مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود فلافل ایرانی با کیفیت بالا و ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نخود فلافل ایرانی با خارجیمقدار تولید نخود فلافل در بازارقیمت انواع نخود فلافل در بازار حبوباتصادرات نخود فلافل به کدام کشورهاست؟
خرید نخود فلافل ایرانی با کیفیت بالا و ارزان

نخود فلافل ایرانی بهتر است یا خارجی؟ از کجا نخود فلافل با کیفیت و ارزان تهیه کنیم؟ قیمت نخود فلافل ایرانی در بازار چگونه است؟ اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه هستید تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

تفاوت نخود فلافل ایرانی با خارجی

خرید نخود فلافلی خارجی

امروزه بیشتر از همیشه شاهد وجود نخود خارجی به ویژه نخود روس در کشور هستیم. دلیل واردات زیاد این محصول در چیست؟ نخود خارجی از کیفیت بسیار پایینتری نسبت به نخود فلافل ایرانی برخوردار است. اما دلیل استفاده بیشتر این محصول در قیمت آن است.

قیمت پایین نخود خارجی باعث فروش این محصول در کشور شده است. این برای تولید فلافل در اغذیه فروشی ها بسیار مناسب است. اما مزه و کیفیت بالایی ندارد.

در کنار نخود فلافل خارجی، نخود فلافل ایرانی هم به چشم می خورد که از کیفیت بالا و طعم و مزه خوبی برخوردار است. نخود ایرانی از لحاظ قیمت از رقیب خود در بازار مقداری گرانتر است. به دلیل قیمت نسبتا بالاتری که به نخود فلافل خارجی دارد، از فروش بسیار بالایی هم برخوردار است.

نخود ایرانی که در هر سایزی باشد، بسیار زودپز بوده و از رنگ و طعم فوق العاده بی نظیری برخوردار است. در عوض نخود روس که طعم تلخی دارد، پیشنهاد می شود که از نخود فلافل ایرانی استفاده شود.

مقدار تولید نخود فلافل در بازار

پخش نخود فلافل

معمولا مقدار تولید شده این محصول نسبت به دیگر انواع نخود سایز بندی شده کمتر می باشد. بیشترین نخود فلافلی از نخود پاییزه تهیه می شود. نخودهای پاییزه به دلیل اینکه در شرایط دیم تولید می شوند هم زودپز بوده و هم دانه ریزتری نسبت به نخود بهاره دارد. از این رو بیشتر توسط شرکتها و مراکز خرید و فروش نخود خریداری می شوند.

تقریبا در هر یک تن نخود خریداری شده، حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو نخود فلافلی به دست می آید.تهیه این محصول با حجم بالا کار دشوار و زمانبری است. لذا مشتریانی که خواهان این محصول هستند در صورتی که آماده نباشد شاید در حدود چند روز تهیه نخود فلافل ایرانی به طول انجامد.

نخود فلافلی یکی از پر فروش ترین انواع نخود تولید شده می باشد که عمده این محصول در استان کرمانشاه تولید می شود. علاوه بر بازار داخل، مشتریان فراوانی در خارج از کشور دارد که هر ساله حجم بالایی از آن به عراق و پاکستان و افغانستان و… صادر می شود.

بازرگانی آسیال ارائه دهنده انواع نخود مرغوب کرمانشاه با قیمت پایین و حجم بالا می باشد. برای سفارش خود می توانید با مدیریت این مرکز فروش از طریق این سایت در ارتباط باشید.

قیمت انواع نخود فلافل در بازار حبوبات

در بخش قبل در مورد کیفیت انواع نخود ایرانی و خارجی و همچنین قیمت آن توضیح دادیم. دو نوع نخود فلافلی ایرانی در در بازار وجود دارد.

  • نخود فلافلی سایز۶-۵
  • نخود فلافلی سایز ۵-۴

اندازه و قیمت هر کدام با هم کمی متفاوت است. بیشتر نخود فلافلی در سایز ۶-۵ است و از فروش بسیار خوبی برخوردار هست. طعم خوبی دارد و به زمان پخت کمتری نیاز دارد.

در مقابل نخود فلافلی سایز ۵-۴ است که مقدار کمی رگه تلخی دارد که با خیساندن در آب برطرف می شود.این سایز با قیمت بسیار مناسبی که دارد برای کارخانه های تولید فلافل صرفه اقتصادی بالایی دارد.

قیمت نخود فلافل، نسبت به دیگر انواع نخود پایینتر است. اما نخود سایز ۵-۴ به نسبت نخود سایز۶-۵ ارزانتر است و این فرصت خوبی برای تهیه و پخت فلافل به مقدار زیاد می باشد. حالا که به سایز نخود در قیمت گذاری آن پی بردیم، بهتر می توان این محصول را خریداری کرد.

در سالهای اخیر به دلیل نوسان در قیمت حبوبات بازار، قیمت گذاری محصولات به روز می باشد. لذا جهت اطلاع از قیمت روز انواع نخود، با این مرکز ارتباط بگیرید.

صادرات نخود فلافل به کدام کشورهاست؟

بیشترین صادرات نخود فلافلی از ایران به کشور عراق است. در ماه محرم جهت تهیه نذری برای زائران تهیه فلافل بسیار رونق گرفته و تاجران زیادی را برای خرید این محصول روانه استان کرمانشاه می کند. همجواری این استان با کشور عراق و همچنین هم زبانی تجار با یکدیگر باعث خرید و فروش بالای نخود شده است.

البته دیگر کشورهای همسایه از نخود ایرانی استفاده می کنند و صادرات نخود کرمانشاه به کشورهای پاکستان و افغانستان از رونق خوبی برخوردار است.

برای تهیه انواع نخود می توانید از طریق این سایت با مجموعه بازرگانی آسیال در تماس باشید

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.