مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود سفید دوخان با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سفید دوخان چیست؟قیمت انواع نخود سفید دوخانفروش نخود سفید به قیمت عمدهمقصد صادراتی نخود دوخاننمایندگی آنلاین فروش انواع نخود کرمانشاه
نخود سفید دوخان با قیمت ارزان

نخود سفید دوخان با چه قیمت در بازار حبوبات خرید و فروش می شود؟ نخود ایرانی به کدام کشورها صادر می شود؟ فروشنده و توزیع کننده نخود سفید در کدام شهرها می باشند؟ نخود سفید از حبوبات پرمصرف به شمار می آید، که در بازار داخلی و خارجی با حجم بالا خرید و فروش می شود. چنانچه نیاز به خرید نخود سفید دوخان دارید می توانید با تیم فروش شرکت بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید.

نخود سفید دوخان چیست؟

نخود سفید دوخان با قیمت ارزان

سایزهای نخود دوخان، سه خان، فلافلی بر اساس میلیمتر اندازه گیری و از دو یا سه سایز نخود تشکیل می شود. نخود دوخان از سایزهای ۹-۸ و ۱۰-۹ میلیمتر تشکیل شده و به دلیل دانه درشت بودن به رنگ سفید و یا نخودی روشن در می آید. این دسته از نخود مخصوص صادرات می باشد و به دلیل خوش طعم و زودپز بودن از مشتریان زیادی برخوردار است. در بازار داخلی جهت تهیه انواع آشها و آبگوشت از این سایز نخود استفاده می کنند.

قیمت انواع نخود سفید دوخان

قیمت انواع نخود سفید دوخان

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، نخود دوخان در دو نوع و سایز در بازار توزیع می شود.

  1. نخود دوخان سایز ۱۰-۹
  2. نخود دوخان سایز ۹-۸

هر دو سایز دانه درشت و رنگ سفیدی دارند. اما قیمت این دو سایز با هم مقداری متفاوت است. نخود دوخان سایز ۱۰-۹ با قیمت بالایی در بازار خرید و فروش می شود. اما نخود دوخان سایز ۹-۸ با قیمت نسبتا پایینتری خرید و فروش می شود. البته این تفاوت قیمت زیاد نیست. در خرید جزئی نخود تفاوت قیمتهای این دو سایز مهم نیست. اما در خرید عمده و حجم بالا تفاوت قیمت نخود دوخان بسیار مهم می باشد.

لازم به ذکر است که عوامل دیگر در تعیین قیمت این محصول تجاری تاثیر گذار است.

  • نوع بسته بندی
  • خرید از مراکز فروش تولیدی نخود
  • قیمت ارز و نوسانات بازار
  • کهنه و تازه بودن نخود دوخان
  • صادرات و واردات نخود و …
انواع نخود برای تجار محترم با قیمت پایینتری نسبت به دیگر شرکتها در این مرکز فروش ارائه می گردد. این محصول با حجم بالا و در بسته بندیهای دلخواه قابل ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. همچنین برای بازرگانان جهت صادرات این محصول تخفیف ویژه از سوی مدیریت بازرگانی آسیال در نظر گرفته می شود.

فروش نخود سفید به قیمت عمده

فروش نخود سفید دوخان به قیمت عمده

نخود به عنوان یک مکمل غذایی در برنامه روزانه ورزشکاران و زنان باردار و .. قرار می گیرد. همچنین در بیشتر غذاهای ایرانی از این نوع حبوبات استفاده می شود. خصوصا در ماه محرم و ماه رمضان مصرف این ماده غذایی مقوی به اوج خود می رسد. از این رو فروش این محصول در بازار بیشتر از حبوبات دیگر می باشد. قیمت تمامی محصولات هم بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تنظیم می شود. بیشترین مصرف انواع نخود مربوط به نخود دوخان و نخود سه خان است، و در مرحله بعدی نخود فلافلی از پر مصرفترین انواع نخود هستند.

خریدارانی که در فروشگاهها و عمده فروشی های شهر و استان خود اقدام به فروش نخود سفید و نخود دوخان و دیگر انواع نخود می کنند بهتر است که نخود را با تناژ بالا از شرکتهای فروش نخود در کرمانشاه و لرستان تهیه نمایند. زیرا علاوه بر کاهش هزینه حمل و نقل با قیمت ارزانتر و پایینتری این محصول را خریداری می نمایند.

مقصد صادراتی نخود دوخان

در مورد صادرات نخود در بخشهای قبل توضیحاتی داده شد. اما مقاصد صادراتی نخود دوخان و انواع نخود کرمانشاه به کدام کشورها می باشد؟ برای صادر کردن هر محصولی نیاز به اطلاعاتی در مورد نوع و میزان مصرف کالا در کشورهای هدف می باشد. مقصدهای صادراتی نخود کرمانشاه عبارتند از:

  1. کشورهای آسیای میانه
  2. افغانستان
  3. پاکستان
  4. عراق
  5. سوریه
  6. عمان
  7. امارات
  8. عربستان
  9. ترکیه
  10. هند و … می باشد.

اما میزان استفاده و نوع کالای مصرفی در این کشورها متفاوت است. در کشور پاکستان از نخود دانه درشت و نخود دوخان استقبال بیشتری می شود. اما در افغانستان بیشتر نخود سه خان ریز مورد پسند می باشد. در عراق هم از نخود فلافلی و هم از نخود درشت استفاده می کنند. با شناخت بهتر نوع مصرف نخود در کشورهای هدف بهترین محصول را صادر کرده و ارزآوری خوبی را می توانید به همراه داشته باشید.

مشتریانی که انواع نخود صادراتی در حجم بالا را سفارش دهند قطعا از تخفیف های ویژه این مرکز فروش برخوردار خواهند شد. سفارشات بالای ۱۰۰ تن به قیمت درب کارخانه طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت تحویل داده می شود.  و تاخیر در تحویل سفارشات به دلیل حجم بالای سفارش از سوی دیگر مشتریان می باشد.

نمایندگی آنلاین فروش انواع نخود کرمانشاه

امروزه تمامی محصولات توسط اینترنت سفارش داده می شود ، و دیگر نیاز به رفت و آمد و هدر دادن وقت نیست. بهترین راه خرید کالا، خرید آنلاین می باشد. زیرا علاوه بر اطمینان فراوان از فروشنده در بسیاری از هزینه های دیگر صرفه جویی می شود.  شما می توانید با نمایندگی آنلاین فعال و معتبر فروش نخود کرمانشاه ارتباط بگیرید شرکت حبوبات آسیال که سالها در خرید و فروش آنلاین انواع نخود کرمانشاه فعالیت دارد، آماده همکاری با مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشد.

جهت سفارش محصول خود می توانید فرم سایت را پر کنید و یا با شماره درج شده در سایت با کارشناسان این شرکت ارتباط بگیرید

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.