مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز فروش نخود ایرانی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تشخیص نخود ایرانیشرکت پخش نخود ایرانی
سفارش نخود دو خان عمده

حبوبات دارای انواع مختلفی می باشند و یکی از پرمصرف ترین آنها نخود است که در اغلب غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کاربرد فراوان و ارزش غذایی بالا دارای طرفداران زیادی است و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. این روزها فروش نخود ایرانی تبریز به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود و به علت مرغوبیت استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد.

مرکز فروش نخود ایرانی تبریز

روش تشخیص نخود ایرانی

روش تشخیص نخود ایرانی روش تشخیص نخود ایرانی چگونه است؟ نخود تولید شده در ایران دارای سایزهای مختلفی است و در انواع نخود ریز یا فلافلی، نخود دوخان و سه خان وجود دارد که هر کدام دارای کاربرد مختلفی هستند. نخود های ایرانی پخت بسیار خوبی دارند و دارای رنگی مطلوب همچنین تازه و باکیفیت می باشند. عاری از هرگونه ضایعات و یا ناخالصی است، زیرا به خوبی سورت و تمیز شده است و فاقد آفت زدگی و یا خرابی می باشد. اغلب نخودها به صورت ارگانیک و طبیعی کشت می شوند و در کاشت آنها از سموم شیمیایی و یا آفت کش های مختلف استفاده نمی شود.

این نخود دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از پروتئین گیاهی، املاح معدنی و ویتامین می باشد. بسته بندی مناسبی دارد و تمامی مشخصات محصول بر روی آن درج شده است. نخود ایرانی در پخت انواع غذاها از جمله آبگوشت، آش و خوراک ها و سوپ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار می باشد.

شرکت پخش نخود ایرانی

شرکت پخش نخود ایرانی یکی از معتبرترین شرکت نخود ایرانی همین مرکز می باشد که این محصول را با ضمانت کیفیت و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید. از مزایای خرید غیر حضوری می توان به تسریع و سهولت در خرید، ارسال محصول به نشانی مورد نظر مشتری، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه ها، پیشگیری از اتلاف انرژی، امکان مشاوره قبل از خرید، خدمات دهی مطلوب و … اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

نخود در استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه، آذربایجان و کردستان و … یا کیفیتی عالی کشت و پرورش داده می شود. این محصول پس از برداشت از مزارع باید برای تمیز شدن و پاکسازی ضایعات از آن وارد کارخانه تولید کننده شود تا در آنجا به وسیله دستگاه های پیشرفته عملیات فرآوری آن به بهترین شکل انجام گردد و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می شود.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتباز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.