مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

پخش کلی نخود درشت در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی های مختلف نخود از نظر سایزشرکت پخش انواع نخود درشت در بازار
نمایندگی فروش نخود کرمانشاه به شهرهای بزرگ

حبوبات بخش بزرگی از خوراک مردم جهان را تشکیل می دهد، از مهمترین و پر مصرف ترین حبوبات نخود می باشد. این محصول کشاورزی با دارا بودن مقادیر زیادی مواد آلی و معدنی تامین کننده انرژی بدن انسان می باشد که با مصرف آن مواد مغذی جذب بدن می گردد. مرغوب ترین نوع نخود، نخود درشت بوده که در شهرهای لرستان و کرمانشاه به وفور یافت می شود و به آن نخود سفید نیز می گویند.

پخش کلی نخود درشت در بازار

دسته بندی های مختلف نخود از نظر سایز

دسته بندی های مختلف نخود از نظر سایز کشاورزان در بسیاری از نقاط کشور به جز لرستان و کرمانشاه نیز به کشت نخود اشتغال دارند. با توجه به اینکه بوته ی نخود بسیار مقاوم بوده و در خاک های نیمه حاصلخیز نیز با کمترین مقدار آب قابل کشت می باشد به همین جهت کشاورزان تمایل زیادی دارند تا سطح زیادی از زمین های کشاورزی خود را به کشت نخود بپردازند. نخود به طور کلی هم به صورت دیم و هم به صورت آبی قابل تولید می باشد.

نخودهای تولید شده به صورت آبی معمولاً درشت تر از نوع کشت شده به روش دیم بوده و از مرغوبیت بالاتری برخوردار می باشد رنگ این نخود روشن تر از نخود دیمی است. خواص نخود درشت چه با نوع کشت دیم و آبی یکسان بوده و دارای میزان زیادی از فیبر، منیزیوم، آهن، منگنز و فسفر است که در جوانسازی پوست و رفع سفیدی موی سر مفیده فایده می باشد.

انواع نخود درشت پس از خریداری از کشاورزان توسط شرکت های مواد غذایی به کارخانجات حمل شده و توسط دستگاه سورتینگ تقسیم بندی می شود؛ مواد زائد و نخود های فاسد غیر قابل استفاده از آن جدا شده و معمولا با سه درجه سورت و بسته بندی، آماده عرضه به بازار می گردد.

شرکت پخش انواع نخود درشت در بازار

شرکت پخش انواع نخود درشت در بازار این محصول کشاورزی پرخاصیت در بازار از تقاضای بالایی برخوردار می باشد چرا که انواع غذاهای محلی از جنوب کشور مانند فلافل تا شمال کشور مانند آبگوشت نخود مورد مصرف قرار می گیرد و در هر استان معمولا یک غذای محلی با نخود تهیه می شود. از این رو شرکت های زیادی اقدام به خرید محصول از کشاورزان و توزیع در بازار نموده اند. قیمت انواع نخود درشت در سراسر کشور تقریباً یکسان بوده و به درجه کیفیت آن بستگی دارد.

در سالیان اخیر با پیشرفت تکنولوژی در صنایع کشاورزی و بسته بندی مواد غذایی نخود جایگاه ویژه ای در تولیدات با کیفیت آنها داشته و توانسته اند علاوه بر تامین نیاز داخلی پای خود را به بازارهای جهانی باز نموده و اقدام به عرضه و صادرات محصولات با کیفیت داخلی به خارج از کشور نمایند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.