مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود فلافلی عمده در کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروشنده نخود فلافلی عمده در کرمانشاهقیمت نخود فلافلی
خرید نخود فلافلی عمده در کرمانشاه

خرید نخود فلافلی عمده

فروش نخود فلافلی عمده در شرکت حبوبات آسیال با قیمت مناسب و به روز در بازار عرضه می شود. این شرکت در تلاش است بهترین نوع نخود فلافلی درجه یک و ممتاز را به خریداران این محصول ارائه دهد.

نخود فلافلی یکی از پرفروش ترین نوع نخود در کشور است که از نمونه خارجی خود بسیار خوش طعم تر است. این مرکز فروش انواع نخود را (نخود تک خان، نخود دو خان، نخود سه خان، نخود فلافلی) را با قیمت مناسب با حجم بالا به فروش می رساند.

فروشنده نخود فلافلی عمده در کرمانشاه

فروشنده نخود فلافلی عمده در کرمانشاه

خرید و فروش نخود فلافلی عمده همانند دیگر انواع نخود توسط شرکتهای خرید و فروش نخود انجام می شود. شرکتهای بزرگ در استانها و شهر های تولید کننده این محصول قرار دارند. یکی از این استانها کرمانشاه می باشد.

لازم به ذکر است که بهترین نوع نخود کشت شده در ایران در همین استان و همچنین در استان لرستان تولید می شود. همچنین بهترین نخود فلافلی هم در همین استانها تولید می شود که بعلت فراوانی این محصول قیمت مناسبتری دارد.
نخود فلافلی شامل دو نوع است که در سایزهای ۴و۵ ، ۵و۶ در بازار عرضه می شود که هر دو این محصول قیمتهای متفاوتی دارد. خرید نخود فلافلی به صورت عمده می تواند تاثیر زیادی در قیمت این محصول داشته باشد.

قابل توجه مشتریان و اغذیه فروشی های محترم جهت خرید نخود فلافلی عمده با قیمت مناسب و حجم بالا می توانید با واحد فروش این مرکز از طریق شماره تلفن درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما ارتباط بگیرند

قیمت نخود فلافلی

قیمت نخود فلافلی

همانطور که در بالا هم گفته شد قیمت نخود فلافلی بستگی به ریز و درشتی آن دارد. هر چه سایز نخود درشتتر باشد قیمت آن هم افزایش می یابد.  اما برای تهیه یک فلافل خوب و خوشمزه باید نکاتی در خرید نخود فلافلی را رعایت کرد.

  1.  نخود تازه و امسالی باشد.
  2. رنگ روشنی داشته باشد
  3. پزا باشد
  4. سوراخ و حشره نداشته باشد و بدون ضایعات باشد

اما بازهم با شرایطی که گفته شد ارزانترین قیمت نخود، مخصوص فلافل می باشد و این به دلیل ریز بودن سایز نخود است.

تهیه و فروش فلافل که از شهرهای اهواز و آبادان شروع شد و به دیگر شهرهای کشور ادامه یافت یک غذای خوشمزه و با پروتئین بالا است که برای تمام گروه های سنی توصیه می شود. از این رو به دلیل تقاضای فراوان از سوی مشتریان، و فراوانی این محصول در بازار حبوبات کرمانشاه و لرستان، قیمت این محصول تغییر چندانی نداشته و همواره از فروش خوبی برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است قیمت نخود فلافلی عمده توسط صنف حبوبات در بازار تعیین می شود و شرکتهای فروش هم طبق قیمت مصوب اقدام به فروش می نمایند.

 

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.