مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

پخش کلی نخود زراعی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع نخود زراعی ایرانعرضه کلی انواع نخود زراعی ایرانی به بازار

 پخش کلی نخود زراعی در کشور بسیار افزایش یافته است. نخود زراعی در مراکز و فروشگاه های کشور توزیع می شود. نخود زراعی جزو پرفروش ترین ها نخود ها می باشد.

پخش کلی نخود زراعی در کشور

معرفی انواع نخود زراعی ایران

معرفی انواع نخود زراعی ایران فروشندگان ما  انواع ارقام نخود  زراعی را به مشتریان معرفی کرده و به آنها کمک می کنند، تا نخودی مرغوب و با کیفیت خریداری نمایند. نخود زراعی انواع متفاوتی در بازار دارد،  هر کدام از آنها قیمت های مختلفی دارند. انواع نخود های زراعی فواید بی شماری داشته و به همین دلیل در انواع غذاها از آنها استفاده می شود.

انواع نخود زراعی از نظر غذایی بسیار غنی است. این ماده غذایی با بار کالری بالا است . این ماده حاوی مقدار زیادی پروتئین گیاهی است که حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است ، گرچه از نظر متیونین نیز کمبود است ، بنابراین اگر آن را در خورش با غلات یا حبوبات سرشار از متیونین مانند برنج ، quinoa یا گندم سیاه مخلوط  کنیم ، پروتئین کاملی به دست می آوریم و بسیار قابل دسترس زیستی و کاملاً با منشاء گیاهی.

انواع نخودهای زراعی فاقد گلوتن هستند . محتوای کربوهیدرات آن زیاد است ، جذب آهسته است. مشارکت شما فیبراین فیبر بسیار نامناسب است ، اما فیبر محلول زیادی نیز دارد. نخود به راحتی هضم می شود ، بنابراین نفخ شکم کمتری نسبت به سایر حبوبات مانند لوبیا ایجاد می کند. میزان چربی آن نسبت به سایر حبوبات بیشتر است ، به عنوان منبع اسیدهای چرب اشباع نشده و غالباً امگا ۶ است. این منبع ویتامین های گروه B است که سهم اسید فولیک و ویتامین A و کمی ویتامین C را نشان می دهد. تهیه مواد معدنی بسیار کامل است و منبعی از کلسیم ، آهن ، ید ، منیزیم ، پتاسیم ، سدیم ، سلنیوم و روی است. 

انواع نخود زراعی و کل گروه حبوبات حاوی اسیدهای نوکلئیک زیادی هستند. برای جلوگیری از مصرف آلاینده ها یا ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی ، مصرف نخود از کشاورزی ارگانیک بسیار مهم است.

از مزیت های نخود میتوان به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی اشاره کرد.  نخود حاوی مقدار زیادی فیبر محلول و نامحلول است که کلسترول را که در رژیم غذایی می خوریم به دام می اندازد و از جذب آن جلوگیری می کند.  آنها همچنین نمکهای صفراوی موجود در هضم را ضبط می کنند ، به این ترتیب که مجدداً جذب نمی شوند و با مدفوع از بین می روند ، بنابراین کلسترول موجود در آنها را از بین می برند.  محتوای لسیتین آن نیز از کنترل کلسترول است.  امگا ۶ و منیزیم با نگه داشتن شریان ها شفاف و انعطاف پذیر سلامت عروق را تقویت می کنند.

 سم زدایی کبدی: کمک ویتامین های گروه B و لسیتین ها ، از بین بردن سموم بدن از کبد ، باعث جلوگیری از بیماری هایی مانند سیروز یا سرطان کبد می شود.

عرضه کلی انواع نخود زراعی ایرانی به بازار

عرضه کلی انواع نخود زراعی ایرانی به بازارعرضه کلی انواع نخود زراعی ایرانی به بازار توسط فروشندگان ما انجام می شود. انواع نخود زراعی به صورت بسته بندی شده یا به صورت کیلویی به مشتریان عرضه می شوند. قیمت نخود زراعی بستگی به کیفیت آن دارد.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.