مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تامین کننده نخود دو خان عمده در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تامین نخود دو خان عمدهویژگی های نخود مصرفیصادرات نخود دو خان
تامین نخود دو خان عمده

نخود دو خان عمده در مازندران توسط تامین کننده این محصول که نمایندگی فروش محصولات خود را آغاز کرده است به صورت کلی و جزئی عرضه می شود. نخود دو خان یکی از پر مصرفترین انواع نخود است که در بسیاری از غذاهای محلی در مازندران مورد توجه قرار می گیرد. نخود دو خان در آبگوشت و انواع آشها مانند:آش رشته، نخود پلو با کشمش،آش گزنه و….استفاده می شود.

تامین نخود دو خان عمده

تامین نخود دو خان عمده

تامین نخود دو خان توسط شرکتهای خرید و فروش این محصول انجام می گیرد.این مراکز نخود را از کشاورز خریداری کرده و توسط دستگاههای بوجاری،ضایعات آن را جدا کرده و پس از سایز بندی کردن نخودها در کیسه های مختلف، بسته بندی می شوند.نخودها طبق سایز بندیهای مختلف به بازار عرضه می گردد. انواع مختلف نخود از ریز به درشت عبارتند از:

  1. نخود لپه ای سایز ۴و۵
  2. نخود فلافلی: سایز ۵و۶
  3. نخود سه خان: سایز ۷و۸و۹
  4.  نخود دو خان: سایز ۸و۹
  5. نخود تک خان: سایز ۱۰

قیمت نخودها بر حسب ریز و درشتی آن ها تعیین می شود. سایز نخود هرچه درش تر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.نخود لپه ای و فلافلی ارزانترین قیمت را در میان انواع نخود دارد.

مازندرانی های عزیز می توانید نخود کرمانشاه را مستقیم و بی واسطه خریداری نمایید.تنها با شماره گیری این مرکز فروش محصول خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

ویژگی های نخود مصرفی

ویژگی های نخود مصرفی

نخود مصرفی باید عاری از سنگ ریزه باشد.رنگ و ظاهری تمیز داشته باشد. نخود مصرفی که از نامش پیداست برای مصرف در غذاها استفاده می شود، باید زود پز باشد و رنگ سبز نباشد. رنگ سبز به منظور نارس بودن نخود است که پخته نمی شود. دانه درشتی داشته باشد.سوراخ در نخود به معنی کرم خوردگی است،پس نباید از نخود سوراخ شده استفاده کرد . این بخشی از ویژگی های نخود مصرفی است که شرح داده شد.

نخود در بین طبقه متوسط و ضعیف جامعه بیشترین استفاده دارد. زیرا جایگزین خوبی برای گوشت است که علاوه بر پروتئین مواد معدنی زیادی دارد که به سلامتی بدن کمک می کند.خواص نخود عبارتند از:

  • پروتئین
  • فسفر
  • زینک
  • روی
  • آهن
  • کربو هیدرات
  • منیزیوم و…
بازرگانی آسیال عرضه کننده انواع نخود کرمانشاه به سراسر ایران می باشد لذا برای خرید و قیمت انواع نخود با مشاورین مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

مشتریان گرامی می توانید انواع نخود مرغوب کرمانشاه را با ارزانترین قیمت تهیه کنید. این مرکز با خرید مستقیم از کشاورز و بدون واسطه ممتازترین نخود را تحویل مشتریان گرامی می دهد.

صادرات نخود دو خان

صادرات نخود ایران به کشورهای منطقه رونق فراوانی دارد. مخصوصا کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ترکیه، افغانستان و پاکستان. این کشورها اغلب نخود دو خان و سه خان را خریداری می کنند.برای صادرات نخود باید آنها را در بسته بندی های صادراتی قرار داده  و ارسال شوند.بیشترین خریداران نخود از ایران عراق و پاکستان و افغانستان هستند.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.