مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز فروش نخود دو خان در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نخود دو خان و سه خانعرضه کننده نخود دو خان درجه یک ایرانی

نخود یکی از رایجترین نوع حبوباتی است که بسیاری از ایرانی ها برای طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن از آن استفاده می کنند. نخود در گونه های متفاوتی کشت و تولید می شود که از نظر ظاهر کمی با یکدیگر تفاوت دارند و شرایط پخت آن ها کمی متفاوت است. عرضه و فروش این نخودها که به نخود دو خان و نخود سه خان معروف هستند در مرکز توزیع و پخش انواع حبوبات ایرانی صورت می گیرد که مشتریان برای خرید عمده و خرده آن می توانند اقدام کنند.مرکز فروش نخود دو خان در ایران

تفاوت نخود دو خان و سه خان

تفاوت نخود دو خان و سه خانهمانطور که گفته شد نخودها در گونه های متفاوت تولید می شوند که اصلیترین و بارزترین تفاوت آنها در شکل ظاهر و سایز های آنها است. نخود های رایج و مرسوم مورد استفاده در کشور نخود های دو خان و سه خان هستند که هر یک از آنها سایز های مخصوص به خود را دارد.

نخود سه خان از نظر سایز و قیمت تنوع بیشتری نسبت به نخود دو خان دارد به این صورت که ترکیب سایز های نخود سه خان اغلب سه سایز بوده و در برخی مواقع چهار سایز نیز مد نظر گرفته می شود.

اصلی ترین سایزبندی که نخود سه خان باید داشته باشد سایز هفت، هشت و نه میلی متری می باشد که درصد ترکیب آنها ممکن است متفاوت باشد. که متناسب با سایز و درصد ترکیب قیمت آنها نیز کم و زیاد می شود.

سایزبندی استاندارد نخود دو خان نیز به صورت هشت و نه میلی متری است به طوری که در یک کیلوگرم نخود ۵۰ درصد نخود هشت میلی متری و ۵۰ درصد نخود نه میلی متری وجود دارد. البته در برخی ترکیب های نخود دو خان درصد کمی نخود سایز هفت نیز استفاده می شود تا قیمت آن کاهش یابد.

عرضه کننده نخود دو خان درجه یک ایرانی

عرضه کننده نخود دو خان درجه یک ایرانییک از نخود درجه یک ایرانی در کشور همان نخود دو خان می باشد که بسیاری از تولیدکنندگان و کشاورزان در زمینه تولید این محصول توانمندی زیادی دارند و سالانه به میزان قابل توجهی نخود دو خان تولید و روانه بازار می کنند.

عرضه نخود دوخان به صورت عمده توسط بسیاری از فروشندگان و تجار ایرانی صورت می گیرد. اکثر مجموعه ها و فروشندگان بزرگ دارای سورتینگ های مخصوصی هستند که نخودها را به صورت جداگانه سایز بندی می کنند و در صورت سفارش مشتری آنها ترکیب کرده و با قیمت مناسبی در اختیارشان قرار می دهد.

استفاده از این روش علاوه بر بالا بردن کیفیت و خلوص کار و یکدست شدن نخود های بسته بندی شده در یک گونی سبب اعتماد مشتریان نیز می گردد و به راحتی می توانند خرید خود را انجام دهند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.