مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود فلافلی درجه یک با ارزانترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود فلافلی درجه یکانواع نخود سایز بندی شدهنخود درجه یک چگونه نخودی است؟ سفارش نخود فلافلی درجه یک و دیگر انواع نخود کرمانشاه
نخود فلافلی درجه یک با ارزانترین قیمت

نخود فلافلی درجه یک چه ویژگیهایی دارد؟ ارزانترین نخود فلافلی در کجا به فروش می رسد؟ نخود فلافلی درجه یک ارزان قیمت در سایتهای خرید و فروش نخود توسط فروشندگان مجرب عرضه می گردد.

انواع نخود فلافلی درجه یک

First class falafel peas with the cheapest price

دو نوع نخود فلافلی در بازار حبوبات وجود دارد. که از نظر اندازه و قیمت باهم متفاوت هستند. هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند.

  1. نخود فلافلی سایز ۶-۵
  2. نخود فلافلی سایز ۵-۴

نخود فلافلی سایز۶-۵ از مرغوب ترین نوع نخود فلافلی در بازار است. بیشترین فروش نخود فلافلی از آن این سایز می باشد. این محصول از لحاظ قیمت نسبت به نوع دیگر نخود فلافلی که با سایز ۵-۴ در بازار خرید و فروش می شود گرانتر است. اما به طور کلی انواع نخود فلافلی از ارزانترین نخود سایز بندی شده می باشد.

انواع نخود سایز بندی شده

نخود سایز بندی یا سورت شده از سایز ۱۰ میلیمتر تا سایز ۴ میلیمتر اندازه گیری می شود. این سایزها در مصارف مختلف استفاده می شود. برای مثال نخود سایز ۱۰ که بهترین و درشتترین سایز نخود است، از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. این محصول بیشتر برای صادرات به کشورهای همسایه خریداری می شود و در بازار داخلی به دلیل قیمت بالا خرید و فروش کمتری دارد.

نخود سایز ۸-۹ و همچنین سایز ۷-۸-۹ از پر فروشترین نخود بازار حبوبات هستند. از این سایزها برای فروش داخلی و خارجی خریداری می شوند. بعد از این سایزهای نخود نوبت به سایز نخود فلافلی می رسد که توضیحاتی در بالا جهت آشنایی با این نوع از نخود داده شد.

نخود درجه یک چگونه نخودی است؟

نخود درجه یک چگونه نخودی است؟

برای تشخیص نخود درجه یک می توان به رنگ، ظاهر نخود، میزان ضایعات و شکستگی این محصول اشاره کرد. نخود سوراخ و دارای حشره نمی تواند نخود خوبی باشد. لذا این گونه از نخودها کهنه و پارساله هستند که ارزش غذایی بسیار پایینی دارند.
نخود باید رنگ روشنی داشته باشد، زودپز و طعم خوبی در هنگام پخت را دارا باشد. یکدست و سورت شده باشد. برای اینکه نخود درجه یک را تشخیص دهیم نیازی به تخصص و مهارت ندارد. تقریبا تمامی کسانی که به نحوی در خرید و فروش و حتی پخت و پز این محصول مشغول هستند نخود خوب را از نخود بد به خوبی تشخیص می دهند.

اما در رابطه با سایز نخود، اندازه گیری نخود بدون وسایل مورد نیاز امکان پذیر نیست . سایز بندی کردن نخود توسط دستگاه سورت حبوبات امکان پذیر است و با تعیین تنظیم دستگاه نخود برای آن، از اندازه دقیق آگاه می شویم. وسیله ی دیگری به نام الک یا سرند وجود دارد. این وسیله تقریبا کار دستگاه سورت را انجام می دهند اما در وزن و مقدار خیلی کمتر. برای کشاورزانی که مقدار کمی از محصول خود را سایز بندی کنند این وسیله کاربردی است.

همانطور که توضیح دادیم تشخیص سایز نخود کار ساده ای نیست. تشخیص نخود درجه یک به تجربه خاصی نیازی نیست اما تشخیص انواع سایز نخود توسط کارشناسان مجرب امکان پذیر است.

 سفارش نخود فلافلی درجه یک و دیگر انواع نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه

اگر می خواهید محصول را غیرحضوری تهیه و خریداری نمایید بهتر است که با مدیر فروش شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید؛ و اگر خرید حضوری را ترجیح می دهید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را اخذ نموده و شخصا به آدرس اعلامی حضور به هم رسانید.

بهترین روش برای خرید جزئی و کلی هر محصولی خرید به روش غیر حضوری و یا اینترنتی است. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کسب و کارهای اینترنتی رواج خیلی زیادی دارد. مطمئن ترین روش خرید غیرحضوری؛ خرید از سایتهای معتبر تجاری می باشد. سابقه طولانی فروش محصولات این سایتها نمونه اعتبار این شرکت می باشد.

برای ثبت سفارش نخود فلافلی و دیگر انواع نخود کرمانشاه می توانید با شماره درج در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را تکمیل نموده و ارسال نمایید تا تیم فروش شرکت حبوبات آسیال با شما تماس برقرار نمایند.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.