مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز فروش نخود مخصوص صادرات به افغانستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه فرقی بین نخود صادراتی و نخود معمولی وجود دارد؟انواع نخود مخصوص صادراتبهترین زمان برای خرید نخود جهت صادراتمراکز فروش نخود صادراتی کرمانشاهبهترین روش خرید محصولات
مرکز فروش نخود مخصوص صادرات به افغانستان

مراکز فروش نخود در کرمانشاه، نخود مخصوص صادرات به افغانستان و پاکستان، عراق، ترکیه و… را از بهترین نمونه های نخود تهیه می کنند. نخود دوخان، نخود سه خان و نخود فلافلی از عمده ترین انواع نخود صادراتی می باشد. نخود مخصوص صادرات به افغانستان اعم از دانه درشت و دانه ریز در این مرکز فروش با حجم بالا ارسال می گردد.

چه فرقی بین نخود صادراتی و نخود معمولی وجود دارد؟

مرکز فروش نخود مخصوص صادرات به افغانستان

اگر تا بحال اقدامی در خصوص صادرات نداشته اید، ممکن است فرق بین نخود مخصوص صادرات و نخود معمولی را ندانید. نخودی که برای صادرات تهیه می شود باید دقیق بر اساس میلیمتر و سایز تعیین شده باشد.

در این زمان نخود را پس از بوجاری و سورت کردن به دستگاه لیزر می دهند تا اندازه دقیق آنها مشخص شود. پس از این مراحل نخود را در بسته بندیهای مخصوص صادرات آماده می کنند. اما برای تهیه نخود معمولی که در بازار داخلی مصرف می شود نیازی به دستگاه لیزر ندارد.

عملا نخود را در بیشتر مواقع پنکه و یا بوجار می کنند. بعد در صورت درخواست مشتری بسته به نیاز آن، سایز بندی می کنند.

نخود مخصوص صادرات به دلیل حساسیت های زیاد آن،باید عاری از شکستگی و یا کمترین ضایعات باشد. اما برای مصرف داخلی چند درصد نخود شکسته و یا دانه ریز تر داشته باشد مشکلی پیش نمی آید.

انواع نخود مخصوص صادرات

نخود از انواع مختلفی تهیه می شود. که هر کدام از این انواع کاربردهای مختلفی هم دارند.

  •  نخود تک خان
  • نخود دوخان
  • نخود سه خان
  • نخود فلافلی
  • نخود لشگری

در بین گزینه های بالا بیشترین نوع نخود برای صادرات، نخود دو خان و سه خان و فلافلی می باشد. البته نخود دوخان و سه خان از بیشترین خرید و فروش برای کشور افغانستان برخوردار است.

اما نخود فلافلی را برای عراق ارسال می کنند و آن هم جهت تهیه فلافل در ایام محرم و عاشورا می باشد. لازم به ذکر است که از دیگر انواع نخود کرمانشاه برای صادرات به عراق هم استفاده می شود.

بهترین زمان برای خرید نخود جهت صادرات

بیشتر تجار در زمان فصل برداشت نخود اقدام به خرید و صادرات این محصول می کنند. زیرا در این فصل به دلیل برداشت زیاد و برطرف شدن نیاز بازار داخل، قیمت آن به شدت کاهش می یابد. لذا بهترین فرصت برای صادرات نخود می باشد.

اما در ماههای بعد از برداشت، قیمت این محصول روبه افزایش گذاشته؛ مخصوصا در فصل زمستان که با کمبود شدید این محصول مواجه هستیم قیمت نخود تا دوبرابر افزایش می یابد.

به دلیل فراوانی محصول در تابستان و قیمت پایین آن، صادرات نخود از حجم قابل توجهی برخوردار است.

مراکز فروش نخود صادراتی کرمانشاه

مراکز فروش نخود صادراتی کرمانشاه

علاوه بر استان کرمانشاه، استان لرستان، تا حدودی استان همدان از تولید کننده های نخود می باشند. اما به دلیل حجم بالای صادرات نخود، لرستان و همدان توان تهیه کردن آن را ندارند و فقط استان کرمانشاه است که تامین کننده اصلی نخود صادراتی می باشد.

پس کسانی که قصد خرید این محصول را دارند به ناچار باید از مراکز فروش کرمانشاه نخود خریداری نمایند. حال سوال اینجاست که چگونه نخود صادراتی را خریداری نمایند؟ زمان برای تاجر بسیار مهم است. اگر به مراکز فروش برای خرید، سفر کند وقت زیادی هدر می رود. در ادامه به چند روش خرید اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

بهترین روش خرید محصولات

معمولا به دو روش می توان خرید را انجام داد.

  1. روش حضوری
  2. روش غیر حضوری

مزایا و معایب خرید حضوری: در خرید حضوری محصول را از نزدیک دیده و از خرید خود اطمینان کاملی دارید همچنین از نزدیک می توان با فروشنده صحبت و به او اعتماد کرد. اما زمان زیادی برای این کار هدر می رود و در واقع دیگر این نوع روش خرید مرسوم نیست.

مزایا و معایب خرید غیر حضوری: در این روش از راه دور می توان بدون اتلاف وقت و هزینه رفت و آمد خرید خود را انجام داد. اما این سوال پیش می آید که چگونه می توان به فروشنده اطمینان کرد.

باید از مراکز فروشی خرید کنید که سابقه طولانی در خرید و فروش محصولات را در فضای مجازی دارند. سابقه بلند مدت این امکان را به خریدار می دهد که با خیالی راحت بتوان معاملات خود را انجام دهند.

شرکت بازرگانی آسیال بهترین نخود مخصوص صادرات را در اختیار تجار محترم قرار می دهد و با تامین این محصول می توانید نخود صادراتی را با حجم بالا خریداری نمایید
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.