مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود دو خان عمده سایز (۸و۹)

آنچه در این مقاله می خوانید...

سفارش نخود دو خان عمدهقیمت خرید و فروش نخود دو خان
سفارش نخود دو خان عمده

نخود دو خان عمده از حبوبات پر مصرف در بازار داخلی می باشد. بازار فروش نخود دو خان از نمایندگی فروش انواع نخود آغاز می شود. مجموعه بازرگانی آسیال که از عرضه کنندگان نخود دو خان عمده در کرمانشاه محسوب می شود، فروش محصول مورد نظر را با تناژ بالا انجام می دهد.

سفارش نخود دو خان عمده

سفارش نخود دو خان عمده

آیا می دانید نخود دو خان عمده را از کجا می توان سفارش داد؟ آیا تاکنون از این سایت فروش نخود، نخود دو خان خریداری کرده اید؟ از مزایای خرید آنلاین نخود عمده مطلع هستید؟ نخود دو خان عمده و همچنین انواع نخود را از مراکز معتبر خرید و فروش نخود، تهیه کنید، زیرا بهترین نوع نخود را ارائه می دهند. این مراکز که به سیستم آنلاین خرید و فروش محصول متصل هستند، و از طریق روش اینترنتی برای رفاه هموطنان استفاده می کنند.

در این روش مشتری و خریدار با شماره گیری واحد فروش، محصول خود را سفارش می دهد. همچنین از روش سنتی هم استفاده می شود که در حال کمرنگ شدن است.برای یک خرید مقرون به صرفه و کم هزینه می توانید انواع سفارشات خود را با حجم بالا انجام دهید تا شامل تخفیف های خوبی از طرف این مرکز فروش شوید.

مجموعه بازرگانی آسیال توزیع کننده انواع نخود دو خان و سه خان و فلافلی مستقیم و بدون واسطه می باشد لذا جهت سفارش محصول با مشاورین این مجموعه تماس حاصل نمایید

 

قیمت خرید و فروش نخود دو خان

قیمت خرید و فروش نخود دو خان

قیمت خرید و فروش نخود با هماهنگی جهاد کشاورزی و مراکز و نمایندگی های فروش نخود تعیین می شود اما این روش در شرایط معمولی می باشد. در ابتدای سال ۹۹ قیمت نخود از کیلویی ۷۵۰۰ شروع به بالا رفتن نمود تا جایی که قیمت و فروش نخود عمده کرمانشاه در شهریور ۹۹ به دو و حتی سه برابر رسید. این جهش یکباره نخود تا مدتی بازار را در کسادی فرو برد.

قیمت انواع نخود با توجه به سایزی که دارند تعیین می شوند. نخود دو خان از درشتترین سایز نخود است که از ۸ تا ۹ میلیمتر هستند. این سایزها درشت ترین سایز نخود بعد از نخود تک خان می باشند.

قیمت نخود به علاوه بر نوسانات بازار بر اساس عوامل دیگری تعیین می شود مانند:

  • صادرات و واردات نخود
  • تولید کم محصول
  • آب و هوای نا مساعد
  • تازه بودن نخود
  • و اینکه نخود کرم خورده و سوراخ نباشد

البته قیمت نخود کرمانشاه با نخود تولید شده شهر های دیگر متفاوت است و آن هم به دلیل مرغوب بودن و زود پز بودن این محصول است

مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با مشاورین بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.