیبر،اسید فولیک، ویتامین ث ، پتاسیم و…

از خواص نخود می باشد. این مرکز فروش بهترین نوع نخود سفید را که کیفیت بالایی دارد از کشاورزان خریداری و سورت می کند. سایز ۹-۸ نخود سفید کرمانشاهی از پرفروش ترین سایز نخود در بازار داخل محسوب می شود.از نخود سفید کرمانشاهی برای صادرات هم استفاده می شود. که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

بازار هدف نخود سفید کرمانشاهی کجاست؟

بازارهای هدف نخود کرمانشاهی کجاست

برای فروش محصولات به بازارهای خارجی،نیاز به دانش فراوانی است. مثلا نخود سفید کرمانشاهی به کدام کشورها سود بهتری دارد؟ چه کشورهایی بازار هدف نخود سفید کرمانشاهی می باشند؟ در این مطلب سعی داریم اطلاعاتی در مورد بازارهای خارجی نخود کرمانشاهی به شما ارائه دهیم.

  1. ترکیه
  2. افغانستان
  3. پاکستان
  4. امارات
  5. عراق
  6. هند
  7. آسیای شرقی
  8. عمان
  9. عربستان و …

از کشورهای وارد کننده نخود کرمانشاهی می باشند. نخود در عراق و به زبان عربی الحمص گفته می شود. از نخود ریز جهت فلافل و از نخود درشت در غذاهای محلی و آشها استفاده می کنند. یک نوع پیش غذا در کشورهای عربی با نخود پخته شده درست می شود که به آن هوموس می گویند. نخود از دیر باز در غذاهای عربی جایگاه ویژه ای داشته است.

در کشور افغانستان از نخود متوسط و یا سه خان ضعیف بیشتر استقبال می شود. و برای یک سود خوب می توان این محصول را به افغانستان صادر کرد. اما بازار کشور پاکستان متفاوت تر است. مردم پاکستان بیشتر از نخود دانه درشت و در سایزهای ۹-۸ و یا ۱۰ مصرف می کنند. صادرات نخود به پاکستان یکی از بهترین راههای ارز آوری به کشور به حساب می آید.

قیمت خرید نخود سفید کرمانشاهی در بازار حبوبات

قیمت خرید نخود سفید کرمانشاهی در بازار حبوبات

همانطور که قبلا ذکر شد بهترین نوع نخود و پر طرفدارترین نخود، نخود سفید کرمانشاهی است. چه در بازار داخلی و چه در بازارهای خارجی از نخود سفید بیشتر استفاده می شود. همین تقاضای فراوان باعث می شود که قیمت نهایی این محصول در بازار رقم بخورد. زیرا عرضه و تقاضا یک عامل مهم برای تعیین قیمت نخود می باشد.

خوشبختانه تولید نخود در کشور ما به راحتی نیاز کشور را برطرف می کند. به همین دلیل قیمت خرید نخود سفید کرمانشاهی در بازار بسیار منصفانه می باشد. همچنین خرید عمده نخود می تواند در قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشد.

مشتریان گرامی برای قیمت و خرید نخود سفید کرمانشاهی و دیگر انواع نخود کرمانشاه می توانید با مشاورین شرکت حبوبات در ارتباط باشید. همچنین می توانید فرم سایت را پر کنید تا تیم فروش حبوبات آسیال با شما تماس بگیرند.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.