مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرجع فروش نخود صادراتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تولید نخود صادراتی درجه یکفروش عمده نخود صادراتی ایرانی

آیا از مرجع فروش نخود صادراتی ایرانی مطلع هستید؟ می دانید که یک نخود مرغوب، باید چه مشخصاتی داشته باشد؟نخود، یکی از انواع حبوبات است. این محصول، خوراکی مقوی ای به شمار می رود که در پخت غذاهای گوناگونی به کار گرفته می شود  برای کسب معلومات بیشتر، ادامه مطلب را از دست ندهید.

مرجع فروش نخود صادراتی ایرانی

چگونگی تولید نخود صادراتی درجه یک

چگونگی تولید نخود صادراتی درجه یک اقلام مختلفی از ایران به کشورهای گوناگونی صادر می شود که حبوبات هم در زمره آنان قرار می گیرد. در این بخش به موضوع چگونگی تولید نخود صادراتی درجه یک می پردازیم. همان گونه که می دانید، این محصول، در فصول متفاوتی کشت و برداشت می شود و از جمله گیاهان خاص به شمار می رود.

نخودهایی که جهت صادرات آماده می شوند، پس از این که فرایند خشک سازی آنان انجام شد، به صورت بسته بندی و یا فله ای صادر می گردند. شاید این سوال برای تان پیش آمده باشد که نوع با کیفیت نخود صادراتی، چه مشخصاتی دارد؟ به این نکات دقت کنید:

  • درشت است.
  • زود پز می باشد.
  • عاری از هرگونه خس و خاشاک و شن ریزه است.
  • تمیز می باشد.
  • بهداشتی است.
  • ارگانیک تولید شده است.

البته باید موضوع یک دست بودن آنان را نیز در نظر داشته باشید. همانطور که می‌دانید، نخودها پس از برداشت، ریز و درشت هستند که سپس به وسیله دستگاه های سورتینگ، دسته بندی می شوند.

فروش عمده نخود صادراتی ایرانی

فروش عمده نخود صادراتی ایرانی در کشورمان، فروش عمده نخود صادراتی ایرانی، در نرخ های گوناگونی انجام می شود. عموماً خریدار چنین محصولی، بازرگانانی هستند که کالای خود را آن سوی مرزها منتقل می کنند. از جانب دیگر، قیمت نخود صادراتی با این روش خرید، مقرون به صرفه تمام می شود و به همین علت، بیشتر تاجران حبوبات را عمده می خرند.

جالب است بدانید که نخودهای مرغوب، در بسته بندی های کوچک و بزرگ جای داده می شوند. این بستگی به نوع سفارشی دارد که کشور وارد کننده داده است. به این ترتیب است که هر دو نوع (بسته ای و فله ای) برای صادرات آماده شده و سپس به ارسال آن می پردازند.

اغلب، این کشورهای همسایه‌مان هستند که از نخودهای ایرانی استفاده می کنند. از این نوع گیاه، کارخانه‌های بزرگ کنسرو آن را فرآوری می نمایند و خانواده‌ها هم می توانند در آبگوشت، خورشت و قیمه استفاده کنند.

قابل ذکر است که مجموعه ما، فروش عمده این محصول را با کیفیت تضمینی انجام می دهد. اگر می خواهید که نوع با کیفیت نخود را به دست آورید، با ما در تماس شوید.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام: bazargani-asyall

همچنین می‌توانید فرم سایت را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.