مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت بذر نخود عادل+مشاوره کشت و برداشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات بذر نخود عادلمراکز فروش بذر نخود عادلمشاوره کشت و برداشت نخودسفارش و خرید انواع نخود
قیمت بذر نخود عادل + مشاوره

بازدهی بذر نخود عادل در هکتار چند تن است؟ بهترین زمان کشت بذر نخود عادل چه موقع است؟ برای کشت نخود، در یک هکتار، چند کیلو بذر نخود عادل نیاز هست؟ در این مطلب به سوالات کشاورزان در مورد کشت نخود بذری می پردازیم. با ما همراه باشید.

خصوصیات بذر نخود عادل

خصوصیات بذر نخود عادل

نخود عادل از دسته نخودهای پایه بلند است که در فصل پاییز کشت می شود و به نخود پاییزه هم شهرت دارد. این نخود به سرما بسیار مقاوم است و برای کشت در فصل پاییز و اوایل زمستان مناسب است.

از دیگر خصوصیات این محصول می توان به مقاوم بودن به بیماری برق زدگی اشاره کرد، پس آفت های این محصول نسبت به نخود بهاره کمتر است.

معمولا رشد این محصول ۴۰ تا ۵۰ سانت ادامه دارد اما در مناطق پر بارش تا ۷۰ سانت بلندی پایه نخود گزارش شده است.

این امر امکان برداشت مکانیزه نخود را فراهم می کند و با کمترین زمان و هزینه محصول برداشت شده و به کارخانه های بوجاری و سورتینگ ارسال می شود.

بذر نخود عادل تناژ دهی بالاتری به نسبت نخودهای معمولی دارد. اگر شرایط خاک، آب و هوا و …. مناسب باشد تا ۱۲۰۰ کیلوگرم در هکتار برداشت می شود.

نخود های پاییزه به آب کمتری نیاز دارند، اگر در فصل پاییز و زمستان بارندگی متوسط باشد، در فصل بهار دو بارندگی برای رشد این نخود کافیست و محصول بی نظیری  برداشت می شود.

بذر نخود عادل را می توان از استان های آذربایجان غربی، تا کهکیلویه و حتی کرمان هم کشت کرد. در کل مناطق معتدل و نیمه سردسیری برای این محصول مناسب است. حتی در مناطق سردسیر با تغییر در زمان کشت بذر نخود، می توان بازدهی عالی از این نخود داشته باشید.

اما برای کشت، با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک آن منطقه باید از افراد خبره و کارشناس این محصول، مشاوره و اطلاعات کافی را دریافت کنید. زیرا ممکن است خاک شهر و یا استانی برای کشت مناسب نباشد و کشاورز متضرر شود.

مراکز فروش بذر نخود عادل

مراکز فروش بذر نخود عادل

فروشندگان زیادی در سطح کشور اقدام به فروش انواع نخود می کنند. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که نخود خریداری شده از افراد ناشناس، نخود عادل و یا حتی پایه بلند هست یا نیست!

زیرا تا زمانی که نخود ها رشد نکرده باشند مشخص نیست که پایه بلند  و یا پایه کوتاه هستند.

خیلی از فروشندگان نخود انبار و مکان دائمی ندارند و فقط برای مدت بسیار کوتاهی فروشنده بذر نخود می شوند. اگر محصولی که از این فروشندگان خریداری شده، مرغوب نباشد، نمی توان آن ها را پیدا کرد و خسارت گرفت .

پس اولین گزینه برای خرید مطمئن بذر نخود، از فروشندگان قابل اعتماد است. شرکت های فروشنده، برای  اعتبار خود در بازار، و پیشی گرفتن از رقبایشان، سعی دارند بهترین نوع بذر نخود را طبق درخواست مشتری ارائه دهند.

بازرگانی حبوبات آسیال با سابقه چندین ساله خود در بازار نخود کرمانشاه، انواع نخود خوراکی و یا بذری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

در بعضی از فروشگاههای محلی در مراکز استانها، به مقدار نیاز کشاورزان همان استان، نخود بذری ندارند. زیرا نخود یک محصول انحصاری است و به دست کشاورزان کرمانشاهی بسیار کشت می شود

بذر نخود در استان کرمانشاه بیشتر از هر استان دیگری مهیا است و به دلیل وفور این محصول در این استان می توان با قیمت و کیفیت مناسب بذر نخود عادل خریداری کرد.

مشاوره کشت و برداشت نخود

کسانیکه هر ساله کشت نخود را انجام می دهند به خوبی مراحل کشت و برداشت را می دانند. اما برای کشاورزانی که کشت نخود پاییزه را انجام نداده اند و برای زمان کشت و برداشت آن نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند، می توانند با این مجموعه ارتباط بگیرند و با کمک از مشاورین ابن مرکز محصول پرباری را به دست آورند.

این مرکز علاوه بر تهیه نوع بذر انتخابی خریداران محترم، همراه کشاورز مرحله به مرحله پرورش نخود را آموزش می دهند و تا لحظه برداشت نخود از راهنمایی به کشاورزان عزیز هیچ کمکی را دریغ نمی کنند.

سفارش و خرید انواع نخود

نحوه سفارش و خرید نخود، می توان هم به روش تماس تلفنی و یا به روش خرید حضوری انجام دهید. خرید تلفنی از راحتترین خریدهاست و می توان تنها با ارتباط با مجموعه بازرگانی حبوبات آسیال محصولات خود را سفارش داده

خرید حضوری از این مرکز امکان پذیر است و برای حضور در دفتر و انبار شرکت، آدرس را از مدیران فروش دریافت کنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.