مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود عمده سایز هشت و نه (۹-۸) صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش مستقیم نخود عمده سایز هشت و نه (۹-۸) صادراتیصادرات نخود عمده سایز هشت و نهقیمت نخود عمده کرمانشاه
نخود عمده سایز هشت و نه (9-8) صادراتی

نخود عمده سایز هشت و نه (۹-۸) صادراتی را از کدام عمده فروشی ،مستقیم و بی واسطه تهیه کنیم؟ قیمت نخود عمده سایز هشت و نه (۹-۸) در بازار عمده فروش ها چند است؟ نخود صادراتی سایز هشت و نه به چه کشورهایی صادر می شود؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

فروش مستقیم نخود عمده سایز هشت و نه (۹-۸) صادراتی

نخود عمده سایز هشت و نه (9-8) صادراتی

معمولا تمامی سایزهای نخود کرمانشاه قابلیت صادرات به کشورهای مختلف دنیا را دارد. اما بهترین نوع نخود صادراتی که بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان در بازارهای خارجی از آن استقبال می کنند، نخود سایز ده (۱۰) و یا نخود سایز هشت و نه (۹-۸) می باشد.

صادرات نخود عمده سایز هشت و نه از رقم بالایی در سال ۱۴۰۰ برخوردار خواهد بود. به دلیل کاهش ارزش پول ملی،صادرات حبوبات مخصوصا نخود به عراق و پاکستان و افغانستان بسیار سود آور می باشد. بسته به نیاز کشورهای مختلف ، تجار و بازرگانان نوع نخود برای صادرات را خریداری می کنند. اکثر سفارش های نخود برای صادرات ۱۰۰ تن تا ۳۰۰ تن می باشد.

این رقم از خرید نخود، تجار را به خرید مستقیم و بی واسطه نخود عمده صادراتی سوق می دهد. عمده فروشی های زیادی در مراکز تولید نخود در حال فعالیت هستند. از این رو می توان حضوری و غیر حضوری محصول را خریداری کرد. فروشندگان واقعی نخود عمده صادراتی برای جذب مشتریانی که تمایل به خرید نخود از آنها را دارند، تخفیفهای خوبی در نظر می گیرند. اما دلالان و واسطه های بازار حبوبات نه تنها تخفیف در فروش کالا ندارند، بلکه محصول بی کیفیت را با قیمت گزاف به خریداران تحویل می دهند.

فعالان بازار حبوبات، می توان برای تهیه محصول مورد نظر خود به صورت حضوری و غیر حضوری ، از شرکت حبوبات آسیال کالای خود را با حجم بالا و قیمت کف بازار خریداری نمایید. چنانچه قصد خرید غیر حضوری را دارید از طریق شماره درج شده در سایت، با کارشناسان این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

صادرات نخود عمده سایز هشت و نه

صادرات نخود عمده سایز هشت و نه

برای صادرات پرسود باید از نوع تغذیه مردمان بازار هدف اطلاع جامعی داشته باشید. بیشترین مصرف کنندگان نخود عمده سایز هشت و نه کشورهای عراق و پاکستان می باشد. این کشورها و همچنین کشور افغانستان از خریداران همیشگی نخود ایرانی هستند. برای راضی نگه داشتن مشتریان خارجی باید همواره نخود مرغوب، درشت و بدون ضایعات و شکستگی را صادر کرد.

صادرات نخود، در تمام جهان به خصوص برای کشورهای برتر تولید کننده یک منبع درآمدزای بزرگ است. یکی از مهمترین استان هایی که در کشور ایران به تولید نخود شهرت دارد، استان کرمانشاه می باشد. زمین های کشاورزی برای کشت نخود در این استان بسیار حاصلخیز هستند. مرغوب ترین نخود صادراتی از استان کرمانشاه تأمین می ‌شود و حجم زیادی از بازارهای کشور عراق را به خود اختصاص داده است.

شرکت حبوبات آسیال تامین کننده انواع نخود تولید شده در کرمانشاه می باشد. نخود تک خان صادراتی، نخود دوخان، نخود سه خان، نخود فلافلی،در بسته بندی های ۳۰ کیلویی صادراتی با تناژ بالا به مشتریان گرامی ارائه می گردد

قیمت نخود عمده کرمانشاه

قیمت نخود عمده کرمانشاه

همانطور که در بالا اشاره شد، کرمانشاه قطب تولید نخود کشور است. برای خرید نخود عمده اکثر بازرگانان از عمده فروشی های این منطقه خرید خود را انجام می دهند. تولید بالای این محصول در این منطقه باعث کاهش قیمت آن می گردد، و در بازارهای محلی و عمده فروش به وفور یافت می شود. قیمت نخود عمده کرمانشاه نسبت به فروش جزئی آن متفاوت است. خرید عمده باعث کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت نخود عمده کرمانشاه می شود. این گزینه و همچنین کیفیت نخود کرمانشاه باعث شده عده ی زیادی را روانه بازار حبوبات کرمانشاه کند. اما عواملی هم باعث نوسان قیمت نخود عمده در سالهای اخیر شد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. صادرات و واردات بی رویه نخود
  2. خشکسالی
  3. افزایش هزینه تولید و دست مزد کارگران
  4. افزایش قیمت حمل و نقل
  5. بالا رفتن ارز

به این دلیل قیمت ثابتی را نمی توان برای خرید و فروش نخود در نظر گرفت. تنها می توان به سایتهای خرید و فروش نخود عمده مراجعه نمود و قیمت روز نخود عمده را از آنها دریافت کرد.

برای تهیه نخود عمده جهت بازار داخلی و یا بازارهای خارجی با این مرکز فروش در ارتباط باشید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

2

2 پاسخ به “نخود عمده سایز هشت و نه (۹-۸) صادراتی”

    • سلام وقت بخیر
      به دلیل اینکه قیمت نخود در بازار نوسان داره جهت قیمت قطعی و به روز با این شماره تماس بگیرید ممنون ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.