مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز فروش نخود بهاره درشت درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی نخود بهاره درشت درجه یکخرید و فروش بی واسطه انواع نخودتفاوتها و مزیتهای خرید حضوری و غیر حضوری
نخود بهاره درشت

نخود بهاره درشت درجه یک، یکی از انواع نخود است که به سختی یافت می شود. نخود درشت با حجم بالا را از مراکز فروش معتبر نخود می توان تهیه کرد. نخود بهاره درشت معمولا جهت صادرات استفاده می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق همین سایت با مرکز فروش انواع نخود در کرمانشاه ارتباط بگیرید.

مشخصات کلی نخود بهاره درشت درجه یک

مرکز فروش نخود بهاره درشت درجه یک

 

اغلب نخود درشت، محصول فصل بهار می باشد. این محصول به دلیل رشد در زمان معتدل و بهره گیری از نور کافی آفتاب و باران های بهاری، درشتترین دانه ها را دارا می باشد. این نخود رنگ سفیدی دارد زودپز است و طعم و لعاب بسیار خوبی به غذا می دهد. در مقایسه با نخود ریز که رگه تلخی دارد، نخود بهاره درشت درجه یک را می توان جایگزینی مناسب برای آن دانست.

نخود را بر اساس میلیمتر اندازه گیری می کنند تا ریز و درشت آن را از هم جدا کنند. دستگاه سورتینگ حبوبات نخود را در سایزهایی متفاوت دسته بندی می کند.

نخود بهاره درشت معمولا با نام نخود دوخان، و یا نخود تک خان می خوانند. لازم به ذکر است که نخود تک خان به دلیل کم بودن آن در بازار از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است. اما این مسئله تاثیری در صادرات نخود درشت ندارد به این دلیل که در کشورهای همسایه بیشتر به دنبال خرید و تهیه این محصول هستند.

خرید و فروش بی واسطه انواع نخود

خرید و فروش بی واسطه نخود، توسط مراکز خرید و فروش نخود صورت می گیرد. خرید مستقیم نخود از کشاورز و بوجار کردن و سورت کردن این محصول در کارخانه، در مناطقی که نخود به مقدار فراوان کشت می شود انجام می گردد. مشتریانی که نخود را از این مراکز تهیه کنند، یک خرید بسیار مقرون به صرفه و بدون واسطه انجام می دهند. خرید به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

خرید غیر حضوری توسط سایتهای اینترنتی می توان مطمئن و با کیفیت فراوان و قیمت مناسب انجام داد. کرمانشاه که بزرگترین قطب کشت و تولید نخود در کشور می باشد، بزرگترین و قدرتمند ترین مراکز فروش را در خود جای داده است اگر قصد خرید حضوری را دارید باید به این استان سفر کرد.

تفاوتها و مزیتهای خرید حضوری و غیر حضوری

هر کدام از این دو روش خرید، مزایا و تفاوتهایی دارند؛

  1. در خرید حضوری مشتری با فروشنده ملاقات کرده و کیفیت محصول را از نزدیک بررسی می کنند.در خرید حضوری مشتری باید مسافت و زمان زیادی را صرف کند. از جهت دیگر محدودیت خرید در زمانهای مشخصی را دارد.
  2.  خرید غیر حضوری فروشنده و خریدار یکدیگر را نمی بینند و نمی شناسند.  امکان تقلب در خرید و فروش غیر حضوری وجود دارد،اما با دقت در انتخاب سایت معتبر از این اتفاقات جلوگیری می توان کرد.در خرید غیر حضوری و یا خرید اینترنتی، نیازی به رفت و آمد و صرف هزینه و وقت زیاد نیست.می توان از سایتهای معتبر که سابقه زیادی در بازار اینترنتی دارند اعتماد کرده و محصول خود را سفارش داد.

به هر حال خرید اینترنتی به دلیل مزایای فراوان و هزینه پایین به سرعت در حال گسترش است. شما مشتریان گرامی می توانید با ثبت سفارش نخود بهاره دشت و یا دیگر انواع نخود کرمانشاه در این مرکز فروش از خریدی مطمئن و به صرفه بهره لازم را ببرید.

عودت محصول در صورت راضی نبودن از آن یکی از مزایای فروش اینترنتی این مرکز فروش است.

برای سفارش می توانید فرم سایت را پر کنید تا مشاورین فروش شرکت حبوبات آسیال با شما ارتباط گرفته و یا با شماره درج شده در سایت می توانید مستقیم با مدیریت تماس حاصل نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.