مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود دیم پاییزه + فروش و مشاوره کشت نخود

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود دیم پاییزهزمان کشت و برداشت نخود پاییزهقیمت نخود دیم پاییزهبزرگترین فروشنده نخود دیم پاییزهمشاوره صفر تا صد در کاشت انواع نخود
قیمت نخود دیم پاییزه + فروش و مشاوره کشت نخود

قیمت نخود دیم پاییزه برای آن دست از کشاورزانی که قصد کشت نخود را دارند بسیار مهم می باشد. مشاوره در کشت نخود دیم پاییزه یکی از بهترین اقدامات کشاورزان برای جلوگیری از خسارت ناشی از بی اطلاعی در کشت و برداشت نخود می باشد. قطعا استفاده از تجارب متخصصین در امر کشت تا برداشت نخود پاییزه می تواند گام مثبتی در راستای به نتیجه رسیدن محصول مورد نظر باشد.

قیمت نخود دیم پاییزه

انواع نخود دیم پاییزه

انواع نخود دیم پاییزه

نخود دیم پاییزه انواع و ارقام مختلفی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد. نخودهای پاییزه که اصطلاحا نخود پایه بلند گفته می شود با نامهای مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی از نخود های پاییزه برای مناطق بسیار سرد سیر و بعضی برای مناطق معتدل اصلاح شده اند. اما قاعده کلی زمان کشت این نخود ها در فصل پاییز و زمستان می باشد. تفاوت این نخودها با نخودهای معمولی در داشتن قدرت نامیه بالا است. اگر نخود پاییزه از قدرت نامیه بالایی برخوردار نباشد رشد کافی نخواهد داشت و محصول کمتری نسبت به نخود های مشابه خود می دهد. برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی باید نخود را از مراکز مطمئنی خریداری کرد. ارقام نخودهای پاییزه عبارتند از:

  1. منصور
  2. عادل
  3. آنا
  4. گوگسو
  5. سعید
  6. آراز
  7. هاشم
  8. جم
  9. گریت و ….
برای خرید انواع نخود پاییزه با مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

زمان کشت و برداشت نخود پاییزه

زمان کشت نخودهای پاییزه

بهترین زمان برای کشت نخود های پاییزه اواسط آبان ماه تا اواخر آذر می باشد. اما در مناطق سردسیر تا قبل از رسیدن فصل سرما نخودها باید کاشته شود. در بعضی از مناطق معتدل در اوایل فصل زمستان اقدام به کشت نخودها می کنند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید در موقع سرمای زیاد نباید نخود کاشت بلکه باید تا اوایل اسفند ماه زمان کشت را به تعویق بیاندازید. اگر در مناطق سردسیر کشور هستید بهتر است در اوایل پاییز و یا روزهای پایانی بهمن ماه نخود پاییزه را کشت کنید.

بعد از اینکه نخودها کاشته شدند بهتر است که به آفتهای احتمالی توجه داشته باشیم.آفتهایی مانند سوسک چهار نقطه ای و کرم پیله خوار. اگر نخودها به چنین آفتهایی گرفتار شدند باید اقدامات لازم برای دفع آنها انجام شود. بعد از کشت نخود باید کود دهی را آغاز کنید. در بسیاری از زمینهای کشاورزی به جهت کشت مداوم محصولات قدرت باروری زمین کاهش می یابد و باید با دادن کودهای مختلف نیاز خاک را تامین نمایید. بعد از انجام این اقدامات باید انتظار یک محصول خوب را داشته باشیم. معمولا زمان برداشت نخودهای پاییزه از اواخر خرداد ماه تا اواسط تابستان به طول می انجامد. مدت زمان کشت با زمان برداشت در ارتباط می باشد .

قیمت نخود دیم پاییزه

مساله قیمت نخود دیم پاییزه برای کشاورزان از اهمیت خاصی برخوردار است. اما بهتر است که بدانید اگر در انتظار برداشت محصولی خوب هستید باید برای تهیه بذر مرغوب هزینه کنید. خوشبختانه به دلیل فراوانی نخود در کشور، انواع بذر نخود با قیمتی مناسب به کشاورزان اعلام می شود. قیمت نخود دیم پاییزه نسبت به ریز و درشت بودن آنها متفاوت می باشد نخودی که دانه درشت داشته باشد قیمت بالاتری دارد و محصول آن نخود هم دانه درشتی دارد. این امر باعث می شود که نخود درشت در بازار با قیمت بالاتری به فروش برسد. نخود بذری ریز هم محصول ریزی دارد که معمولا برای تهیه فلافل از این نوع نخودها استفاده می شود و قیمت پایینتری دارد. برای استعلام از قیمت انواع نخود می توانید با مشاورین مجموعه ارتباط بگیرید.

بزرگترین فروشنده نخود دیم پاییزه

بیشتر مراکز فروش نخودهای پاییزه را خرید و فروش نمی کنند زیرا تشخیص نخود دیم پاییزه از نخود بهاره بسیار مشکل می باشد .شکل ظاهری نخودهای خشک شده پاییزه و بهاره با هم فرقی ندارند؛ نخود پاییزه و نخود بهاره در زمان رشد تفاوتهای خود را نشان می دهند . تنها راه خرید مطمئن نخود پاییزه از مراکز فروش معتبر می باشد. مجموعه بازرگانی آسیال  یکی بزرگترین فروشنده نخود در کشور می باشد که با تناژ بالا انواع نخود پاییزه را برای مشتریان فراهم می کند.

مشاوره صفر تا صد در کاشت انواع نخود

این مجموعه علاوه بر فروش نخود پاییزه، مشاوره رایگان صفر تا صد کشت تا برداشت نخود را به کشاورزان محترم ارائه می دهد. با خرید هر مقدار از نخود پاییزه از این مرکز فروش می توانید در ساعات اداری روزهای کاری از مشاورین مجموعه جهت کشت محصولات خود مشاوره دریافت نمایید. امید است این مجموعه بتواند به کشاورزان محترم در جهت برداشت محصولی مرغوب کمکی ارائه دهد.

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.