مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید مرغوب ترین نخود ممقان به صورت اینترنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آمار صادرات نخود به کشورهای همسایه در سال گذشتهمختصری درباره انواع نخود ایرانینقد و بررسی تخصصی قیمت نخود در کشورفروش بی واسطه نخود ممقان با کیفیت عالی

نخود در مناطق مختلف ایران با بهترین کیفیت کشت و پرورش داده می شود، که با توجه به کاربرد فراوان بسیار پرفروش بوده و متقاضیان بسیاری در بازار های داخلی و خارجی دارد. این روزها امکان خرید مرغوب ترین نخود ممقان به روش های مختلف برای مشتری مهیا می باشد که یکی از آسان ترین راه ها خرید به صورت اینترنتی است، که با توجه به مزایای زیاد، اکثر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

خرید مرغوب ترین نخود از ممقان به صورت اینترنتی

آمار صادرات نخود به کشورهای همسایه در سال گذشته

آمار صادرات نخود به کشورهای همسایه در سال گذشته نخود تولید شده در ایران، از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد و با توجه به مرغوبیت و طعم عالی توانسته است نظر افراد زیادی را در بازار های بین‌المللی به خود جلب نماید‌ و به همین منظور شرکت های صادر کننده متعددی در حوزه صادرات این محصول مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهترین کیفیت و بسته بندی استاندارد و مناسب به اکثر کشورهای همجوار صادر می کنند.

این روزها میزان قابل ملاحظه ای از انواع نخود به صورت فله ای از مرزهای مختلف ایران به کشورهای همسایه ارسال می شود ولی میزان آن در مقایسه با سال های گذشته به دلیل تغییرات قیمت ارز و تورمات کنونی در بازار کمتر بوده است که با برطرف شدن این مشکلات می توان به مانند سابق، حجم زیادتری از این محصول را صادر کرد و از بین طریق، ارز مورد نیاز کشورمان هم تامین می شود. صادرات انواع حبوبات از جمله نخود به افزایش اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری کمک زیادی می کند.

باعث رونق کسب و کار می شود، همچنین در بهتر شدن روابط تجاری ایران با سایر کشورها تأثیر زیادی دارد. البته برای صادرات انواع نخود شرکت های صادراتی باید به مواردی مانند استاندارد بودن بسته بندی محصول، کیفیت و تازگی آن، قیمت و اندازه و … توجه زیادی کنند تا بتوانند فروش خوبی از محصولات صادراتی در بازارهای خارجی داشته باشند.

مختصری درباره انواع نخود ایرانی

مختصری درباره انواع نخود ایرانی نخود ایرانی، در انواع سایز و اندازه های مختلف مانند نخود ریز سایز، ۴، ۵ و ۶ همچنین نخود های درشت سایز ۷، ۸ و ۹ میلیمتر و .. وجود دارد، که معمولا از نمود های ریز و کوچک برای تهیه انواع فلافل و خوراک های مختلف استفاده می شود و از نخود های سایز درشت که به نخود دوخان و سه خان معروف می باشند و در تهیه انواع آبگوشت، آش و … استفاده می گردد که یکی از پرفروش ترین نخود های تولید شده در کشور است که علاوه بر ارائه در داخل کشور به اغلب کشورهای جهان صادر می گردد.

نخود بیشترین تولید را در استان های کرمانشاه و لرستان و … دارد که با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مساعد و خاک حاصلخیز انواع‌ نخود ارگانیک با کیفیتی درجه یک تولید می شود. نخود دیم پایه بلند در شهرهای مختلف کاشته شده و پس از برداشت از مزارع برای فرآوری و بسته بندی وارد کارخانه تولید کننده می شود و از آنجا از دستگاه های پیشرفته و مدرن برای جداسازی ضایعات و ناخالصی ها از نخود استفاده می شود. پس از آماده سازی در بسته های محکم و مقاوم قرار داده شده و در حجم های مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

نخود با‌کیفیت علاوه بر طعم و مزه عالی به دلیل دارا بودن انواع ویتامین و املاح معدنی در حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از امراض مختلف بسیار مؤثر است همچنین مصرف آن می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و خطر ابتلا به انواع سرطان را کاهش دهد.

نقد و بررسی تخصصی قیمت نخود در کشور

نقد و بررسی تخصصی قیمت نخود در کشور نخود تولید شده در کشور با مشخصه های کیفی و کمی متفاوتی تولید می شود و پارامتر های متعددی در تعیین قیمت انواع نخود تأثیر دارند که از مهمترین این موارد می توان به نحوه کاشت و برداشت این محصول، محل تولید، ارگانیک بودن آن اشاره کرد. همانطور که می دانید انواع نخود در مناطق مختلف ایران با کیفیت و هزینه های متفاوتی تولید می شود همچنین در بسته بندی های متنوعی ارائه می گردد که تمامی این عوامل به نوعی در تعیین قیمت مؤثر هستند.

میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نحوه خرید و فروش، شرکت تولید کننده و .. هم نقش بسزایی در تعیین قیمت نهایی این محصول دارند. البته ذکر این نکته لازم است که مشتریانی که انواع نخود را به شکل کلی و بدون واسطه خریداری می کنند مسلما هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. البته سایز و اندازه نخود و ویژگی های ظاهری آن هم یکی دیگر از فاکتورهای مؤثر بر قیمت است که بالطبع نخود های درشت و ارگانیک، قیمت بالاتری دارند‌.

نخود آبگوشتی درجه یک دارای رنگی کرم و روشن است و عاری از هرگونه سوراخ شدگی و خرابی می باشد همچنین بسیار زودپز می باشد و در بسته های متنوع و شکیل به فروش می رسد و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و وزن آن به صورت کامل و دقیق بر روی لیبل درج شده است تا مشتری بتواند با خیالی آسوده اقدام به خرید کند.

فروش بی واسطه نخود ممقان با کیفیت عالی

فروش بی واسطه نخود ممقان با کیفیت عالی در حال حاضر بازار فروش نخود ممقان بسیار داغ می باشد که این امر به دلیل کیفیت عالی و خواص فراوان این محصول است که توانسته مورد رضایت مشتریان زیادی واقع شود و اغلب مشتریان نخود ممقان را در تناژ بالا و با ارزان ترین قیمت خریداری می کنند. خریداران عمده نخود ممقان معمولا شرکت های صادر کننده و رستوران ها می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید این محصول انتخاب می کنند و مستقیما آن را از کشاورزان و تولیدکنندگان با بهترین قیمت و در حجم زیاد تهیه می نمایند.

در این نوع خرید و فروش به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت ارزان و مقرون به صرفه تر است. البته با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت فعلی بازار، برخی از مشتریان خرید آنلاین و غیر حضوری را انتخاب نموده و با ورود به این سایت های معتبر، انواع نخود را با هزینه ای مناسب سفارش می دهند و پس از پرداخت هزینه می توانند محصول دلخواه را در محل مورد نظر دریافت نمایند همچنین از اتلاف وقت و انرژی هم پیشگیری می شود و این نوع خرید امروزه با توجه به دسترسی داشتن قشر وسیعی از افراد به اینترنت بسیار پررونق‌ شده است و طرفداران زیادی در شهرهای مختلف کشور دارد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.