مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش بذر نخود بهاره آبی و دیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

زمان کشت نخود بهارهبذر نخود بهاره چگونه کاشته می شود؟انواع نخود بهاره
فروش بذر نخود بهاره آبی و دیم

بذر نخود بهاره هر ساله در اسفند ماه قابل کشت است. این نوع بذر که به بذر محلی معروف است به صورت آبی و دیم در مناطقی که آب و هوایی معتدل دارند توسط کشاورزان خبره کاشته می شود. برای سفارش بذر نخود بهاره می توانید از طریق این سایت با مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید.

زمان کشت نخود بهاره

زمان کاشت نخود بهاره

کشت بهاره نخود بعد از رفع سرمای زمستان است. بهترین زمان کشت بهاره نخود اول اسفند ماه می باشد. به این دلیل که با استفاده از بارندگی های اول فصل بهار بتوان محصول خوبی برداشت کرد.معمولا تا اواسط فروردین ماه زمان مناسب برای کشت نخود بهاره است.اما در بعضی از نقاط کشور تا اوایل اردیبهشت ماه کاشت نخود را ادامه می دهند.

بذر نخود بهاره چگونه کاشته می شود؟

نخود بهاره چگونه کاشته می شود؟

کاشت بذر نخود بهاره به دو صورت انجام می گیرد: ۱:دستی (دستپاش)   ۲:ماشینی (مکانیزه). کاشت بذر نخود بهاره به صورت ماشینی علاوه بر راحت و سریع شدن عمل کاشت آن و استفاده کمتر از نیروی انسانی مزایای زیادی همچون:

  • یکنواختی در سبز شدن
  • مبارزه بهتر با علفهای هرز
  • رسیدگی همزمان را دارد.

مقدار بذری که برای کاشت نخود در مزارع استفاده می شود اگر دانه درشت باشد ۸۰ کیلوگرم در هکتار نیاز است ؛ و اگر دانه بذر نخود ریز باشد در حدود ۶۵ تا ۷۰ کیلوگرم در هکتار کافی است. بذر نخود بهاره بهتر است در فاصله های۴۰ تا ۵۰ سانتی متر و در عمق ۳ تا ۵ سانتی متر کاشته شوند. البته لازم به ذکر می باشد که خاک زمین برای کشت نخود، غنی باشد، یعنی مواد مورد نیاز برای جوانه نخود را داشته باشد.

انواع نخود بهاره

نخود های بهاره معمولا دانه درشتی دارند و هرچه دانه نخود درشت تر باشد زودپز تر است. نخود بهاره معمولا در مناطقی که هوای آن در فصل کاشت نخود زیر ۱۰ درجه سانتیگراد باشد مناسب است و بازدهی خوبی می تواند داشته باشد.

نخود بهاره به نخود آبی و دیم معروف است و این به دلیل استفاده از باران های بهاری می باشد.اگر به دلیل خشکسالی باران بهاری کمتری داشته باشیم به طوری که بوته گیاه نخود در حال خشک شدن باشد بهتر است آبیاری انجام شود.

اقدام به موقع جهت خرید بذر نخود بهاره به دلیل فراوانی این محصول در بازار می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد و با قیمت پایینتری بذر نخود بهاره را خریداری کرد.

بذر نخود بهاره با حجم بالا در مجموعه بازرگانی آسیال قابل خرید و فروش می باشد جهت سفارش و خرید با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

6

6 پاسخ به “فروش بذر نخود بهاره آبی و دیم”

    • سلام وقت بخیر
      نخود های بهاره پایه بلند نیستند. لطفاً جهت اطلاعات تکمیلی با واحد فروش تماس بگیرید

  1. سلام وقت بخیر..برای کاشت بهاره نخود به بذر نخود ثمین احتیاج دارم..میشه راهنماییم کنید از کجا میتونم تهیه کنم؟؟.
    ممنونم

    • سلام وقت بخیر . نخود ثمین یکی از ارقام کمیاب می باشد. می توانید بذر نخودی که در کشت و برداشت به این نوع نزدیک است را جایگزین کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.