مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نمایندگی فروش نخود لپه ای در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های منحصر بفرد نخود لپه ایمرکز فروش عمده نخود لپه ای در کشور
انواع نخود کرمانشاه

یکی دیگر از فرآورده های نخود نخود لپه ای است که طریقه تهیه آن بدین گونه است: ابتدا نخود را باید آسیاب کرد ولی به دلیل سفت بودن نخود و جلوگیری از شکسته شدن نخود آن را به مدت یک روز در آب خیسانده و سپس نخودها را در جلوی آفتاب گذاشته تا خیسی آنها از بین رفته و خشک بشوند سپس نخود را با استفاده از آسیاب که اکثرا آسیاب سنگی هم استفاده می شود آسیاب می کنند سپس پوست نخود را با فشار مکانیکی کنده و به دو نیم تقسیم می کنند .

البته نخود لپه ای که اکثرا ما از آن استفاده می کنیم نخود کفتری نام دارد که کاشت نخود لپه ای کفتری در کشور افغانستان انجام می شود .

همچنین کسانی که با خوردن گوشت قرمز مشکل دارند و یا نمی توانند بخورند، این محصول بهترین جایگزین آن بوده و می توانند در وعده های غذایشان از نخود لپه ای به جای گوشت قرمز استفاده کنند .

هم چنین نباید از قیمت نخود لپه ای نسبت به گوشت قرمز غافل شد که با این که جایگزین بسیار مناسب و قوی ای نسبت به گوشت قرمز می باشد ولی نسبت به آن صرفه اقتصادی بسیاری دارد .

 

شاخصه های منحصر بفرد نخود لپه ای

شاخصه های منحصر بفرد نخود لپه اییکی از نشانه های برتر نخود لپه‌ای درشتی آن است که باعث برتری نسبت به لپه های نامرغوب دیگر می شود . همچنین لپه های که در زمان کوتاه تر پخته یا به اصطلاح نرم می شوند نسبت به نمونه های دیگر نخود لپه برتری دارند .
یکی دیگر از مشخصات منحصر به فرد آن یک دست بودن انواع دانه‌ها است که باعث زیبایی غذا می شود و همچنین خوشرنگی غذا هم نیز می شود .
یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول بی نظیر خوش عطر بودن آن است که در زمان پخت غذا به سلیقه ما ایرانیها بیشتر نزدیک است .

مرکز فروش عمده نخود لپه ای در کشور

مرکز فروش عمده نخود لپه ای در کشورتا نام مرکز فروش عمده نخود لپه ای به گوش می رسد نام اولین شهرهایی که از ذهن انسان رد می شوند کرمانشاه و لرستان می باشند که در ایران قطب اصلی تولید و فروش عمده نخود لپه ای در کشور می باشد.

البته باید دانست که مرکز فروش عمده نخود و لپه در کشور بسیار زیاد می باشد که باید جهت خرید از این مراکز به دو فاکتور اصلی کیفیت و قیمت توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که اگر نخود لپه ای خریداری شده یکی از دو عامل بالا یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسب را نداشته باشد مارا متحمل ضرر های بالایی می کند پس از این رو می توان خریدی هوشمندانه داشته باشیم .

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.