مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز خرید و فروش نخود زودپز با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی تنوع نخود های موجود در بازاربررسی مهم ترین ویژگی نخود اصلتقسیم بندی انواع نخود از نظر مرغوبیتتوزیع عمده نخود زودپز با قیمت ارزان

برترین مرکز خرید و فروش نخود زودپز را می توان مجموعه آسیال دانست؛ چرا که محصولات ما در بهترین شرایط اقلیمی پرورش یافته و بالاترین کیفیت را در مقایسه با انواع نخود وارداتی دارند. عرضه این نخودها بدون واسطه و با قیمت مناسب صورت می گیرد که با استقبال گسترده مشتریان، فروش فوق العاده ای دارد. کرمانشاه، قطب تولید نخود زودپز است که به لحاظ خاک حاصلخیز، بی نظیر بوده و نخودهای آن علاوه بر بازار داخلی، به دیگر کشورها نیز صادر می گردند.

مرکز خرید و فروش نخود زودپز با بهترین کیفیت

بررسی تنوع نخود های موجود در بازار

بررسی تنوع نخود های موجود در بازار ایران با زمین های حاصلخیز و مستعد برای کشاورزی، با پیشرفت زیادی در زمینه تولید نخود همراه بوده و هر ساله حجم وسیعی از این محصولات ممتاز، به نقاط مختلف جهان صادر می شوند. همچنین در زمینه تولید انواع نخود مرغوب، دارای تنوع زیادی هستیم و نوعی از آن تحت عنوان نخود پایه بلند دیمی، با میزان فروش قابل توجهی همراه است.

مدل پایه بلند دیمی با طعم عالی و زمان پخت کم، امکان کاشت در شرایط دیم را دارد و در نواحی سردسیر، نیمه گرمسیری و معتدل می توان آن را پرورش داد. برخی از نخودها که مخصوص تهیه فلافل هستند، در سایزهای ۵ – ۴ و ۶ – ۵ میلیمتری برداشت می شوند که نوع اول، از قیمت کمتری برخوردار است. لذا یکی از عوامل تعیین قیمت، ابعاد کوچک و بزرگ آنهاست.

نمونه ای از نخودهای وارداتی، تحت عنوان نخود روسی با سایز ریز و طعم تلخ در بازار موجود بوده که از قیمت پایین و زمان پخت زیاد برخوردار هستند که البته با خیس شدن در آب، طعم تلخ آنها بر طرف می گردد. اما در مقابل، نخود فلافلی خوش طعم ایرانی، با سایز ۵ – ۴ میلیمتر، در کمترین زمان ممکن پخته می شوند. کشورهای واردکننده نخود ایرانی، به دلیل کیفیت و قیمت مناسب این محصول، آن را در حجم انبوه سفارش می دهند.

بررسی مهم ترین ویژگی نخود اصل

بررسی مهم ترین ویژگی نخود اصل نخود اصل، خوش طعم بوده و با رنگ روشن و سایز درشت، زود می پزد. شکل کشت و پرورش نخود اصل، ارگانیک و عاری از کود شیمیایی و آفت کش هاست. نوع دیمی این گیاه، به مراتب بهتر از نوع آبی بوده و از مرغوبیت خارق العاده برخوردار است. نخود اصل با بافت سفت، بدون سوراخ و شکستگی بوده و یکدست و یکنواخت است.

لازم به ذکر است که سوراخ شدن محصول فوق، نشانه ای از فساد و کرم خوردگی آن است‌. نخود ارگانیک از سالمترین نخودهاست که بدون دانه های شکسته بوده و می توان آن را با پروتئین زیادی که دارد، جانشین گوشت نمود. این محصول از پر مصرف ترین حبوبات است و با لعاب دهی زیاد، طعم خاصی به انواع غذاها چون آش و آبگوشت می دهد.

نخود زودپز اصل، منبع غنی از املاح و مواد مغذی و ویتامین های A ،D ،K و … بوده و از خواص بی شماری برخوردار است و با آهن فراوان، تضمین کننده درمان کم خونی می باشد. این محصول کشاورزی با خواص آنتی اکسیدانی، تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و ضد سرطان است. مصرف نخود زودپز اصل، ضمن تقویت پوست و مو، استخوان ها را استحکام بخشیده و از پوکی آن جلوگیری می نماید.

تقسیم بندی انواع نخود از نظر مرغوبیت

تقسیم بندی انواع نخود از نظر مرغوبیت تقریباً کل نخودهای ایرانی بالاخص نوع کرمانشاهی، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بعد از آن می توان به انواع سنندج و لرستان اشاره نمود. نخود کرمانشاهی در مدل های تک خان، دوخان، سه خان، فلافلی و … در بازار، قابل خرید و فروش است که نمونه اول به لحاظ کمبود در بازار، گرانتر از دیگر انواع آن است.

نخود کرمانشاهی ممتاز بهاره، محصولی صادراتی است که در بازار به راحتی پیدا نمی شود و در مقایسه با انواع مشابه، با برخورداری از شرایط کشت ویژه، بزرگترین سایز را داراست. این نخود را می توان با طعم عالی و لعاب دهی بالا، بهترین گزینه برای مصرف دانست. اگر در صدد تهیه عمده نخود بهاره هستید، می توانید از طریق فروشگاه های معتبر آنلاین، محصول را سفارش دهید.

نخودهای سایز کوچک نیز مخصوص تهیه و طبخ فلافل بوده که از قیمت ارزانتری برخوردارند و در کل مقرون به صرفه تر از نوع بهاره می باشند. نخود فلافلی را می توان به راحتی چرخ کرده و در روغن سرخ نمود. این شرکت بازرگانی حبوبات، دارای نمایندگی های معتبر در بازار داخلی است که بدون واسطه و هزینه های مازاد، بهترین محصول را به دست مشتریان در سراسر کشور می رسانند.

در انتها بد نیست که به نخود لشکری اشاره شود که مخلوطی از نخودهای ریز و درشت بوده و پس از شن گیری و رفع ضایعات، بسته بندی می گردد که به دلیل هم سایز نبودن، به زمان پخت زیادی نیاز دارد. بازار نخود، به علت کاربردهای فراوان در مقایسه با دیگر حبوبات، بسیار داغ بوده و صادرات آن به دیگر کشورها، سبب رشد و رونق چرخه اقتصادی است.

توزیع عمده نخود زودپز با قیمت ارزان

توزیع عمده نخود زودپز با قیمت ارزان روش های توزیع نخود زودپزگوناگون بوده و به اشکال مستقیم و غیر مستقیم و بسته بندی و فله ای، عرضه می گردد. قیمت نخود زودپز در بازار، مبنی بر میزان کیفیت، ابعاد، نحوه توزیع، نوسانات بازار، حجم صادرات و واردات و … متفاوت است. اما اگر قصد خرید نخود زودپز و اعلا را دارید، با مراجعه مستقیم به این مجموعه، می توانید از مزایای زیادی بهره مند گردید.

شما می توانید با خرید انبوه و غیرحضوری دست واسطه ها را از معامله کوتاه نموده و مرغوبترین کالا را با نرخ ارزانتر به دست آورید. همچنین دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی در بازارهای شلوغ نبوده و به راحتی می توانید خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید.

در این مجموعه، تنوع محصولات زیاد بوده و شما می توانید با انتخاب گزینه مورد نظر، آن را در شکل دلخواه سفارش دهید. همچنین قادر خواهید بود که پس از رؤیت محصول در سایت، اطلاعاتی راجع به مشخصات و کیفیت و قیمت آن کسب نمایید. ما بی صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

از آنجائی که خدمت به مشتری از اهداف اصلی کسب و کار ماست، مصمم هستیم که خدمات ویژه ای را ارائه دهیم. عرضه محصولات با تضمین کیفیت و قیمت نیز در همین راستا صورت می گیرد.

همچنین تحویل کالا بدون اتلاف وقت، در کمترین زمان ممکن و در محل مقرر انجام می شود؛ لذا با سفارش عمده می توانید محصولات درجه یک را خریداری نمایید. صادرات کلی نخود ممتاز به کشورهای آسیایی چون عراق و پاکستان و … با ارز آوری زیادی همراه شده است.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.