مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز خرید نخود مرغوب کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟خرید عمده نخود مرغوب کرمانشاه در بازار تهران

مرکز خرید نخود مرغوب کرمانشاه، ارائه دهنده نخود هایی خوش طعم و بی نظیر به مشتریان خود می باشد. انواع نخود های کاشته شده در کرمانشاه، مرغوب و عالی بوده و در کشورمان به سرعت فروخته می شوند زیرا طرفدار زیادی این محصول در میان مردم ایران دارد. 

مرکز خرید نخود مرغوب کرمانشاه

نخود مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

نخود مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟خواص نخود مرغوب قابل شمارش نبوده و برای بهره مندی از خواص آن باید در انواع غذاها استفاده شود. نخود مرغوب کرمانشاه دارای ویژگی های خاص و فوق العاده بوده و از مزه خوبی هم برخوردار می باشد. 

نخود کرمانشاه حاوی فیبر ، پتاسیم ، ویتامین C و ویتامین B-6 است.  همه اینها به سلامتی قلب ما کمک می کند ، زیرا میزان کلسترول موجود در خون را کاهش می دهد ، بنابراین خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد. به دلیل داشتن فیبر زیاد ، نخود به جلوگیری از یبوست کمک می کند و منظم سیستم گوارشی سالم را ترویج می کند. حفظ مقدار کم سدیم برای کاهش فشار خون ضروری است ، اما افزایش در جذب پتاسیم (مانند محتوای نخود) به دلیل اثرات عروقی آن بسیار مثبت است.

 مطالعات مختلف نشان داده است كه افراد دیابتی نوع ۱ كه رژیم های غذایی پر فیبر (مانند نخود) مصرف می كنند ، سطح قند خون كمتری دارند.  علاوه بر این ، افراد دیابتی نوع ۲ سطح قند ، لیپیدها و انسولین خونشان را بهبود می بخشد.  برای این کار ۲۰ تا ۲۵ گرم فیبر در روز برای خانمها و ۳۰ تا ۳۸ گرم برای آقایان توصیه می شود. فیبر یک عنصر مهم در کنترل وزن و کاهش وزن است زیرا به عنوان یک عنصر سیر کننده و در نتیجه کاهش دهنده اشتها عمل می کند.  خوردن نخود محصول کرمانشاه باعث می شود تا احساس طولانی تر احساس سلامتی کنیم و بنابراین ، ما کل کالری کالری خود را در روز کاهش می دهیم و این باعث کاهش وزن می شود.

 بسیاری از مطالعات نشان داده اند که از جمله نخود در رژیم غذایی ما میزان لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) در خون را کاهش می دهد ، یا آنچه که ما آن را “کلسترول بد” می شناسیم. سلنیوم موجود در نخودها نقش مهمی در عملکرد آنزیم کبدی دارد که به سم زدایی برخی از ترکیبات ایجاد کننده سرطان کمک می کند.  گویی این کافی نیست ، سلنیوم همچنین از التهاب جلوگیری می کند و سرعت رشد تومورها را کند می کند.  علاوه بر این ، ویتامین C حاصل از نخود به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل می کند و به محافظت از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. محتوای ویتامین K ، آهن ، فسفات ، کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، روی و ویتامین های موجود در نخود باعث احداث و نگهداری ساختار استخوان و مقاومت می شود.  بنابراین ، مصرف کم غذایی با ویتامین K با افزایش خطر شکستگی استخوان همراه است.

خرید عمده نخود مرغوب کرمانشاه در بازار تهران

خرید عمده نخود مرغوب کرمانشاه در بازار تهرانخرید عمده نخود مرغوب استان کرمانشاه در بازار شهر های بزرگی همچون تهران،شیراز، مشهد، اصفهان و … افزایش یافته است. قیمت نخود مرغوب با توجه به کیفیتی که دارد نسبت به سایر نخود ها کمی ببشتر بوده ولی کیفیتی چند برابر دارد و خیلی زود پخته می شود.

نخودها که در ابتدا در مدیترانه و خاورمیانه کشت می شدند ، تأثیر آشپزی خود را به کل جهان گسترش داده اند.  آنها در میان غذاهای ایتالیایی ، یونانی ، هندی ، اسپانیایی و پرتغالی جایگاه ممتازی دارند.  اما ، این حبوبات چه مزایایی برای ما به همراه دارد؟  اگرچه متداول ترین نوع نخود گرد و قهوه ای روشن است ، اما انواع دیگری از سیاه ، سبز و قرمز وجود دارد.  و مانند سایر حبوبات ، مانند نخود فرنگی یا عدس ، از پروتئین و فیبر بالای آنها بسیار قدردانی می کنند ، همچنین به ما در داشتن طیف گسترده ای از جنبه ها کمک می کنند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.