مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بهترین نخود بذری دانه درشت+ فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود بذری دانه درشتخصوصیات نخود بذری دانه درشتفروش عمده انواع بذر نخود
بهترین نخود بذری دانه درشت+فروش عمده

عملکرد نخود بذری دانه درشت در مزارع به نسبت نخود های دیگر بسیار محسوس است. این نوع از نخودهای اصلاح شده معمولا در هکتار بیش از یک تن محصول می دهند. در ادامه به معرفی انواع نخودهای بذری می پردازیم.

انواع نخود بذری دانه درشت

نخود بذری دانه درشت

انواع نخود های بذری در کشور وجود دارند که بعضی از آنها دارای دانه درشت دارند و بعضی دانه ریز.

این نوع از نخود ها علاوه بر دانه درشت بودن، اصلاح شده هم می باشند که این امر برای استفاده نوع بذر در فصل پاییز و زمستان را فراهم می کنند.

نخود های بذری در کشت پاییزه از عملکرد بسیار بهتری نسبت به نخودهای بهاره برخوردار هستند. امروزه به نظر اغلب صاحب نظران کشت بهاره نخود به واسطه عملکرد بسیار پائین و هزینه بالای تولید در اکثر مناطق دیم کشور غیراقتصادی می باشد.

با توجه به تغییرات اقلیمی و خشکسالیهای اخیر به منظور استفاده بهینه از منابع آبی، تغییر سیستم کشت از بهاره به پائیزه و زمستانه از بهترین روش کشت نخود می باشد.

خصوصیات نخود بذری دانه درشت

خصوصیات نخود بذری دانه درشت

هر محصول دارای خصوصیات منحصر به فردی هست. نخودهای بذری هم داری خصوصیاتی هستند که این ویژگی ها باعث تنوع کشت نخود در کشور می شود. نخودهای بذری دانه درشت را می توان از چند نظر بررسی کرد

  1. اگر قصد تست کردن بذر نخود را دارید بهتر است که چند دانه آن را در زمین بکارید. اگر در زمان مناسب جوانه زد، می توان فهمید این یک نخود بذری با قدرت رشد بالاست.
  2. نخود بذری باید از قوه نامیه بالایی برخوردار باشد. این تشخیص توسط شرکتهای فروش نخود صورت میگیرد. پس اگر به مراکز فروش نخود بذری اطمینان خاطر دارید سفارش خود را ثبت کنید
  3. نخود بذری اگر از قدرت رشد خوبی برخوردار باشد، تعداد غلاف نخود در بوته به تعداد زیاد رشد می کند. که باعث عملکرد و برداشت بالای نخود در هکتار می شود.

نخود هر چه دانه درشت تری داشته باشد، عملکرد بهتری دارد. اما اگر همین نخود بذری دانه درشت را از فروشندگان غیر مجاز خریداری کنید، هیچ ضمانتی مبنا بر این که یک دست باشد، ندارد. زیرا بعضی از فروشندگان نخود پایه کوتاه را با نخود پایه بلند مخلوط می کنند و به اسم بذر نخود درجه یک به فروش می رسانند.

بیشتر کشاورزان به دلیل اعتماد به فرشندگان بدون تخصص بذر نخود، با ضررهای بالایی مواجه می شوند. این مسئله موجب می شود که کلا از کشت نخود در سالهای بعد به کلی منصرف شوند.

در صورتی که نخود یکی از پر بازده ترین محصولات در کشاورزی است که اگر با اصول خاص خود کشت شود کشاورزان از سود بالایی بهره می برند.

کشت نخود به شرایط آب و هوایی، نوع خاک، تناوب کشت و مسائل دیگر بستگی دارد. اگر طبق اصول و قوانین کشاورزی نخود کشت شود، قطع به یقین محصول خوبی برداشت خواهد شد.

کشاورزان محترم برای خرید و مشاوره کشت تا برداشت نخود، با شمار درج شده در سایت ارتباط بگیرید

فروش عمده انواع بذر نخود

انواع بذر نخود اعم از پایه بلند، دیم، آبی، دانه درشت و دانه ریز در بازرگانی حبوبات آسیال موجود می باشد. فروش عمده نخود برای رفاه حال کشاورزان در این مرکز از حداقل برای کشت در یک هکتار تا صد هکتار با یک قیمت به فروش می رسد.

برای ثبت سفارش خود و یا مشاوره پس از خرید می توانید با مدیریت بازرگانی در ارتباط باشید. برای ارتباط تلفنی شماره تلفن ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰ را شماره گیری کنید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.