مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش عمده نخود در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار فروش عمده نخودانواع نخود کرمانشاهقیمت عمده نخود
بازار فروش عمده نخود

فروش عمده نخود در تهران توسط نمایندگی مجموعه بازرگانی آسیال در حال انجام است. شما برای فروش عمده نخود ، قیمت عمده نخود ، می توانید بهترین و با کیفیت ترین نخود روز را با قیمت بسیار مناسب از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی آسیال  تهیه کنید.برای خرید و فروش عمده نخود در تهران، اصفهان، مشهد و…به قیمت ارزان با مشاورین این شرکت تماس حاصل نمایید تا در زمان کوتاه محصول مورد نظر را در محل تحویل بگیرید

بازار فروش عمده نخود

بازار فروش عمده نخود

بازار فروش عمده نخود در این مرکز در سال جاری علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی فروش قابل توجهی دارد. فروش عمده نخود از این جهت پر رونق است که بصورت فله ای و قیمت مناسب عرضه می شود. این مرکز فروش نخود را به روش اینترنتی با تناژ بالا به سراسر ایران عرضه می کند. همچنین این مرکز انواع نخود عمده را در بسته بندی های۵۰ کیلویی روانه بازار می کند.

آنچه امروزه مشاهده می کنیم، عمده نخود به کشورهای عربی و همسایه صادر می شود، که این مازاد محصول در بازار داخلی است. در بازار داخل نمونه خارجی هم وجود دارد که با قیمت ارزانتر به فروش می رسد.

انواع نخود کرمانشاه

 

فروش عمده نخود در تهران

انواع نخود که در کرمانشاه تولید می شود از مرغوبترین نخود در کشور محسوب می شود که علاوه بر طعم، ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  1. زود پز است
  2. رنگ سفید و روشنی دارد
  3. دانه درشت است
  4. خاصیت دارویی دارد
  5. طعم خوبی دارد

تقریبا در همه شهر های ایران می شود نخود تولید کرد اما از لحاظ کیفیت و مرغوبیت با هم متفاوت هستند و مناسب صادرات نمی باشند.اما نخود کرمانشاه در بازارهای خارجی خواهان زیادی دارد و نام نخود کرمانشاهی برند معتبری در میان آنهاست. انواع نخود عبارتند از:

قیمت عمده نخود

قیمت عمده نخود

قیمت عمده نخود که از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می شود برای خریداران معیار مناسبی است . اما به دلیل نوسانات بازار و هزینه های تولید قیمت این نوع حبوبات در سال اخیر جهش سریعی داشت که این موضوع هم برای تولید کننده و خریدار بسیار نا خوشایند بود.

ناچار باید این قضیه را پذیرفت که متناسب با قیمت بازار محصولات را خرید و فروش کرد.اما این مرکز فروش انواع نخود کرمانشاه را با قیمت ارزانتر به فروش می رساند و همچنین خرید محصول با حجم بالا تخفیف ویژه ای دارد.

این مرکز آماده همکاری با تجار محترم و فعالان بازار، در امر خرید و فروش انواع نخود می باشد لذا جهت همکاری با مدیر مجموعه بازرگانی آسیال تماس بگیرید

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

2

2 پاسخ به “فروش عمده نخود در تهران”

    • سلام جناب آقای عیوض زاده
      به دلیل نوسانات در قیمت نخود لطفا جهت خرید و یا استعلام قیمت با مدیر مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.