مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود درجه یک در مراکز استان تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترخیص نخود از گمرک به چه صورت استمعیارهای انتخاب بهترین نوع نخودبهترین شهر های تولیدکننده نخود در کشورخرید و قیمت نخود درجه یک

این روزها که به دلیل نوسانات قیمت ارز در کشور، شاهد تغییر نرخ روزانه تمامی محصولات اعم از خوراکی و غیر خوراکی هستیم، قیمت نخود درجه یک نیز رشد چشمگیری داشته است؛ ولی با این حال می توانید با خرید عمده و مستقیم، این محصول را با قیمت مناسبی تهیه نمایید. قیمت نخود درجه یک در مراکز فروش استان تهران، برای خریدارانی که نیاز به حجم بالایی از این محصول دارند، بسیار ارزان و ویژه است و افراد می توانند جهت استعلام قیمت عمده نخود، با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرند. البته لازم به ذکر است که امکان خرید، فقط مختص همشهریان تهرانی نیست؛ بلکه در هر کجای کشور که باشید، می توانید خرید خود را انجام دهید.

قیمت مناسب نخود درجه یک در مراکز استان تهران

ترخیص نخود از گمرک به چه صورت است

ترخیص نخود از گمرک به چه صورت است اگر شما هم در زمینه تجارت نخود فعالیت دارید و می‌خواهید این محصول را از گمرک ترخیص نمایید، ولی تا به حال فعالیت تجاری نداشتید؛ با ما تا پایان این مطلب همراه باشید و به اختصار، مطالبی درباره چگونگی ترخیص نخود از گمرک، دریافت کنید.

در حالت کلی، محصولات، به چندین دسته تقسیم ‌بندی شده که نخود، جزء مواد غذایی و خوراکی مجاز شناخته می شود؛ اما طی مراحلی، سلامت کالا بررسی‌ شده و سپس از مرز خارج می‌شود. برای ترخیص کالا، باید مجوزهای لازم از جمله گواهی محصول، گواهی بهداشتی، بارنامه و … را اخذ نمایید. سپس می توانید پس از آزمایشات اولیه، محصولات را از گمرک ترخیص نمایید که البته انجام این مراحل، چندین روز طول می کشد.

یکی از سریعترین روش های ترخیص نخود را می ‌توان استفاده از پته گمرکی دانست که طی چند ساعت، فرایند ترخیص کالا از گمرک، پس از ارائه مدارک لازم انجام می‌شود. البته لازم به ذکر است که این فرایند نیز، نیازمند رعایت قواعد و قوانین خاص است.

معیارهای انتخاب بهترین نوع نخود

معیارهای انتخاب بهترین نوع نخود در بازار، کیفیت ها و مدل های متنوعی از محصولات را می بینیم که هر کس با توجه به نیاز خود، می تواند بهترین نمونه ها را خریداری کند. نخود نیز از جمله محصولاتی است که تنوع بسیار بالایی دارد و این تنوع بالا، ممکن است شما را در حین خرید، سردرگم کند. در ادامه این مطلب، شما را با معیارهای انتخاب بهترین نوع نخود، آشنا خواهیم ساخت تا بر اساس این معیارها، انتخابی مناسب، داشته باشید.

اولین معیار و خصوصیتی که باید به آن توجه نمود، این است که نخودها دارای کمترین میزان ضایعات باشند که در این صورت می توان آنها را از انواع نخودهای با کیفیت، محسوب نمود. همچنین باید پس از پخت، طعم و مزه عالی داشته باشند.

نخودهایی را خریداری کنید که سریعا پخته شوند، در واقع نخودهای زودپز، کیفیت بالایی دارند و برای مواقعی که با کمبود وقت مواجه هستید، گزینه مناسبی هستند. نخودهای مرغوب و با کیفیت، در فرایند تولید خود، کمترین میزان مواد شیمیایی را دارند. در این صورت می توان محصول را ارگانیک نامید که سلامتی مصرف کنندگان را تضمین می نماید. نخودها باید پس از برداشت، شرایط نگهداری مناسبی داشته باشند. توصیه می کنیم، نخودهایی را تهیه کنید که در مکانی خشک، خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شده باشند.

محصولی را خریداری کنید که رنگ کرمی روشن داشته و رنگ های سیاه یا سبز، بر روی سطح آن مشاهده نمی شود. دقت کنید که اندازه آنها درشت بوده و همه دانه ها، سایز یکسان و یک شکل داشته باشند. پس از دانستن مشخصات محصول، بهتر است که آن را از یک مکان معتبر خریداری کنید تا اینگونه، بهترین محصول را بدون هیچ دغدغه ای تهیه کنید. همچنین توجه به بسته بندی مناسب محصول، اهمیت زیادی دارد، زیرا از کیفیت نخود، محافظت می کند.

بهترین شهر های تولیدکننده نخود در کشور

بهترین شهر های تولیدکننده نخود در کشور پرورش نخود در هر منطقه، بر اساس شرایط آب و هوایی و حاصلخیزی خاک آنجا صورت می گیرد و هر چه این شرایط، برای کشت بهتر باشد؛ در کیفیت تولید آن اثر گذاشته و محصول نهایی، خواص بیشتری خواهد داشت. کرمانشاه، به دلیل شرایط دیم عالی، قطب پرورش نخود در کشور شناخته می شود و نخود مورد نظر در فصل پاییز و بهار، در حجم انبوه برداشت می شود که خود به تنهایی برای تامین نیاز بازار ایران کافیست.

نخود پاییزه کرمانشاه، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است که این امر علاوه بر جنبه اقتصادی، سبب دستیابی به اهداف کشاورزی پایدار گشته است. آذرشهر هم یکی از شهرهای تولیدکننده بزرگ نخود، در کشور شناخته می‌شود که هر ساله، بخش قابل توجهی از تولیدات کشاورزی این منطقه را خود اختصاص می دهد.

شهرستان دلفان واقع در استان لرستان نیز یکی از شهرهای تولید کننده نخود های دیمی است که به دلیل خاک حاصلخیز و شرایط اقلیمی مناسب، بیش از چندین تن از نخودهای مصرفی در کشور را تولید می کند و محصولات این شهر، به بازارهای خارجی نیز صادر می شوند.حجم تولید در این شهرها تاثیر بسزایی در قیمت نخود درجه یک جهت صادرات را داشته است.

خرید و قیمت نخود درجه یک

خرید و قیمت نخود درجه یک بیشترین متقاضیان نخود عمده، فلافلی ها، رستوران ها، صادر کنندگان و فروشندگان این محصول و کترینگ ها هستند که نیاز به حجم انبوهی از این محصولات دارند و نخود را به صورت کلی تهیه می نمایند. می دانیم، هر مرکزی که به سلامتی و رضایت مشتریان خود اهمیت بدهد، تلاش می کند تا از بهترین نمونه های نخود برای تهیه انواع غذاها، استفاده نماید. امروزه بسیاری از افراد، این نخودها را جهت مصارف خانگی خود، به صورت کیلویی تهیه می کنند.

مجموعه ما با فعالیت و سابقه ای که در زمینه تولید و عرضه انواع نخود دارد، علاوه بر تامین نیاز بازار داخل کشور، محدوده فروش خود را گسترش داده و با بالا بردن ظرفیت های تولید و ارتقای کیفیت محصولات خود، آنها را در بازارهای بین المللی نیز عرضه کرده و زمینه را برای رونق اقتصادی کشور، فراهم آورده است.

هم اکنون این مجموعه، از روش های نوینی جهت ارائه محصولات خود استفاده می کند که بیشترین مخاطب را دارند. به عنوان مثال، علاوه بر روش حضوری، فروش غیرحضوری را نیز در برنامه های خود گنجانده و با ارائه اینترنتی، امکان دسترسی به این محصولات و خرید آنها را برای همگان، آسان نموده است.

عرضه این محصولات، مستقیما از کارخانه انجام می شود و هیچ گونه واسطه ای در معامله دخالت ندارد؛ از همین رو، قیمت نخود درجه یک به نرخ اصلی تولیدی، نزدیک بوده و محصولات با نازلترین قیمت، ارائه می گردند. شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز، می توانید برای خرید نخود ارزان، هم اکنون وارد سایت شده و سفارشات خود را در مقادیر دلخواه ثبت نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.