مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت استثنائی نخود ریز مرغوب در سال 1401

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با شاخصه های مهم در صادرات نخودنحوه تشخیص بهترين نوع نخودبررسی درجه بندی کیفی انواع نخودعرضه بی واسطه نخود ریز در سراسر کشور

قیمت استثنایی نخود ریز مرغوب در سال 1401 شامل قیمت هایی است که تولید کنندگان این نوع محصول بر اساس معیار هایی چون میزان ظرفیت این نوع نخود، درجه کیفی آن ها و برخی موارد دیگر از این قبیل که در روند قیمت گذاری این نوع محصول مؤثر هستند تعیین می نمایند که این قیمت ها به صورت لیستی تهیه شده و به متقاضیان عرضه می شود.

قیمت استثنائی نخود ریز مرغوب در سال 1401

آشنایی با شاخصه های مهم در صادرات نخود

آشنایی با شاخصه های مهم در صادرات نخود شاخصه های مهم در صادرات نخود شامل طعم، نوع بسته بندی نخود ها، تمیز بودن آن است که نخود یکی از حبوبات بسیار پر مصرف و خوش طعم می باشد که در داخل ایران و در نقاط حاصلخیزی به میزان زیادی تولید، سورت بندی و در سطح بازار عرضه می گردد. در واقع از آن جایی که این محصول در حجم های بالا و با کیفیت عالی تولید می شود در زمره محصولات ناب صادراتی قرار می گیرد و توانسته مورد توجه خریداران خارجی و بازار های بین المللی قرار گیرد.

مراکز صادر کننده نخود انواع بسته بندی های شیک و استاندارد و ارقام دیگر را با قیمت گذاری مناسب به کشور های خواهان با رعایت تمام استاندارد ها صادر می کنند و در این زمینه از روش های مستقیم و بی واسطه استفاده کرده اند تا محصول مورد نظر در کمترین زمان ممکن و با قیمت فوق العاده عالی به دست مصرف کننده برسد از آن جایی که خریداران خارجی از این روند رضایت کامل را دارند صادرات به صورت کلی انجام می شود.

صادرات ویژه و کلی نخود کیلویی نشان از استقبال قابل توجه بازار های خارجی از کیفیت و مرغوبیت این دسته از محصولات داشته و سبب شده تا تولید کنندگان ایرانی با اشتیاق و تلاش بیشتری دست به کاشت و تولید نخود ریز بزنند، شرکت صادراتی با صادر کردن انواع حبوبات نخود توانسته علاوه بر تامین نیاز بازار های خارجی سبب افزایش رونق تولید ملی و ارز آوری بالا برای کشور شود.

نحوه تشخیص بهترين نوع نخود

نحوه تشخیص بهترين نوع نخود نحوه تشخیص بهترین نوع نخود براساس پارامتر های بیشماری می باشد، همانطور که می‌ دانید نخود در غذا های سنتی ایرانی نقش بسیار پر رنگی دارد؛ زیرا علاوه بر این که خوش طعم می باشد بهای بسیار مناسبی نیز به همراه دارد.

یکی از مهمترین پارامتر های نخود برای تشخیص این است که پخت سریعی دارد و کاملاً یکدست می‌ باشد و به همین خاطر می توانید به آسانی آن را در قابلمه مورد پخت قرار دهید. نخود مرغوب کاملاً یکدست بوده و هیچ گونه مواد افزودنی سمی و یا مواد شیمیایی در تولید آن استفاده نشده است و به همین خاطر کاملاً ارگانیک است و از سلامتی و بهداشت زیادی برخوردار می باشد.

نخود انرژی ساز نیز می باشد بیشتر افراد همواره آن را مورد استفاده قرار می دهند و انرژی لازم را دریافت می کنند. این خوردنی قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای دارد به همین خاطر بیشتر اقشار می توانند آن را دریافت کنند.

نخود خوشبو و خوش عطر می باشد و موارد استفاده آن متعدد است که همین ویژگی یکی از راه های تشخیص نخود مرغوب است که حتی تمیز بودن نخود های مختلف یکی از همین شاخصه ها است.

بررسی درجه بندی کیفی انواع نخود

بررسی درجه بندی کیفی انواع نخود درجه بندی کیفی انواع نخود پارامتر های گوناگونی دارد و با توجه به نوع بسته بندی محکم و بازار پسند طبقه بندی می شود، حتی درجه بندی کیفی انواع نخود بر اساس تازه، یکدست بودن آن است که باید حتما بررسی شود.

بسیاری از نخود ها سورت بندی شده است و بسیاری به همراه کلوخ است که باید به شکل مطلوبی با توجه به این نوع ویژگی درجه کیفی آن را بررسی نمایید. به عبارتی اندازه و رنگ نخود نمی تواند یکسان و کاملا مشابه یکدیگر باشد چرا که حبوبات از لحاظ رنگ و سایز تاحدودی با یکدیگر فرق دارد، در واقع این از ویژگی های همه حبوبات نخود می باشد که باید حتما این موضوع را در نظر بگیرید و بررسی کنید.

نخود هایی که ریز و درشت و تازه و کهنه است باید از همدیگر تفکیک شوند؛ بنابراین درجه بندی های گوناگونی بایکدیگر دارند. همچنین ممکن است نخود ها بر اساس عدم نگهداری در مکان مناسب، پوسته شده و ظاهر خود را از دست داده باشد به همین دلیل براساس این ویژگی درجه بندی می شود.

نخود ها در تنوع بسیار بالایی تولید شده و در دو نمونه وارداتی و تولید داخلی در کشور وجود دارند، اما در یک درجه بندی کلی درباره انواع نخود بر اساس کیفیت، نخود های ایرانی که در بخش های غربی و شمال غربی کشور کشت می شوند، به دلیل شرایط اقلیمی مساعد و مطابقت زیاد با ذائقه اکثر ایرانی ها از کیفیت و محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.

به طور کلی نخود ها علاوه بر وارداتی یا تولید داخلی بودن بر اساس خصوصیات و ویژگی های ظاهری از قبیل رنگ و اندازه به درجه بندی های گوناگونی تقسیم بندی می شوند؛ که با کیفیت ترین نوع آنها دارای خصوصیات متنوعی از لحاظ اندازه و سایز کاملاً یکدست و یکنواخت می باشد.

نخود ها رنگ طبیعی خوشرنگی داشته و پخت عالی دارد و فاقد ضایعات و دانه های شکسته و خراب است، حتی نخود از بوی مطبوع و طعم بسیار لذیذی برخوردار می باشد و کاملاً سالم و ارگانیک تولید شده و خواص سرشاری دارد که درجه بندی آن براساس این ویژگی ها تقسیم بندی می شود.

عرضه بی واسطه نخود ریز در سراسر کشور

عرضه بی واسطه نخود ریز در سراسر کشور نخود ریز زودپز یکی از پرطرفدار ترین انواع حبوبات موجود در بازار محصولات غذایی می باشد؛ دسترسی به پایین ترین قیمت خرید این نوع از نخود ریز در سراسر کشور، از طریق فروش آسان این محصول به واسطه توزیع مستقیم آن در بسته بندی ساده و با قیمتی استثنایی برای هر کدام از استفاده کنندگان داخلی و خارجی امکان پذیر می باشد.

عرضه بی واسطه نخود ریز عمده در سراسر کشور با کیفیت طرفداران بیشتری در بازار های کشور به خود اختصاص داده است، چرا که خریداران این کالا به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده اصلی هم از کیفیت محصول مطمئن تر بوده و هم در هزینه ها و زمان سفارش محصول خود صرفه جویی می نمایند. در خصوص فروش و صادرات نخود ریز علاوه بر دانستن قوانین و مقررات صادرات کالا و تبلیغات و مکاتبات اصولی محصول، داشتن سرمایه لازم برای صادرات محصول مورد نظر از اهمیت بیشماری برخوردار می باشد.

فروش بی واسطه انواع نخود ریز اتفاقی است که در این مدت های اخیر و به صورت های متوالی و تکراری و در مقدار ها و حجم های بسیار بالا و خوبی در بازار خرید و فروش این گونه محصولات پر مصرف صورت پذیرفته است و سبب رونق بسیار خوب و با ارزشی در بازار آن گشته و همچنین این موضوع با کاهش قیمت نهایی این محصول ها نیز همراه گشته است.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.