مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع نخود درجه یک با ارزان ترین قیمت در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین صادرکنندگان نخود درجه یک در کشورمعرفی بهترین نوع نخود برای صادراتمهم ترین مشخصه های ظاهری نخود با کیفیتفروش عمده نخود درجه یک با قیمت ارزان

در حال حاضر نخود درجه یک ،از انواع حبوبات مرغوب، پرطرفدار، پرفروش و پرمصرف می باشد که در انواع غذاهای ایرانی کاربرد داشته و به دلیل طعم و مزه فوق العاده عالی، بیشترین مزان مصرف در کشور را دارا می باشد.

توزیع نخود درجه یک با ارزان ترین قیمت در کشور، از طریق مراکز مختلف و معتبر با کیفیت عالی و قیمت مناسب صورت می گیرد که اغلب به روش عمده و مستقیم از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور توانسته بر جذب مشتریان خود و نیز به میزان تولیدات انبوه، فروش و سود بیشتر و نیز رونق اقتصادی کشور بیفزاید.

توزیع نخود درجه یک با ارزان ترین قیمت در کشور

بهترین صادرکنندگان نخود درجه یک در کشور

بهترین صادرکنندگان نخود در کشور

امروزه دو قطب اصلی در کشور که به تولید انوع نخود با کیفیت پرداخته اند استان کرمانشاه و لرستان می باشند که نخود را به دو روش دیمی و آبی کشت می کنند که امروزه از بهترین تولیدکنندگان، فروشندگان و نیز صادرکنندگان نخود درجه یک در دنیا از نام و آوازه ای درخشان برخوردار بوده و توانسته تا حدود زیادی نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم و نیز در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفا نمایند.

لازم به ذکر است از جمله کشورهایی که خواهان محصول ایرانی از جمله نخود درجه یک می باشند می توان به کشورهایی همچون: عراق، افغانستان، پاکستان، قطر و دیگر کشورهای خاورمیانه اشاره کرد که به دلیل کیفیت بالای نخود ایرانی، تنوع در بسته بندی، برند و نیز قیمت ارزان محصول باعث شده از توجه و استقبال زیادی برخوردار باشد که صادرات محصول به این کشورها به روش عمده و مستقیم باعث کاهش قیمت و نیز جذب متقاضیان زیاد آن و همچنین سبب رونق تولیدی و نیز رونق اقتصادی کشور گردیده است.

معرفی بهترین نوع نخود برای صادرات

معرفی بهترین نوع نخود برای صادرات

همان طور که قبلا ذکر شد، استان کرمانشاه، به دلیل شرایط اقلیمی خاص، شرایط منطقه ای و دمایی مناسب و همچنین استفاده از کودهای آلی و کاملا ارگانیک مطابق با دانش روز و استانداردهای بین المللی توانسته در زمینه تولید انواع حبوبات ایرانی، از جمله نخود از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار باشد و نیز جایگاه ویژه ای در دنیا را به خود اختصاص دهد که تولید عمده نخود درجه یک در کرمانشاه باعث شده است که درصد بالایی از نیاز بازارهای جهانی به این محصول به خوبی حل شود.

شایان ذکر است، کشاورزان کرمانشاهی، با توجه به استقبال بی نظیر خریداران و همچنین به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای نخود کرمانشاه همچنان، به تولیدات انبوه خود در این راستا ادامه داده و با فعالیت های گسترده خود توانسته اند بهترین، درشت ترین، مرغوب ترین و بی نظیر ترین نخود را به کشورهای همجوار صادر و امروزه از ارزآوری و سود زیادی برای کشور برخوردار شوند که این به نفع اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

ضمنا، شرکت صادرات حبوبات از جمله نخود، با خرید این محصول از کشاورزان معتبر و بسته بندی متنوع با بر چسب نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید و پروانه بهداشتی، مناسب، مطابق با استانداردهای روز دنیا این محصول را روانه بازار صادرات می کنند که نخود کرمانشاه، به دلیل درجه یک بودن، زبان زد خاص و عام بوده و به همین خاطر گزینه بسیار مناسبی جهت صادرات محسوب می شود که طرفداران ز یادی را متوجه خود ساخته است.

مهم ترین مشخصه های ظاهری نخود با کیفیت

مهم ترین مشخصه های ظاهری نخود با کیفیت

مهم ترین مشخصه های ظاهری نخود با کیفیت، داشتن رنگ زرد روشن، طعم فوق العاده عالی، خوش پخت بودن، شکل ظاهری یکدست و یک اندازه، ارگانیک، استاندارد و بهداشتی بودن محصول، نوع بسته بندی با نشان سیب سبز سلامت جهانی، سایز درشت و مرغوب نخود، تمیز و خوش پاک بودن، عطر و بوی خاص، عدم لک زدگی، کرم خوردگی و به طور کلی کاملا سالم و عاری از هر گونه ناخالصی می باشد که امروزه با بهترین نوع کیفیت و مناسب ترین قیمت به دو روش فله ای و بسته بندی شده در حجم و وزن های خاص در بازار عرضه می شود که از محبوبیت زیادی بین طرفداران خود برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که خرید نخود فله ای، به صورت خام، با کیفیت بالا نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار به صرفه و ارزان تر است زیرا هزینه های بسته بندی فوق العاده گران می باشد.

شایان ذکر است از انواع نخود های تولید در استان کرمانشاه، می توان از نخود خرمنی، نخود تک خان، نخود دو خان، نخود سه خان و یا آبگوشتی، نام برد که هر کدام بسته به نوع خود از خواص و فواید زیادی برای سلامت بدن انسان برخوردار بوده که اغلب به صورت بوجاری شده با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار عرضه و به فروش می رسند.

باید خاطر نشان کرد که نخود، از جمله حبوبات پرطرفدار، پرخاصیت و پرفروش می باشد که با وجود خواص آنتی اکسیدانی فراوان و نیز غنی بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد مغذی و مقوی فراوان نظیر: کلسیم، پتاسیم، منگنز، مس، روی، آهن، فیبر، فسفر، سرب و دیگر املاح توانسته از ارزش غذایی و درمانی زیادی برای بدن برخوردار باشد و نیز به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نماید.

فروش عمده نخود درجه یک با قیمت ارزان

فروش عمده نخود درجه یک با قیمت ارزان

همواره فروش عمده نخود درجه یک با قیمت ارزان، به صورت فله و عمده از طریق مراکز معتبر از جمله نمایندگی های عرضه فروش در سراسر کشور بسیار به صرفه می باشد زیرا عرضه محصول به روش مستقیم صورت گرفته و دست واسطه ها از میان برداشته شده که باعث کاهش قیمت و جذب مشتریان زیادی گردیده است.

به همین منظور شرکت های بازرگانی که در این راستا فعالیت دارند سعی کرده اند تا بهترین نخود محلی، کرمانشاه را به صورت فله و بسته بندی شده در اختیار مشتریان خود قرار دهند که از کیفیت و قیمت ارزانتر برخوردار باشند تا آن ها بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

امروزه بازار فروش نخود کرمانشاه، بسیار رونق گرفته زیرا این دلیل کیفیت بالای محصول را می رساند که باعث شده مورد توجه مشتریان زیادی از داخل و خارج کشور قر ار گیرد.

البته، انواع نخودی که در کرمانشاه، به دست می آید بر حسب سایز و اندازه ای که دارد درجه بندی می شود و سپس به فروش می رسد، نخودی که در این شهر تولید می گردد مرغوبیت خوبی را دارد و در زمره نخودهای زودپز قرار می گیرد، شرایط آب و هوایی استان کرمانشاه بسیار مساعد و خوب بوده و از طرفی خاکی که نخود در آن کشت می گردد، خاکی حاصلخیز است، از این رو نخود به دست آمده در این شرایط آب و هوایی و خاک حاصلخیز کیفیت بسیار مطلوبی را دارد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.